Reacties voor: Mail-app Newton wil zich onderscheiden met slimme functies

E-mail app Newton voor iPhone en iPad wil zich onderscheiden van andere apps met slimme functies. Newton is gratis te downloaden en kan 14 dagen volledig gebruikt worden. Daarna hangt er een prijskaartje aan het gebruik.
Michel Lusthof -

Reacties: 16 reacties

  1. Schandalig duur in geen €50,- jaar bizar.

  2. Origineel geplaatst door Cristien
    Schandalig duur in geen €50,- jaar bizar.

    Dit dus! Daarnaast heb ik er destijds gewoon €4,99 voor betaald. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dit er voot betalen.

  3. Email app met een abonnement. Op nokken! De App van ios zelf werkt perfect.

  4. Origineel geplaatst door xoniq
    Email app met een abonnement. Op nokken! De App van ios zelf werkt perfect.

    Behalve dat je door Google concurentie geen push hebt. Wat ik dan onwijs irritant vind. Als ze ‘fetch’ nou op 1min hadden gezet maar nee, 15 minuten voor je merkt dat je een mail hebt, terwijl andere apps + android het gelijk zien.

  5. Vanmiddag de update naar Newton gedaan.
    Ik was wel tevreden met cloudmagic.

    Inloggen bij newton lukte niet echt en betalen voor een mail app! Ja dag!!
    Ik dacht laat de trail maar even doen tot ik een andere goede mail app heb gevonden.
    Het duurde naar mijn zin te lang om in te loggen/account aan maken.
    Meteen verwijderd..

    Later op de dag de mail app Spark gedownload! Wouw! Nu al erg tevreden, beter als CloudMagic zelfs

  6. Ook ik vind dat $50 per jaar abonnement veel en veel te duur. Zeker omdat ze nou niet echt een killer feature hebben die in geen andere app te vinden is.
    Kan iemand mij vertellen welke het is, die je al niet egrns anders ziet?

    Ik ben al een tijdje over naar Airmail. Geweldige app voor iOS en voor de Mac.

  7. Helaas afscheid nemen van een goede mail-app, jammer. Deze variant is voor mij geen eur. 50,– waard. Wel krijg je als je ooit de destop-app hebt gekocht, een abo van een jaar “gratis”, Voordeel was het syncen van mailaccounts cross-platform, handig bij een nieuwe op opnieuw geïnstalleerde (i)Phone.

  8. Lange tijd gebruiker geweest van Cloudmagic, maar een uurtje pielen met Spark en ik ben over. De prijs is een no go.

  9. @René: st over op Spark, die heeft ook de sync functie. Heerlijke mail app.

  10. Was een erg fijn programma, maar wat een achterlijke beslissing – zie nu al genoeg negatieve reviews in de AppStore. Ik ga nooit 50 euro hiervoor betalen.

    Er is maar 1 reactie mogelijk – hoi Outlook!

  11. Push is voor mij een vereiste.
    Dus de standaard ios app valt af. Want deze heeft alleen fetch.

    Gebruik zelf de microsoft outlook en deze werkt prima.

  12. Gebruikte CloudMagic maar ik voel me behoorlijk bekocht na de update naar Newton. Ben nu terug bij de standaard iOS app en eigenlijk gewoon tevreden. Email blijft voor mij een media dat niet direct frontrow hoeft te zitten als het gaat om zien of reageren.

    Ik mis eigenlijk helemaal niets

  13. Wat nu 50 euro per jaar, hoe halen ze het in hun hoofd
    Heb hun gemaild en kreeg dit bericht:

    Thanks for reaching out.

    You can continue to use the app after the trial period has ended. However, you will not have access to the new premium features.

    Here are the list of premium features you get when you subscribe to Newton:

    – Read Receipts
    – Send Later
    – Snooze
    – Undo Send
    – Sender Profile
    – Connected Apps

  14. @John: Undo send..? Ik ben benieuwd hoe zij dat doen dan. Als een bericht reeds binnen is bij de ontvanger, dan kan het versturen helemaal niet ongedaan gemaakt worden toch? Daarvoor heb je voor zover ik weet de inloggegevens nodig van de ontvanger. Of zouden ze een verzonden email pas na vijf minuten of zo echt verzenden? Heel vaag…

  15. Werd er net ongevraagd mee geconfronteerd.
    Nee dus, dat gaan we niet doen.

  16. Inderdaad, overdone wat betreft dit abonnement.
    Als Newton nu zou aanbieden om de premium versie voor $ 30,00 te kopen, dan denk ik dat ze een betere deal maken dan nu.
    $30,00 x 1000.000 klanten………..ik wou maar zeggen.
    Wellicht verandert dit nog want nu jagen ze de meeste potentiële klanten weg.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.