Reacties voor: Apple maakt sommige reparaties aan de AirPods iets goedkoper

Apple heeft de serviceprijzen van de nieuwe AirPods bekendgemaakt. Daarbij valt vooral op dat de oplaadcase goedkoper geworden is. Wil je de draadloze versie vervangen, dan ben je iets meer kwijt.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 13 reacties

  1. Weer belachelijke prijzen voor een batterij reparatie! Waarom niet gewoon gratis? Dat stom gedoe met buiten de garantie? Voor dat ding alleen betaal je al bijna 200 euro!

  2. @Sander: Wat? Wat lees ik nu? Gratis reparaties? Welk product heb jij ooit gekocht waarbij je gratis reparaties krijgt buiten garantie?

    Ik vind de reparaties niet heel duur, het probleem is vooral dat het apparaat te goedkoop is om echt te gaan repareren. Maar mocht er toch één oortje kapotgaan of kwijtraken, is het fijn dat deze reparatie optie er is.

  3. Repareren ze die dingen echt? Of krijg je gewoon nieuw oortjes.

  4. Origineel geplaatst door Sander
    Weer belachelijke prijzen voor een batterij reparatie! Waarom niet gewoon gratis? Dat stom gedoe met buiten de garantie? Voor dat ding alleen betaal je al bijna 200 euro!

    Gratis? Laat mij raden.. je wilt zeker ook een gebroken scherm gratis laten maken omdat hij €1429 kost?

    Een bedrijf runt niet als dingen gratis zijn.

  5. @Erwin Puijnen: gratis hoeft niet maar een half uurtje werk, batterij van enkele euro’s, dan is 25/30,- leuker (excl verzendkosten).
    Door hogere reparatiekosten stimuleer je de klant om een nieuwe te kopen in dit geval.
    Weggooimaatschappij jwz

  6. Eerste batterij wissel helft van de prijs zou voor alle apparaten moeten gelden. Ze waren toch zo duurzaam?

  7. Het irritante is dat als je bijv een van de AirPods kwijt bent, je niet ‘gewoon’ in de Apple Store een nieuwe kunt kopen, maar dat je het als ‘reparatie’ moet inplannen bij de Geniusdesk en dan dus weer een wachttijd hebt. Gewoon belachelijk!

  8. @elvin: Ze vervangen ‘m gewoon

  9. Origineel geplaatst door Macaanzee
    Het irritante is dat als je bijv een van de AirPods kwijt bent, je niet ‘gewoon’ in de Apple Store een nieuwe kunt kopen, maar dat je het als ‘reparatie’ moet inplannen bij de Geniusdesk en dan dus weer een wachttijd hebt. Gewoon belachelijk!

    Idd, lieten mij ook gewoon 3 kwartier wachten. Arrogantie ten top.

  10. Origineel geplaatst door Macaanzee
    Het irritante is dat als je bijv een van de AirPods kwijt bent, je niet ‘gewoon’ in de Apple Store een nieuwe kunt kopen, maar dat je het als ‘reparatie’ moet inplannen bij de Geniusdesk en dan dus weer een wachttijd hebt. Gewoon belachelijk!

    Origineel geplaatst door Ruud
    Idd, lieten mij ook gewoon 3 kwartier wachten. Arrogantie ten top.

    Ik zie niet in wat hier arrogant aan is. Deze processen hebben ze gewoon strak ingericht en als je van tevoren een afspraak maakt is er niets aan de hand. De manier waarop je geholpen wordt is ook alles behalve arrogant en uiterst prettig.

  11. Origineel geplaatst door Macaanzee
    Het irritante is dat als je bijv een van de AirPods kwijt bent, je niet ‘gewoon’ in de Apple Store een nieuwe kunt kopen, maar dat je het als ‘reparatie’ moet inplannen bij de Geniusdesk en dan dus weer een wachttijd hebt. Gewoon belachelijk!

    Origineel geplaatst door Ruud
    Idd, lieten mij ook gewoon 3 kwartier wachten. Arrogantie ten top.

    Origineel geplaatst door Coen
    Ik zie niet in wat hier arrogant aan is. Deze processen hebben ze gewoon strak ingericht en als je van tevoren een afspraak maakt is er niets aan de hand. De manier waarop je geholpen wordt is ook alles behalve arrogant en uiterst prettig.

    Ik had sowieso een afspraak gemaakt, anders helpen ZE je niet eens in Den Haag. Toen ik optijd op mijn afspraak kwam moest ik drie kwartier wachten. Wachten om 1 AirPod te kopen, terwijl iemand op hetzelfde moment binnen kwam om AirPods te kopen, en direct geholpen werd. Die hele manier van zaken doen vind ik arrogant.

    Dat jij zegt dat wanneer je een afspraak maakt er niets aan de hand is, is dus ge…. maar dat doen mensen wel vaker op internet. Vaak hebben ze slechts geen, of 1 enkele ervaring.

  12. @Ruud: Nog steeds niks arrogant aan.
    De genius bar is niet top geregeld. Je kan bijna niet terecht zonder afspraak. Duurt lang voordat je terecht kunt met een afspraak, en zelf dan moet je soms nog even wachten. Op dat gebied is er zeker wat te verbeteren.

    Maar als een klant bij de genius bar uitloopt, Kun jij niet verwachten dat ze die zonder hulp naar huis sturen als jij aan de beurt zou moeten zijn. Die mensen doen ook maar hun best, en hebben mij altijd vriendelijk geholpen.

    AirPods kopen is toch ook duidelijk iets anders dan 1 vervangende AirPod kopen. Zouden ze dan iedereen die gewoon simpel iets wil kopen en afrekenen in dezelfde rij moeten laten staan?

  13. Zit nog in de garantie en mijn airpods zijn al voor de 3e keer terug naar Apple voor dezelfde issue. De linker Airpod doet het steeds niet. Zodra het terug is bij Mediamarkt test ik het gelijk in de winkel. En ja… weer dezelfde issue. Mijn indruk is dat ze het niet testen. Dit noem ik geen garantieoplossing. Waardeloos product en service van Apple.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.