Reacties voor: OS X 10.11.4 zorgt voor inlogproblemen iMessage en FaceTime

Meerdere gebruikers die OS X 10.11.4 geïnstalleerd hebben, kampen met problemen met iMessage en FaceTime. Op het Apple Support forum regent het klachten over deze kwestie.
Lars Paymans - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 14 reacties

  1. Ja heb sinds gister een macbook pro gekocht kreeg ik het niet aan de praat ff met apple gebeld er word aan een oplossing gewerkt

  2. Geen last van gelukkig

  3. Ik ook nergens last van … 10.11.4 loopt als een zonnetje 😉

  4. Wel last van, kan iMessage en FaceTime niet meet gebruiken op MacBook Pro na laatste update. Heel vervelend, hoop op snelle oplossing.

  5. Ik had problemen met iMessage en FaceTime op OSX, maar krijg net een pop-up met de melding dat je je wachtwoord opnieuw moet invullen en alles werkt nu weer!

  6. Komt dit niet door de 2-factor authenticatie? Die heeft bij mij in het verleden voor veel problemen gezorgd. Kon niet meer inloggen op iCloud.

    Uitzetten van de authenticatie was de enige oplossing.

  7. Bij mij is de App Store niet te bereiken via mn iPhone. Updates lukken gewoon, maar andere schermen (zoals bijv. zoekscherm) blijven wit. Iemand anders ook last van?

  8. Geen problemen hier

  9. Heb dit probleem niet met 10.11.4 maar wel dat na wakker worden van mbp de muispointer niet meer werkt – terminal met toetscombinaties gestart en ontdekt dat een paar toetsen ook nog maar nauwelijks werken, alsof ze versleten zijn. Na een reboot werkt alles weer goed. Mogelijk toeval, mogelijk gerelateerd aan 10.11.4 (mbp mid 2010 hires i7)

  10. Dat verklaart veel 🙂 Eergisteren begaf mijn oude Macbook Pro het en heb een nieuwe Macbook Pro 15 Retina gehaald. En kon idd niet aanmelden in Messages en Facetime. Na uren van zoeken op fora en pogingen het zelf te fixen, gisteren toch maar met Apple support gebeld. Na wat basic tests hebbennzenhet doorgegeven aan hun engineers. Ik zou binnen de 8 dagen antwoord krijgen…

    Maar vanochtend kreeg ik ineens de melding dat ik opnieuw in iCloud moest aanmelden op de Mac en plots werkte alles weer 🙂 dus, als je met het probleem zit, ff contact opnemen met Apple! Vriendelijke jongens en het probleem was bij mij dus relatief snel verholpen 🙂

  11. Origineel geplaatst door Richard
    Wel last van, kan iMessage en FaceTime niet meet gebruiken op MacBook Pro na laatste update. Heel vervelend, hoop op snelle oplossing.

    Na de update eens een cleane herstart maken is een oplossing al begrijp ik dat niet iedereen zit te wachten om een clean instal te doen.. heb het zelf ook gedaan deze morgen en iMessage werkt terug op mac mini

  12. Ik krijg al weken random een pop-up van iMessage dat er een nummer is toegevoegd( mijn nummer dus) en dat er kosten bij de provider kunnen bij komen enzovoort. Hetzelfde als je voor het eerst je iphone aan meld bij iMessage

  13. Lijkt weer te werken. Heb het nog niet echt kunnen testen, maar beide waren wel weer geactiveerd en actief.

  14. Het werkt inmiddels weer👍🏻

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.