Reacties voor: My T-Mobile toont uitgebreid verbruik huidige maand

De belstatus-app My T-Mobile laat je niet langer wachten op je factuur voordat je meer inzicht krijgt in de kosten.
Bart Breij -

Reacties: 14 reacties

  1. Ach wat maakt die app nou uit met zo n bagger netwerk? Je mag blij zijn als je op een normale manier je data kunt verbruiken.

  2. Ik heb 3G abbo van tmobile en ben er eerlijk gezegd zeer tevreden mee, heb heel af en toe gprs

  3. Origineel geplaatst door Zaandammer
    Ach wat maakt die app nou uit met zo n bagger netwerk? Je mag blij zijn als je op een normale manier je data kunt verbruiken.

    Eigenlijk nooit problem met T-Mobile, zelf in de lift op kantoor bereik. Dat heeft KPN niet.

  4. @Remmelt: In de lift op kantoor “Geen Service”

  5. @Bram: ook buiten de lift trouwens

  6. Zeker handig die uitgebreide info zo ben je tenminste goed op de hoogte en minder kans op verrassingen op het einde van de maand.
    Heb niet te klagen over bereik . Op kantoor zelfs goed bereik terwijl vodafone geen service toont bij collega’s.

  7. De app is weer een stapje vooruit.
    Vind het vooral fijn dat je in het buitenland een goed inzicht hebt van de kosten. Binnen NL is toch alles All-In.

  8. Ik ben aan het aftellen; nog 5 weken en ik mag overstappen naar een andere provider. Ik heb me te lang laten gijzelen door T-Mobile met zijn vreselijke netwerk. Voor mij wordt het Vodafoon of KPN!

    Even on topic;
    deze app is in concept handig, maar bijna nooit goed gesynchroniseerd met de daadwerkelijke stand van zaken. Daardoor onbetrouwbaar en vrij zinloos.

  9. Eerste wat je nu in de app ziet is reclame

  10. Origineel geplaatst door Bob
    deze app is in concept handig, maar bijna nooit goed gesynchroniseerd met de daadwerkelijke stand van zaken. Daardoor onbetrouwbaar en vrij zinloos.

    App synchroniseerd prima. Loopt één dag achter! Dat kan best beter, maar ligt in lijn met de gevoerde gesprekken.

  11. Origineel geplaatst door Bob: Ik ben aan het aftellen; nog 5 weken en ik mag overstappen naar een andere provider. Ik heb me te lang laten gijzelen door T-Mobile met zijn vreselijke netwerk. Voor mij wordt het Vodafoon of KPN!

    Even on topic;
    deze app is in concept handig, maar bijna nooit goed gesynchroniseerd met de daadwerkelijke stand van zaken. Daardoor onbetrouwbaar en vrij zinloos.

    Als ik jouw was zou ik KPN nemen. Gelijk de beste. Vodafone beweert wel dat ze een topnetwerk hebben maar daar klopt weinig van.

  12. Mensen gaat deze topic over een app of over het netwerk. Elke provider heeft klanten met problemen met het netwerk op verschillende plaatsen. Stap over of laat ze er naar kijken en zeur wat minder. Nooit problemen met t-mobile fijne klantenservice, goed bezig met het uitbreiden van 4G en optimaliseren van 3G altijd handig EDGE versnellen.

  13. Vind het een nette app geworden. Van ver gekomen maar nu kijk ik er elke week wel ff in.

  14. @Zaandammer: Bedankt voor de tip. Mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar KPN

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.