Reacties voor: Nieuwe iPhone 4-reclames over iTunes en App Store

Apple heeft twee nieuwe televisiereclames voor de iPhone 4 uitgebracht, over de iPod, iTunes en de App Store. Ze zijn gebaseerd op de eerder verschenen reclamespotjes 'if you don't have an iPhone'.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 12 reacties

  1. valt me nu pas op hoe slim apple die commercials monteert. net alsof er totaal geen laad-tijd is, gewoon klikken en instant app geopend

  2. jepp, sequences shortened staat er ook als laatst.

  3. @cryptapix: Dat is redelijk standaard hoor. Als je lange wachtmomenten niet uit filmpjes haalt dan ben je een behoorlijke amateur op videobewerkingsgebied.

  4. Als je goed oplet is de vinger die knopjes drukt ook telkens hetzelfde.

  5. Origineel geplaatst door cryptapix
    valt me nu pas op hoe slim apple die commercials monteert. net alsof er totaal geen laad-tijd is, gewoon klikken en instant app geopend

    Ja dat viel mij ook al op, zo snel zullen de toestellen pas in 2022 zijn. Misleidende reclame? Iets voor de reclame commissie? 🙂

  6. Origineel geplaatst door cryptapix
    valt me nu pas op hoe slim apple die commercials monteert. net alsof er totaal geen laad-tijd is, gewoon klikken en instant app geopend

    Op het eind staat er ook; Apps from App Store. Sequences shortened.

  7. Origineel geplaatst door cryptapix
    valt me nu pas op hoe slim apple die commercials monteert. net alsof er totaal geen laad-tijd is, gewoon klikken en instant app geopend

    daarom staat er op het einde ook “sequences shortened” == beelden ingekort, oftwel, apple verwijderd bijvoorbeeld beelden van een app die er lang over doet om op te starten. of laat in de mail, itunes of app store-app uitsluiten het beeld zien van na een succesfolle download, en dus niet het downloaden van de content zelf, want dan zou de ad erg lang worden

  8. Lijkt net of die hand waar de iPhone in zit een dock is. Hij beweegt van geen kanten of iemand moet zijn hand wel gruwelijk stil houden. Maar wel leuke reclame alleen als je andere reclames gezien hebt is er niks spannends meer aan.

  9. Wat een strontsaaie commercials weer zeg.
    Is het nou zoveel moeite voor Apple om eens een conceptgedachte in hun ads te doen, in plaats van een opsomming van wat-ie allemaal kan?

    Omdat het Apple is, is iedereen vol bewondering. Stel je eens voor dat Ariel eenzelfde commercial maakte over hun product.

  10. Wasverzachter met AppStore?

  11. Waarom zijn er nooit Nederlandse versies van deze reclames te zien geweest?

  12. huh? zijn dit geen re uploads? deze 2 ken ik allang?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.