Reacties voor: ProAssist Nederland in opspraak, KPN bezorgd over samenwerking

ProAssist Nederland is in opspraak geraakt, nu blijkt dat de service traag verloopt en de kwaliteit en het type leentoestel dat ze aanbieden, veel klachten oplevert. KPN is bezorgd en dreigt het contract te verbreken.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 47 reacties

  1. Raar, ik ben zelf zeer tevreden met ProAssist het leen toestel was een nokia toen maar ja wat verwacht je ook het is een leentoestel. Ik heb al 2 keer bij hun aangeklopt en nooit meer dan 2 weken de telefoon kwijt geweest. Dit is gewoon modder gooien.

  2. Ik heb zelf 3 maanden gewacht op de reparatie van mijn iPhone 3Gs… Gewoon schandalig dat bedrijf…

    Krijg je uiteindelijk een “nieuwe” iPhone heeft hij een fout in het display (een balkje).

    Tjaaa.. dat is cosmetische schade… Dat dekken we niet.

  3. Ik heb ook zeer, zeer, zeeeeeer slecht ervaringen met ProAssist, heb mijn iPhone wel 4 keer met de zelfde probleem terug gestuurd! telefonisch zeer on professioneel personeel in dienst, klanten service is onder de maat, pas na ruime half haar waren ze bereid mij een nieuwe toestel te leveren, dit allemaal na dat ik mijn rechtsbijstand op hun had afgestuurd. Ik raad het ook iedereen af om bij ProAssist te verzekeren!

  4. tss waarom een verzekering…. 1 x keer een gebroken scherm hehad in m’n 3G en via internet een nieuwe besteld, heb je binnen een week je toestel weer klaar voor lagere kosten dan een verzekering (moet je het er wel zelf inzetten) …

  5. niks modder gooien.

    ze zijn echt slecht met service ik heb mij iphone nu voor de 2e X opgestuurd.

    Nu ben ik hem al 5 weken kwijt. terwijl ik eerst nog 1 week heb moeten wachten omdat ik een Iphone als leen toestel wou hebben ( maar die hebben ze niet op voorraad)

    ik bel en vraag regelmatig mij status op van de reparatie…….(omdat ze deze vorige keer hebben geleverd in de brievenbus van een oud adres. en ja het is echt waar.)

    vaak krijg ik het zelfde antwoord (in behandeling 2-6 weken is de wachttiijd ). maar niet altijd.

    Als ik vraag om een leidinggevende. wordt er gelogen en krijg gewoon een gast aan de telefoon, die zegt dat die dat is. ( claimservice@proassist.nl )

    maar toch hoe kan een telefoon nou 5 weken weg zijn zonder dat ze iets nuttigs weten te zeggen over wat nu verder. en wat ze hebben gedaan. wat de status nu precies is.

    Te veel onduidelijkheid…. Hopenloos.

  6. Ben ik even blij dat ik bij vodafone zit en met hun verzekering in zee ben gegaan. Zij werken niet met pro-assist en hun verzekering dekt ook praktisch alles. Nooit gezeik mee gehad en een snelle afhandeling. Ook goedkoper dan pro-assist.

  7. Heb nu voor het eerst problemen met mijn iphone 4 – had in december al gebeld voor het probleem en toen hadden ze geen leen toestel – omdat ik toen op vakantie ging heb ik maar zo geladen

    2 weken geleden nog maar eens gebeld en toen werd meteen gezegd je kan het zelf regelen via http://www.mijnproassist.nl – en dat ik na 24 uur de status van mijn reparatie zou kunnen volgen, maar………… na 2 weken is er nog steeds niets te zien. Afgelopen donderdag is mijn iphone 4 opgehaald en als leentoestel kreeg ik een 3GS, nou daar kan ik nog wel mee leven.

    Maar werd wel meteen bij gezegd dat dat het 6 weken gaat duren en dat er 40 euro eigen risico gerekend zou kunnen worden.
    Ik heb mijn verzekering nu 1 jaar en nog nooit nodig gehad, maar moet zeggen ben er al klaar mee.

    Probleem met de iphone4 is dat de home knop niet meer goed reageerd, de batterij is na 2 uur leeg en veel foutmeldingen in beeld. Software is up to date en heb er alles aan gedaan, om te kijken of ik hem zelf weer aan de praat kreeg, maar helaas

  8. Ik had slecht 11 weken moeten wachten totdat ik mijn iPhone terug kreeg. Volgens de fora, de normaalste zaak van de wereld. Wel free upgrade na 3Gs. Maar wel veel valse beloftes… Slechte leentoestellen die zelf vervangen moesten worden en een iPhone doa (dus dubbele kosten)… Van mij mag dat bedrijf in Tiel opgedoekt worden.

  9. Ik heb het zelfde probleem gehad, 8 weken op mijn iphone moeten wachten i.v.m. een defecte homeknop. Ook een klacht via de claimservice ingediend dat is op 25 november vorig jaar geweest voor als nog geen reactie op mijn klacht gehad, dan bel je ze en wordt er gezegd nee de afdeling is alleen per mail bereikbaar het enige wat je van ze krijgt is een ontvangstbevestiging en verder hoor je niks…
    En dan op hun website durven te zetten ” THE SERVICE COMPANY” welke service dan?????

    Met andere woorden verzeker je telefoon nooit bij Proassist!!!!!

  10. Ik kan me totaal niet vinden in dit topic heb vanaf de 3g 4 keer binnen 5 werkdagen een gloednieuwe gsm gehad zowel met de iphone 3g als de 4. De iphone was toen zelfs een paar weken uit

  11. Ik heb in 2,5 jaar 3x mijn iPhone 3GS laten repareren waarvan 1x de vervangende iPhone al stuk was voordat ik hem kreeg. De eerste keer kreeg ik een Nokia smartphone terug en was hij binnen 3 weken gerepareerd. De tweede keer kreeg ik na 6 weken een oude nokia (zonder internet) te hebben gebruikt ineens een witte 16gb 3GS. Die bleek later dus van iemand anders te zijn. Toen kreeg ik dezelfde dag nog mijn eigen terug. Waarbij eigenlijk gelijk al de wifi het niet meer deed. En ik weer 4 weken moest wachten met een oude nokia. De laatste keer was ik tijdens het zwemmen mijn iPhone vergeten uit mijn zwembroek te halen. Dat duurde 11 weken (met een oude samsung) en heel wat telefoontjes. Het was zelfs zo erg dat ik nadat ik T-mobile had gebeld een telefoontje kreeg dat ze hem een week later zouden brengen en op de dag dat ik hem zou krijgen kreeg ik een belletje dat hij toch nog niet gerepareerd was. Toen heb ik gezegd ik wil vandaag een iPhone hebben anders roep ik mijn rechtsbijstand er bij. Toen werd hij ‘s middags ineens keurig geleverd. Fuckers. Gelijk mijn T-mobile abonnement opgezegd. Dág 8 jaar trouwe abonnee.

  12. Ik heb niets anders dan goed ervaringen gehad met ProAssist.

  13. Mijn vriendin was haar iPhone 4 ong 4 maanden kwijt… Ze kreeg een hele oude rotte smarttoestel die voor zichzelf schaamde… Zij belde elke week voor haar telefoon maar ze konden ook niks zeggen! Toen na 4 maanden zetten ik gewoon op twitter dat je proassist niet moet vertrouwen als verzekering ( dit bericht maakt ik zonder @proassist te zeggen maar gewoon proassist) hun mailde me binnen een uur! Na anderhalf uur van dit bericht had mijn vriendin de volgende dag een nieuwe iPhone 4 met dubbel geheugen!

    Slijmerds! Pro-assist you suck And you know it

    Ps. Alleen het glas van haar scherm was defect, kunde nagaan

  14. Origineel geplaatst door justin
    Raar, ik ben zelf zeer tevreden met ProAssist het leen toestel was een nokia toen maar ja wat verwacht je ook het is een leentoestel. Ik heb al 2 keer bij hun aangeklopt en nooit meer dan 2 weken de telefoon kwijt geweest. Dit is gewoon modder gooien.

    toevallig geen kassa gezien? Want er word reclame gemaakt dat je iPhone binnen 4uur vervangen is voor een nieuwe iPhone. Als je daarvoor reclame maakt mag je ook verwachten dat je de service goed moet kunnen uitvoeren. Dit kunnen ze absoluut niet, en dat wisten ze ook van te voren. Kortom eigenlijk ligt je de boel gewoon op.

    Zelf heb ik ook genoeg problemen met pro assist gehad een jaar of 2 terug. Had netjes mijn contract opgezegd ook netjes een brief gekregen dat hij vanaf die datum beëindigd is. Maar naar 3 maand begon het gezeik, ze wouden toch dat ik het ging betalen en ze haalde het zonder mijn toestemming van me rekening af. Veel telefoontjes gepleegd en ze vonden datzelfde er recht ophadden. Ook had ik het volgens hun nooit opgezegd, wel raar als je een bevestings brief thuis hebt liggen. Ze deden er niks aan dus zelf maar naar de bank gegaan en het terug laten boeken en hun rekening geblokkeer, toen was ik eindelijk van het gezeur pro assist af 🙂

    Kortom bij mij komt pro assist er niet meer in, tenslotte is het ook nog goedkoper om voor het zelfde pakket het via je eigen verzekering te regelen.

  15. Had ooit een 3g deed niks meer een hardware fout zeiden ze maar het heb zeker dikke 3 maanden geduurd en tig x gebeld waar mijn telefoon bleef.

    Onderlaats nog mijn 4g ter reparatie schermbreuk. Gebeld 40 min in de wacht gestaan wat ik echt schandalig vind. Afspraak gemaak. Komen ze al op mijn oude adress langs. Naja vooruit zou terug gebeld worden. Niet dus zelf maar weer gebeld.

    Weer een dikke half uur in de wacht gezeten. Beloofd dat ik een iphone als leentoestel zou krijgen. Krijg ik nog een htc. Naja weer gebeld. Weer in de wacht gezeten. Allemaal smoesjes dit smoesjes dat.

    Met andere wooorden schandalige bedrijf. Goeie service etc. Niet voor mij

  16. @Martijn: uhmmm geen nieuwe iphone binnen 4 uur alleen een leen iphone binnen 4 uur.. klein verschil…

  17. Ik verheug me eigenlijk meer op de aanstaande uitzending van ‘De Rekenkamer’. Hopelijk komen ze erachter wat de daadwerkelijke kosten zijn van 1 belminuut mobiele telefonie. Zou Pro-Assist haar bedrijfsnaam nu veranderen na de openbaring van de geweldige service!?

  18. Ik ben wel zeer tevreden. Het verhaal van een oude Nokia heb ik meegemaakt. Na een belletje is deze vervangen door een iPhone. Ik heb twee maal gebruik gemaakt van Pro-Assist.
    Misschien ligt het wel aan de overeenkomst met KPN? Zelf ben ik via T-mobile verzekerd.

  19. Ik had was daar ook verzekert toen voor mijn iPhone 3G. ik had mijn iPhone laten vallen en het scherm was kapot, ik had ze gebelt en ze kwamen de iPhone ophalen, ik kreeg een Nokia uit jaren 0! Ik kreeg 3 weken mijn iPhone weer terug en het scherm en de zijkant en achterkant waren nieuw! Ik was weer blij! totdat het scherm vervelend begon te doen hij reageerde niet goed of niet dus weer gebelt,weer 3 weken later kwam die weer terug ik maakte de verpakking open en ik schrok! Mijn achter en zij kant waren ernstig beschadigd! Vol met krassen! Dat verwacht je niet! Gebelt en dan word er vervolgens gezegt dat het al zo was, en je word uitgelachen door die mensen, vervolgens had ik weer presies hetzelfde probleem met het scherm! En zo is hij 4 /5x weg geweest en vervolgens leesde de iPhone mijn simkaart ook niet meer! proassist laat ze ergens maken waar het niet mag! Het mag alleen gemaakt worden door Apple mensen! Voor mij nooit meer een verzekering en zeker niet proassist!! Nooit doen mensen!!

  20. Origineel geplaatst door justin
    Raar, ik ben zelf zeer tevreden met ProAssist het leen toestel was een nokia toen maar ja wat verwacht je ook het is een leentoestel. Ik heb al 2 keer bij hun aangeklopt en nooit meer dan 2 weken de telefoon kwijt geweest. Dit is gewoon modder gooien.

    Werk je heel toevallig bij pro-assist??
    Je gaat je iphone 4 toch niet verzekeren voor 140 euro per jaar om een nokia als leentoestel te krijgen? Koop dan voor 140 euro gewoon een nokia erbij simpele, mag je ‘m nog houden ook, hoe vet is dat.
    Ze pronken op hun site ZELF met 4 dagen, en die afspraak moet je dan ook nakomen lijkt me, dus geen 2 weken! Sorry maar nogal buls***t reactie zeg.

  21. Telefoonverzekeraars zijn echt boeven. Bovendien zijn de verzekeringen echt aan de dure kant. Ik heb voor ongeveer acht tientjes per jaar de BuitenDeDeurVerzekering van Interpolis. Telefoonschade is gedekt tot 250 euro, maar zonder enige vorm van eigen risico. En dan zijn al je andere spullen ook verzekerd, dus fotocamera, laptop, ipad, whatever. Tot en met je nieuwe spijkerbroek aan toe.

    Een gebroken scherm oid valt dus binnen de dekking daarvan. Kun je zelf kiezen waar je ‘m laat fixen. En als ‘ie gestolen wordt kun je bij ProAssist en andere telefoonverzekeraars toch naar je centen fluiten, dus duurder dan die 250 euro zijn de meeste gevallen waarin je verzekeraar uitkeert toch niet.

  22. Beter heb ik Lifeline van Phone House. Kreeg een iPhone 4 als leen mee en binnen 14 dagen was mijn iPhone door Apple omgeruild. Chapeau voor die hartelijke service!

  23. Vriendin had haar telefoon laten vallen en had bij proassist aangegeven dat het haar schuld was, ze moest de telefoon opsturen zodat hun konden kijken of het door haar zelf kwam (had ze dus al gezegd) dan duurde het 4 weken voordat ze met een antwoord kwamen hoe verder. Contract opgezegd en voor 40€ nieuw schermpje er in laten zetten door een telefoon winkeltje. Daarna mijn proassist ook meteen opgezegd, pauper bedrijf.

  24. Na een beetje zeuren over de wachttijd van mn 3G(!), kreeg ik de iPhone4 die net 2 weken uit was in NL..!!

    Ik hou dus mijn mond over Proassist zul je begrijpen ^^

  25. Ik heb ook de uitzending gezien van Kassa. Wat ik dus echt niet snap waarom zoveel mensen zich laten overtuigen voor zo’n verzekering.

    Want in Europa heb je sowieso recht op 2 jaar garantie, dus mocht je binnen 2 jaar een probleem met je iPhone krijgen en dat is duidelijk niet je eigen schuld dan moet de winkel gewoon je probleem oplossen.

    Ik snap ook niet waarom mensen € 130 aan verzekering willen betalen per jaar, het is gewoon belachelijk om je smartphone te verzekeren.

    Als je een telefoon van € 600 hebt moet je hem gewoon goed behandelen. En ja je kunt best eens pech hebben, mijn HTC smartphone heeft helaas ook waterschade en dat weet ik 100% zeker, maar hij werkt gewoon nog.

    Maar een smartphone moet makkelijk twee jaar mee kunnen en als iPhone 4(S) echt zo’n fragiel toestel is wat snel stuk gaat dan zou ik toch geen iPhone kopen maar een HTC met een unibody.

    Want als ik hier reactie leest zijn er best wat mensen met zo’n verzekering die er aanspraak op moeten maken en dat is ook niet goed, vooral al die mensen die via zo’n verzekering gewoon een nieuwe iPhone proberen te scoren.

    Want je betaald die verzekering alleen voor als het per ongeluk gebeurd en mensen die daar mee frauderen verpesten het wellicht voor de rest. En daar word niks over gezegd, maar het gebeurt wel veel.

    Even iPhone expres laten vallen om een nieuwe iPhone te krijgen bijvoorbeeld.

    Dus die mensen verpesten het voor de mensen die de verzekering echt nodig hebben. Want als een verzekerings maatschappij teveel moet uitkeren omdat er massaal gefraudeerd word dan is het geld uiteindelijk eens op.

    En na 2 jaar is een iPhone niet veel meer waard, hij zakt dan wel eens waar minder snel in waarde dan andere smartphones, maar na 2 jaar mag je blij zijn dat je nog zo’n € 200 a € 250 ervoor kunt krijgen.

    En dat is dan 25% of 50% meer dan wat je voor een HTC high end toestel na 2 jaar nog kunt krijgen, maar die HTC high end toestel kost wel € 200 minder.

    Als je dus 2 jaar zo’n verzekering betaald dan is het echt zonde van je geld want je iPhone is na 2 jaar niet veel meer waard en als je nieuwe smartphone wilt kun je oude ja verkopen.

  26. Ben pro assist klant via Tmobille , de reparatie , was prima . Maar het leen toestel was ver onder de maat .

  27. Wie neemt er nou een verzekering op zijn toestel ? Als hij stuk gaat rij ik naar een reparateur die fixt hem gelijk, probleem opgelost. Geen leentoestel of weken wachten maar gelijk ter zake.

  28. Ik heb er een keer gebruik van gemaakt. Had er niet al te veel problemen mee eigenlijk. Kreeg een Nokia als leentoestel, maar kreeg na 3 weken weer een spliksplinternieuwe iPhone terug (zelfde model)

  29. Niet alleen pro assist is zo waardeloos hoor ook safe and sure is niet goed en gaat zo te werk als zij
    Telefoon was gestolen en werd niet vergoed omdat hij uit mijn zak gerolt was ik moest eerst bedreigt zijn dan wel
    Al die verzekeringen die je bij je abo afsluit die deugen niet en is in principe niet eens nodig

  30. ProAssist is een waardeloze organisatie. Bij ons bedrijf zijn er regelmatig mensen waarbij de iphone kapot is gegaaan. Ik heb ze nog nooit binnen 4 uur op de stoep zienstaan, ik heb ze nog nooit een iphone als leentoestel zien aanbieden en de telefoons zijn nog nooit binnen 2 maanden terug gebracht. Ze hebben het zelfs een keer zo bond gemaakt dat ze naar drie maanden hetzelfde kapotte apparaat terug kwamen brengen!

  31. Ehm nick. Een iphone 4 als leen bij the phone house? Dat vind ik knap. Welke winkel was dat?

  32. Mijn leentoestel was een oude Nokia, met de verkeerde lader erbij! En die man die het mij kwam brengen deed alsof hij me de iPhone 7 aanbood!

  33. @Wesley: Kijk 1tje die het begrijpt 😀

    @fanboy: Nee werk niet bij Pro-assist, gewoon een simple jongen uit de buurt van Emmen. Mij is altijd geleerd een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.

    Denk eerder dat we kwaad moeten zijn op de reparatie bedrijven waar je Iphone naar toe gaat dan ipv Pro-Assist hun zijn de bemiddelaar, zoals elke verzekering.

    Je wordt toch ook niet kwaad op de verzekering van je auto als je auto niet goed is gemaakt. nee dan ga je naar de garage die slecht werk heeft geleverd.

    Dus ja ik sta erbij ik ben tevreden met de service van Pro-Assist ze halen mijn iphone dus hoef niet zelf de Iphone op te sturen, en krijg een leen toestel om nog te kunnen bellen Smsen en desnoods ook Internetten.

    Mischien ligt het waar ik woon want mijn Iphone’s die opgestuurd zijn gingen altijd naar Zwolle ter reparatie, bij DynaFix.

  34. @Justin: Ja inderdaad welgeteld 1tje die ook zo naief is haha
    Heb je ook de rest van de reacties gelezen?? Lichtjes uitgedrukt is 9 op de 10 niet tevreden met de service, gek he.
    De hele verzekering heeft niks met gegeven paard te maken, als gewoon zwart op wit in de voorwaarden en ook met grote letters op de site staat dat je binnen 4 uur een vervangend toestel krijgt, dan mag de consument dat ook verwachten? Of moet ik volgens jou dan aankloppen bij PostNL of UPS, grapjas?
    Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat het wel even kan duren, dit heet misleiding! Mensen sluiten JUIST de verzekering omdat ze denken dat ze binnen 4 uur geholpen worden.

    Ik vind het verder prima hoor dat jij 140 euro per jaar betaalt voor een fluttoestel als leenapparaat. Ik doe er liever iets anders mee 🙂

  35. Voordat ik een iPhone heb aangeschaft, had ik problemen met Pro Assist. Mijn oude Nokia N97 mini heb ik laten ophalen bij mijn vriends huis. Mevrouwtje had mij beloofd dat ik een gelijkwaardig toestel zou krijgen. Komt die gozer aan met een leentoestel uit het jaar 0. Ik heb boos naar proassist gebeld. Ja ik heb u dat niet beloofd. Fijn…elke week bellen hoe het met de nokia ging, na 10 weken hebben zij mij een nieuwe toestel gegeven. Vervolgens hebben ze 3 keer niet aan hun afspraak gehouden om mijn telefoon af te leveren bij mijn eigen adres. Eerste keer bij mijn vriend, tweede keer hadden ze gezegd er staat geen afspraak gepland, derde keer zijn ze niet op komen dagen. De vierde keer was het scheepsrecht na een boze telefoontje. Nokia n97 mini komt terug..alleen maar hangen, onvoldoende geheugen en dat soort dingen. Inmiddels de toestel aan mijn schoonvader verkocht. Voor mij nooit meer proassist.

  36. Drie jaar geleden was de service ook al onder maat. Deze lui krijgen mij geld echt niet meer.

  37. Alleen maar horror verhalen van No-assist. Een buurman is zijn iP4 al sinds December kwijt aan ze. Alleen maar gezeur en een grote mond aan de telefoon!

    Zelf heb ik meer geluk gehad. Ben al bijna 4 jaar verzekerd sinds de eerste 3G via T-mobile voor €7,50 per maand. Ben daarmee voor alles verzekerd schade, diefstal noem maar op.
    In 2010 mijn iP4 laten vallen met gebroken scherm als gevolg. Kreeg een gare HTC maar 4 later wel een ‘gerepareerde’ of refurbished iPhone.
    Nu werkt de home button niet helemaal lekker en ik twijfel of ik het wel wil laten maken daar. Kan niet weken zonder mijn iP4. Wellicht via iPhoneclub laten maken een idee… Iemand hier ervaring mee?

  38. Ik ben al jaren bij Pro Assist en inderdaad 5 x schade en nooit binnen de 4 uur of een goede telefoon/ iphone gehad. Ik heb nu standaard mijn oude iphone als reserve. Maar ze dekken alle schade [met een eigen risico van € 40,00] en ik denk dat dat dezekerheid die je wil en dat daarom velen toch gaan voor een abb. bij Pro Assisst.
    Waar ga je naar toe zonder verzekering en een kapotte smartphone? In Amerika barst het van de kleine zaakjes die ze voor een schappelijke prijs stante pede maken. Een scherm of binnenwerk vervangen is kinderlijk eenvoudig [!] Dat hebben we hier in Nederland nog niet. Ik denk dat als we meer van dit soort zaken hadden, we liever een keertje de schade betalen bij zo’n zaak en meteen je phone weer meeneemt dan deze gang van zaken. Pro Assist Nederland: bij gebrek aan beter.

  39. 2x Pro assist nodig gehad.
    binnen alle twee de keren binnen een week een nieuwe iphone terug gehad.

    Volgens mij repareren ze de iphones zelf niet maar doet een ander bedrijf dat (heb wel een vermoeden welke hahaha)

    dus geen slechte ervaringen er mee

  40. Grootste prutsbedrijf en oplichters ooit, dus faillissement gun ik ze van harte.

    23 maanden lang betaalde ik er voor zonder het te weten, toen ik me geld terug kwam eisen zeiden ze u bent geen klant, maar we halen wel toevallig elk maand geld van u rekening… na veel ellende 20 maandbedragen terug gekregen :/

  41. Origineel geplaatst door Celles Mind
    Waar ga je naar toe zonder verzekering en een kapotte smartphone?

    Als je niet zo nonchalant met je iPhone om gaat en hij gaat stuk buiten om je schuld dan kun je gewoon bij Apple terecht lijkt me of gewoon bij de verkoper want die is verantwoordelijk voor garantie afhandeling, maar Apple is verkoper en fabrikant. ( Heb zelf goeie ervaringen met HTC, maar bij mijn iPhone 3G heeft het 2 jaar lang prima gedaan dus hoefde er geen aanspraak op garantie te maken ).

    Ze horen je namelijk gewoon 2 jaar garantie te geven dat is wettelijk zo geregeld. Dat Apple die regel aan zijn laars lapt zegt meer over Apple, maar als consument heb je gewoon recht op die 2 jaar.

    Mijn HTC Desire HD had ook een defect, buiten om mijn schuld, binnen 4 werkdagen was ie gerepareerd en dat was gewoon onder de garantie.

    Maar blijkbaar is een iPhone 4(S) dus nogal een fragiel toestel als ik hoor hoeveel mensen een barst in de iPhone 4(S) hebben.

  42. Dit is zo’n typische geldklopperij. Een beetje inboedel-verzekering heeft dezelfde dekking (dus dubbel verzekerd).

  43. @justin: Eens kijken hoe jij met modder zou gooien als je je telefoon 6 maanden kwijt was en telkens grote onzinverhalen moest aanhoren.. 4 keer een leentoestel kreeg wat na korte tijd ook niks meer deed enz enz

  44. Kort verhaal, 8 weken moeten wachten op een nieuwe iPhone4 32gig, kreeg een 16 gig en wéér 8 weken moeten wachten op de juiste telefoon. Ondertussen loopt je verzekering door!!!!! En leentoestel is NIET verzekerd! Tel uit HUN winst!!!! Waardeloos!

  45. @Verdi: Wie is er na 23 maanden betalen zonder wakker te worden nu een prutser…

  46. Altijd zeer te spreken over de service vzn pro assist. 2x mee van doen gehad en 2x prima afgehandeld. In de vriendenkring ook nog geen raar verhaal over gehoord.

  47. Ben positief over ProAssist, heb 2 keer mijn iPhone stuk laten vallen en beiden keren binnen 2 weken terug gehad en zeer te spreken over de klantenservice !

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.