Reacties voor: Slechte app reden om van aanbieder te wisselen

Een slecht werkende app is voor veel consumenten reden om van aanbieder of merk te wisselen, zo blijkt uit het MobileMarketing.nl Consumentenonderzoek 2014 van Adformatie en MediaBunker, in samenwerking met online communities iCulture en Androidworld.
Lees het complete artikel → Slechte app reden om van aanbieder te wisselen
mobilemarketing.nl -

Reacties: 12 reacties

  1. Klopt wel, heb zelf een LG tv gekocht mede omdat deze met de iPhone te bedienen was volgens de winkel medewerker. Helaas bleek de tv niet aan of uit gezet te kunnen worden met de app (dit moest handmatig) en werkt de app ronduit slecht (lees: heb hem maar een paar x werkend gekregen)

  2. Sterker nog: Als ik een goed werkende app een oerlelijk ikoontje vind hebben (of het ikoontje past niet tussen de andere icoontjes), dan gaat hij er onherroepelijk af en zoek ik wel een aternatief.

    Een ikoontje moet een beetje tussen de standaard iOS apps passen. (de iCulture app bungelt wat dat betreft op het randje)

  3. Origineel geplaatst door JW:
    Een ikoontje moet een beetje tussen de standaard iOS apps passen. (de iCulture app bungelt wat dat betreft op het randje)

    Ik dacht werkelijk dat ik de enige was met deze afwijking!!! Ik heb mijn apps op kleur gesorteerd staan! Past een app nergens tussen dan gaat ie er af!

  4. Ik zet de apps op alfabet. Als ie dus niet op alfabet past dan……. Oh wacht… :p

  5. Origineel geplaatst door Leander
    Ik dacht werkelijk dat ik de enige was met deze afwijking!!! Ik heb mijn apps op kleur gesorteerd staan! Past een app nergens tussen dan gaat ie er af!

    Ok dat is wel een beetje too much…

    Je knuffels moesten vroeger zeker ook op lengte neergelegd worden?

  6. Mee eens. ING wilde ik vroeger niets mee te maken hebben toen je nog met msn moest aanmelden in die vreselijke app. Nu heeft ING een van de beste bank App’s en gebruik ik die dagelijks veel meer. Ik begin me steeds meer te moeten irriteren aan de Rabobank en overweeg helemaal weg te gaan. In de Rabo app word je bijvoorbeeld gelijk uitgelogd zodra je ook maar even iets anders kijkt en te vaak die random reader nodig hebt!

  7. Origineel geplaatst door JW
    Een ikoontje moet een beetje tussen de standaard iOS apps passen. (de iCulture app bungelt wat dat betreft op het randje)

    Hierdoor staan alle apps met minder passend icoon in een folder en dan ook nog op 2e pagina. Ook deze app…..
    Leuke site, fijne info maar lelijk icoon.
    Ja mijn knuffels en speelgoed lagen/waren idd gesorteerd. Haha

  8. Misschien tijd voor zoiets?

  9. Origineel geplaatst door ross
    Mee eens. ING wilde ik vroeger niets mee te maken hebben toen je nog met msn moest aanmelden in die vreselijke app. Nu heeft ING een van de beste bank App’s en gebruik ik die dagelijks veel meer. Ik begin me steeds meer te moeten irriteren aan de Rabobank en overweeg helemaal weg te gaan. In de Rabo app word je bijvoorbeeld gelijk uitgelogd zodra je ook maar even iets anders kijkt en te vaak die random reader nodig hebt!

    Totaal mee eens. Ik zie het gemak van de ING app met sms beveiliging en ik ben bereid mijn ABN AMRO app (en rekening) met die archaische e-dentifier. Online Banking is iets dat ik zoveel gebruik.
    Ik werk regelmatig in de VS en daar ben ik van bank geswitched omdat Chase een veel betere app gebruikte.
    Ik hoop dat ABN binnen drie maanden touch ID implementeert anders ben ik pleite. En ik ben niet de kleinste rekeninghouder daar 🙂

  10. Het is wel waar. Als er straks een bank in NL is die wel gebruikt maakt van apple pay en de rest niet dan switch ik daarheen. Ik ben ook van rabo naar ing gegaan vanwege de goede app en heb nu knab op proef om te kijken of die voldoet als de ing weer eens storing heeft.

    Zo werkt het ook met de post. Ik heb het liefste een postbezorger waarvan ik de bestelling live kan volgen en een eta krijg van +-2 uur. als dat 1 euro meer kost dan heb ik dat er voor over.

  11. Origineel geplaatst door ross
    Mee eens. ING wilde ik vroeger niets mee te maken hebben toen je nog met msn moest aanmelden in die vreselijke app. Nu heeft ING een van de beste bank App’s en gebruik ik die dagelijks veel meer. Ik begin me steeds meer te moeten irriteren aan de Rabobank en overweeg helemaal weg te gaan. In de Rabo app word je bijvoorbeeld gelijk uitgelogd zodra je ook maar even iets anders kijkt en te vaak die random reader nodig hebt!

    Ja nee, je zou maar bij de Rabobank zitten en beveiligingen tegenkomen. Ik ben juist enorm blij dat ik automatisch wordt uitgelogd in m’n rabobank app zodra ik iets anders ga doen. Dan kan die ook nooit in de verkeerde handen vallen.

    Random reader is alleen in bepaalde gevallen nodig, en voor 99% van de transacties die je mobiel doet niet eens nodig.

    Rabobank FTW. Blij dat ik niet bij bijvoorbeeld de ING zit met hun brakke beveiligingen 🙂

  12. Vodafone heeft zo’n ongelofelijke door luchtfietsende kleuters ontworpen pleuris app dat ik zeker van aanbieder ga wisselen.

    De verspilde euro’s en digi marketing turbo nonsens spatten van je scherm, terwijl je na 1 minuut al kramp in je ogen en je vingers hebt.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.