Sonos Sub mini render.

Reacties voor: Sonos Sub mini nu al uitgesteld, nog voor de officiële aankondiging

Sonos heeft het bestaan van een nieuwe speaker laten uitlekken via de eigen app, zo bleek afgelopen najaar. Het gaat om een mini-versie van de Sonos Sub. Inmiddels zijn er ook renders van de Sonos Sub mini verschenen die het design laten zien. Maar de speaker komt later dan gedacht.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 26 reacties

  1. Cool! Ben benieuwd hoe de mini is tov de grote. Ik wil nog graag een sub, maar de grote is vrij duur en ik heb het idee dat het teveel is voor in een rijtjeshuis.

  2. Goeie zaak.

    Ik snap sowieso niks van al die gen 1,2,3. Een sub is toch een sub? Of moet ik tegenwoordig bang zijn dat deze na 10 jaar ondersteuning stopt met trillen 😉

  3. Goed nieuws! Ik zit hier zelf al lang op te wachten. Heb de gewone Sub gehad maar dit voelde als een enorme overkill. Toch weer weg gedaan maar heb het altijd gemist.

  4. Ben benieuwd wat de prijs zal worden. Ik vind de gewone Sub echt veel te duur en overkill voor in mijn rijtjeshuis. Misschien is dit wel een interessant product.

  5. @Ro: Precies! Zelfde gedachte heb ik hier ook over

  6. 😁Geweldig nieuws. Ook ik vindt de Sub aan de prijs, maar dit bied perspectief

  7. Origineel geplaatst door Axel
    Goeie zaak.

    Ik snap sowieso niks van al die gen 1,2,3. Een sub is toch een sub? Of moet ik tegenwoordig bang zijn dat deze na 10 jaar ondersteuning stopt met trillen 😉

    Bij Sonos wel. Dat hebben ze met gen 1 al gedaan.
    It’s all about money, dus als ze daarmee weer nieuwe boxen kunnen verkopen….

    “Klantenservice” is een zeldzaam begrip aan het worden en voor menig bedrijf al verledentijd.

  8. (Red.) Artikel bijgewerkt met nieuwe render met het design van de kleinere subwoofer.

  9. Benieuwd of je bij deze hub ook reclame hoort als je hem aanzet.
    Dat is blijkbaar het nieuwe verdienmodel van SONOS. Eerst betaal je je scheel voor een box, die ook nog eens na een jaar of wat “outdated” is en dan wordt je ook nog getrakteerd op een reclame melding van Tune-In.

    Wat een teleurstelling, SONOS, om maar van de app te zwijgen.

  10. Origineel geplaatst door Victor
    Benieuwd of je bij deze hub ook reclame hoort als je hem aanzet.

    Dat is blijkbaar het nieuwe verdienmodel van SONOS. Eerst betaal je je scheel voor een box, die ook nog eens na een jaar of wat “outdated” is en dan wordt je ook nog getrakteerd op een reclame melding van Tune-In.

    Wat een teleurstelling, SONOS, om maar van de app te zwijgen.

    Je hele verhaal is gebaseerd op reclame van TuneIn wanneer je naar TuneIn luistert?

  11. @Victor: Deze comment zie ik vaker voorbijkomen.
    Wat heeft Sonos nu met Intune te maken? Zo krijg je ook reclame bij Spotify bij sommige accounts. Wees blij dat je op die manier radio kunt luisteren. Dit is gewoon een extra service van Sonos: Intune gebruiken op je Sonos (ja, uiteraard werkt dit in het voordeel van Sonos, maar het blijven 2 verschillende bedrijven).

    Als jij intune via een headset van een willekeurig merkt gebruikt heb je dezelfde reclame, tenzij je voor Intune gaat betalen.
    On topic: Erg benieuwd naar de kwaliteit van de mini, de sub 3 lijkt me wat overkill voor mij, maar als de kleine te zwak is moet die er toch echt gaan komen 🙂

  12. Origineel geplaatst door Victor
    Benieuwd of je bij deze hub ook reclame hoort als je hem aanzet.

    Dat is blijkbaar het nieuwe verdienmodel van SONOS. Eerst betaal je je scheel voor een box, die ook nog eens na een jaar of wat “outdated” is en dan wordt je ook nog getrakteerd op een reclame melding van Tune-In.

    Wat een teleurstelling, SONOS, om maar van de app te zwijgen.

    Hub? Welke hub? Ik heb nog nooit reclame gehoord bij Sonos.

    Ik wacht al een tijdje op deze kleinere sub. Hopelijk komt ie snel dan de reviews afwachten en dan een keuze maken. De grote of de kleine 🤔

  13. Origineel geplaatst door Axel
    Goeie zaak.
    Ik snap sowieso niks van al die gen 1,2,3. Een sub is toch een sub? Of moet ik tegenwoordig bang zijn dat deze na 10 jaar ondersteuning stopt met trillen 😉

    Origineel geplaatst door Victor
    Bij Sonos wel. Dat hebben ze met gen 1 al gedaan.
    It’s all about money, dus als ze daarmee weer nieuwe boxen kunnen verkopen….
    “Klantenservice” is een zeldzaam begrip aan het worden en voor menig bedrijf al verledentijd.

    Sonos heeft een prima klantenservice.
    Had een play 5 gen die na 4 jaar geen WiFi meer had, zonder mitsen of maten omgeruild voor een nieuwe.

  14. Origineel geplaatst door Victor
    Benieuwd of je bij deze hub ook reclame hoort als je hem aanzet.

    Dat is blijkbaar het nieuwe verdienmodel van SONOS. Eerst betaal je je scheel voor een box, die ook nog eens na een jaar of wat “outdated” is en dan wordt je ook nog getrakteerd op een reclame melding van Tune-In.

    Wat een teleurstelling, SONOS, om maar van de app te zwijgen.

    Kan sonos hier iets aan doen?
    Als ik de tune in app op de iPhone gebruik zonder sonos hoor je ook eerst reclame
    En mijn sonos sub gen 1 wordt nog gewoon ondersteund dus wat nou outdated. Als je geen producten van sonos wilt kopen of gebruiken koop je toch een ander merk. Dit is gewoon zeuren om het zeuren

  15. Origineel geplaatst door Victor
    Benieuwd of je bij deze hub ook reclame hoort als je hem aanzet.

    Dat is blijkbaar het nieuwe verdienmodel van SONOS. Eerst betaal je je scheel voor een box, die ook nog eens na een jaar of wat “outdated” is en dan wordt je ook nog getrakteerd op een reclame melding van Tune-In.

    Wat een teleurstelling, SONOS, om maar van de app te zwijgen.

    TuneIn is een gratis dienst die los staat van Sonos. Sonos biedt een service aan om Tune in te koppelen, dat is wat anders. Dat Tune in geld wilt verdienen met reclame is logisch voor een gratis dienst, toch? Heb je ook met de gratis Spotify. Daar geef je toch ook Sonos niet de schuld van?

    De app, ik ben Spotify gewend en die app navigatie vind ik fijner om mee te zoeken naar muziek. Sonos app doet het wat anders. Hoe zou jij het anders willen dan?

  16. Dit is niet zeuren om het zeuren.
    Sonos is echt veranderd de afgelopen jaren. Dat begon al met de oude en nieuwe versie en de “valse” beloftes dat de Play serie Airplay ondersteuning zou krijgen.

    Op basis daarvan heb ik het systeem aangeschaft om er een aantal maanden later achter te komen dat dit alleen in de nieuwe boxen werd ondersteund.

    Ja, het geluid is goed, en ook de klantenservice heb ik goede ervaring mee. Maar zoals bij vele bedrijven hebben deze mensen helaas geen/te weinig invloed. Zij weten doorgaans het beste wat er speelt bij de klant en zijn vaak wel bereid om de klant goed te helpen.

    Qua reclame: op de homepod (mini) kan je ook luisteren naar TuneIn radio (via apple music) en daar hoor je echt geen reclame melding voordat de zender start.

    De app is onlogisch en het kost geveel kliks om bv een zender/ muziek te kiezen en toe te wijzen aan meerdere kamers. Dat kan echt wel sneller.

  17. (Red.) De subwoofer is nu ook in documenten bij de FCC opgedoken.

  18. Ik zou sowieso geen box kopen die je enkel kan verbinden met de app van de fabrikant en niet via AirPlay.
    Dat alleen al is genoeg om ‘m links te laten liggen.

  19. Origineel geplaatst door Kaas
    Ik zou sowieso geen box kopen die je enkel kan verbinden met de app van de fabrikant en niet via AirPlay.

    Dat alleen al is genoeg om ‘m links te laten liggen.

    Alleen een sub aansturen via AirPlay is ook een beetje onzin. Hij is gekoppeld aan een full range speaker die je wél met AirPlay aan kan sturen

  20. @Kaas: Volgens mij kunnen alle Sonos boxen via AirPlay verbonden worden.

  21. Zou deze compatibel zijn met de playbar?

  22. Origineel geplaatst door George
    Zou deze compatibel zijn met de playbar?

    Getest icm de beam staat er…

  23. @Dennis: Maar je kan alleen muziek afspelen via de app van Sonos en niet rechtstreeks vanuit je standaard muziekapp? Dat bedoelde ik eigenlijk. Sorry, was niet helemaal duidelijk wat ik zei.

  24. Origineel geplaatst door George
    Zou deze compatibel zijn met de playbar?

    Waarom niet?

  25. Origineel geplaatst door Kaas
    @[Dennis](#comment-889263): Maar je kan alleen muziek afspelen via de app van Sonos en niet rechtstreeks vanuit je standaard muziekapp? Dat bedoelde ik eigenlijk. Sorry, was niet helemaal duidelijk wat ik zei.

    Jawel. Wel via AirPlay. En ook via de app van Sonos. Beide dus

  26. (Red.) Artikel bijgewerkt na nieuwe informatie over uitstel van nieuw Sonos-product.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.