Reacties voor: Sonos stopt support voor eerste Play:5 en andere legacy-producten

Zone Player, Connect:Amp, Bridge en meer
Sonos gaat enkele eerste generatie producten niet langer ondersteunen. Er komen geen software-updates en geen nieuwe functies meer. Onder andere de eerste generatie Play:5 is getroffen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 13 reacties

  1. (Red.) Update over bugfix-updates toegevoegd.

  2. Wat ik idioot vind is dat als je 1 legacy product in je systeem hebt de andere speakers , al zijn die spiksplinternieuw, ook niet geüpdate worden.

  3. @Marcel Smid: Precies, dat lijkt toch nergens op.

    @redactie: het heeft voor veel mensen (early adopters) dus wel degelijk invloed.

  4. Zolang de huidige functionaliteit maar blijft werken. Als bv spotify niet meer zou werken, zou het echt zuur zijn.

  5. Gewoon vintage audio kopen, beter geluid, mooier en geen software! Airport Express eraan en klaar!

    Wat een troep is de hedendaagse wegwerp audio!

  6. @Marcel Smid: dat is wel vervelend, maar kwestie van stekker eruit en de rest updaten en de stekker er weer terug in.

  7. de Connect wordt nog gewoon verkocht?? Of is dit een nieuwere versie?

  8. Origineel geplaatst door m90maik
    @Marcel Smid: dat is wel vervelend, maar kwestie van stekker eruit en de rest updaten en de stekker er weer terug in.

    Nee, dat gaat niet werken. Dan kan je je legacy product niet meer aanmelden in het systeem.

  9. Belachelijk dat 1 product je complete systeem neerhaalt. Mag dit uberhaupt wel? Ik ben benieuwd wat het consumentenrecht hiervan vindt.

  10. Origineel geplaatst door Richard
    Belachelijk dat 1 product je complete systeem neerhaalt. Mag dit uberhaupt wel? Ik ben benieuwd wat het consumentenrecht hiervan vindt.

    Dat vraag ik me idd ook af. Dat oude spullen niet meer bijgewerkt worden is één ding (alhoewel audio spelers voor mij toch echt langer mee horen te gaan dan smartphones), maar dat al je nieuwe spullen niet bijgewerkt worden als er 1 oud apparaat in je netwerk zit is toch te zot?

  11. @Marcel Smid: die had ik nog niet gehoord, oei dat klinkt erg bijzonder

  12. Dit is toch wel ongekend, speakers zijn geen smartphone of een stuk software. Ik zou 800€ kwijt zijn om speakers te vervangen, die het op zich goed doen. Niet dus, #sonosboycott.

  13. (Red.) Artikel bijgewerkt met excuses in open brief van Sonos.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.