Reacties voor: Verliest het iPhoneblog van T-Mobile zijn relevantie?

Heeft de iPhoneblog van T-Mobile nog wel bestaansrecht nu het vooral een vehikel voor buitengewoon positieve blogpostings lijkt te zijn geworden?
Maarten ter Horst - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 19 reacties

  1. Hier kan ik wel vrolijk van worden hoor. Die reacties! Oh oh oh.

    ik zou zo graag stoer willen doen met iphone en daar heb ik een goede stabiele 3G verbinding voor nodig, wat helaas dus niet gaat.

    😀 hahaha

  2. Met dit bericht hier maken jullie ook geen vrienden bij T-Mobile. Dat weten jullie hè?

  3. T-Mobile maakt ook geen vrienden door de iPhones met haarscheurtjes niet in te nemen.

  4. @Martijn:

    Moet dat dan? Sinds wanneer is een onafhankelijk weblog als iPhoneclub verplicht zich altijd goed te uiten over T-Mobile? Kritiek is hier nodig voor vooruitgang.

  5. Ik denk dat dit een signaal is dat T-mobile zijn exclusieve rechten binnenkort gaat verliezen en niet meer tijd investeert.

  6. Kom op zeg, het is toch logisch dat op een weblog van een bedrijf zo nu en dan wat positieve reclame voor dat bedrijf word gemaakt. (maar veel van de ervaringen van Jaco deel ik ook).
    Dan worden er mensen boos omdat T-mobile niet al hun probleempjes heeft opgelost. Maar wel positieve berichten op hun blog zet. Dat vind ik nogal zielig. Meerendeel van de iPhone gebruikers is dik tevreden.

  7. “Meerendeel van de iPhone gebruikers is dik tevreden. ”

    Dat waag ik te betwijfelen, nou ja, meerendeel misschien wel, maar echt geen 90%!

    Wat beter is: Het meerendeel klaagt niet…

  8. @ atquest
    Voor je zulke uitspraken doet moet je wel (op z’n minst bij iphoneclub) even kijken voordat je wat “roept”:
    https://www.iculture.nl/16450/onderzoek-technologizer-mensen-erg-tevreden-iphone/

    Even een stukje eruit gelicht:
    Volgens een onderzoek van Technologizer onder meer dan tweeduizend gebruikers blijkt 91% volledig of zeer tevreden met de iPhone te zijn.

    Dus …

    En inderdaad het merendeel klaagt niet, omdat ze bepaalde zaken op de koop toe nemen.

    Maar T-Mobile maakt zichzelf niet populair met hun slechte netwerk (heb KPN en nooit problemen met m’n iPhone 3G) en slechte service (haarscheurtjes die ontstaan in de behuizing). Daar waar Apple het zelf moet regelen worden dergelijke telefoons gewoon vervangen, maar bij T-Mobile niet!

    Dat neemt niet weg dat T-Mobile het op andere fronten ten opzichte van andere providers wellicht beter doet dan KPN of Vodafone of weet ik veel wie, maar daar gaat het ons (iPhone gebruikers) niet om.

    En als de blog dan ook nog eens “down the drain gaat” dan schiet het lekker op daar …

  9. Inderdaad erg grappige reacties. Vooral de eerste paar “posieve” reacties.

    Ik gebruik hem ook heel veel. ’s Ochtends op school ben ik eerst een half uurtje bezig verbinding te maken met T-Mobile. Etc.

  10. @TeraByte

    Niet bepaald het meest betrouwbare onderzoek.. en ja, ik ben ook 100% tevreden over mijn iphone. Waar ik niet tevreden over ben is T-Mobile. Ik hou er verder niet van dat argumenten als “het merendeel is dik tevreden”. 9% onevreden onder dat onderzoek zijn al ongeveer 180 mensen!

    Ik wacht nu al een week op een telefoontje. Dat is dan de 4e keer dat ik teruggebeld ga worden. Ondertussen ben ik onbereikbaar, en betaal ik mijn rekeningen. Schaamteloos weten ze me te vertellen dat volgens hun kaartje alles in orde is, terwijl ik, mijn vriendin, en 4 buren geen enkel bereik hebben. Nadat ik dat rustig uitleg, gaan ze het “escaleren” naar de technische dienst, en eindigt alle communicatie.

  11. Het blog van T-Mobile had al geen enkele relevantie…

  12. Verliest het iPhoneblog van T-Mobile zijn relevantie?

    Ik denk dat dit een signaal is dat T-mobile zijn exclusieve rechten binnenkort gaat verliezen en niet meer tijd investeert.
    Denk dat binnen 1 a 2 weken Vodaphone en KPN eraan komen.
    Ben blij dat Sinterklaas binnenkort in het land is…

  13. ik ben erg teleurgesteld in de blog. Ik wachtte al weken lang op een nieuwe relevante post. En toen kwam jaco met zijn lulverhaal. Erg jammer als je het mij vraagt.

  14. Weet je wat volgens mij het grootste probleem is? dat mensen met een [hier merk invullen] telefoon vaak niet zo veel waarde hechten aan het 3g-bereik. Nu bij de iPhone is dat opeens het meest belangrijke punt van de telefoon geworden blijkbaar. T-Mobile’s GSM netwerk is dik in orde en vergelijkbaar met KPN en Vodafone. Het 3g netwerk is niet landelijk dekkend, wat ook nooit beloofd is.

  15. “T-Mobile’s GSM netwerk is dik in orde en vergelijkbaar met KPN en Vodafone”

    T-Mobile’s GSM netwerk is beroerd, en op alle plaatsen waar ik met T-Mobile geen bereik heb, kan ik met KPN prima bellen.

  16. Ik denk niet dat een site als die van T-Mobile een goed beeld kan geven over het aantal tevreden gebruikers. Zeg nou zelf; ik ben een zéér tevreden gebruiker, echt! Ik ga me niet aanmelden bij T-Mobile om daar te melden dat ik hartstikke blij ben met mijn iPhone en de service van T-Mobile. Had ik echter “aanloopproblemen” gehad met het ding, dan had ik me waarschijnlijk wel even bij de schare klagers aangesloten. Kortom; ik denk dat er altijd meer negatieve dan positieve verhalen te vinden zullen zijn op dat soort support-achtige sites.

  17. Toch maar even een positieve reactie geplaatst bij T-Mobile, vind het ook wel lullig hoe die Jaco daar de grond in wordt gestampt door iedereen. Er zullen best gevallen zijn die echt slechte ervaringen hebben, maar de iPhone verslaat nog steeds op alle fronten de gemiddelde mobiele telefoon. Koop eens een Nokia of Samsung of weet ik wat. Dan krijg je een toestel met bepaalde mogelijkheden en daar moet je het maar mee doen.

  18. @InternetRebel
    Jij bent ook een muppet he.. ik lees net je reactie op T-mobile; jij waait gewoon een beetje met de wind mee. Als je je tel. amper voor bellen gebruikt, zal je inderdaad wel niet zoveel klachten hebben als andere gebruikers (die soms 5 van de 10 gesprekken niet af kunnen maken).

  19. Muppet? Hahaha, ben jij familie van mijn vriendin ofzo? 😉 Maar nee hoor, ik ben absoluut niet iemand die “met de wind mee waait”, dan zou ik waarschijnlijk ook juist zijn gaan klagen, net als het merendeel daar.

    Ik vond het gewoon “sneu” hoe de Jaco meteen weer een stortvloed aan klagers over zich heen kreeg terwijl hij een topic wilde starten over hoe je je iPhone gebruikt en ik BEN nu eenmaal een tevreden gebruiker (voor de verandering).

    En ja, ik bel erg weinig en dat bevalt me gelukkig prima. 🙂 Inderdaad een reden om minder klachten te hebben, ook al moet ik zeggen dat die nog geen 10 gesprekken die ik nu intussen gevoerd heb met de iPhone ook allemaal foutloos verliepen. Kan ook bijna niet anders, want mijn gespreksduur gaat ook nooit over een minuut heen.

    Anyhoe; zoals ik al bij T-Mobile aangaf ben ik in elk geval over T-Mobile veel meer te spreken dan over Apple.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.