Reacties voor: My T-Mobile-app voor iPhone nu in de App Store

T-Mobile heeft de app My T-Mobile uitgebracht in de App Store. Met de app kun je je beltegoed raadplegen, hotspots opvragen en verbruiksgegevens zien. De app is gratis en vereist een toegangscode.
Lees het complete artikel → My T-Mobile-app voor iPhone nu in de App Store
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 46 reacties

  1. Heb ‘m net gedownload. Werkt prima!
    De toegangscode kun je trouwens knippen en plakken.

  2. Je kunt jammer genoeg nog steeds je data verbruik niet zien……. verder ziet de app er goed uit en werkt vlot.

  3. op eerste gezicht bijna alles wat ik wil van de app zit erin goed initiatief

  4. Géén dataverbruik?!

    Dat is nou het enige waar ik op zat te wachten.
    Ze kunnen mij dus wel een brief sturen dat ik teveel verbruikt heb en dat mijn “onbeperkt internet” wordt vervangen door een datalimiet, maar het is niet mogelijk om mij te laten zien hoeveel ik verbruikt heb?

    Is er eigenlijk wél een provider die dit wel doet? Of zijn hier ook onderlinge afspraken over gemaakt?

    Ja, ik ben nog steeds een beetje boos.

  5. Ik zou de ‘belstatus’ nog maar niet weggooien!
    Die geeft je beltegoed op het icoontje en alle gegevens op 1 schermpje zoals je factuurdag. Dan weet je hoe lang je nog kunt doen met dat tegoed.
    Voorlopig blijft die bij mij favoriet.

    Daar komt bij dat deze T-mobile app nog steeds geen dataverbruik weergeeft. Terwijl Tm dat precies weet want ze weten je te vinden als het teveel is.
    Dus voor mij heeft het op dit moment geen toegevoegde waarde.

  6. Inloggen was inderdaad wat omslachtig maar dat zijn we wel gewend als consument toch ;). Maar wat ik heel erg mis zijn de badge app icoon zoals bij de App Belstatus. Dat moeten ze er wel inbrengen hoor want nu heb ik gewoon nog steeds de andere app op mijn telefoon.

    Goede versie maar nog niet helemaal af in ieder geval.

  7. Geen data verbruik te zien… Juist dat zou de app interessant maken.

    Én waarom zo onhandig inloggen met die stomme code? Was het nou zoveel moeite om het zo te maken dat ik gewoon met mijn username en wachtwoord kon inloggen.
    Want zoals het nu is lijkt me niet het veiligst.

  8. Registreren klopt niet met wat er boven vermeld staat. Gewoon via de T-mobile site inloggen en daar kan je je code aanvragen, invoeren in de app en klaar.

  9. Handig dat je nogsteeds je dataverbruik niet kunt zien…

  10. Wat een waardeloze app!
    Waarom niet automatisch inloggen bij t-mobile en KPN hotspots?
    En dataverbruik?
    Typisch om klanten niet te geven wat ze willen. 🙁

  11. Wellicht gebrekkige communicatie vanuit T-mobile.

    Zoals je kan lezen in het bericht (Nieuws > Jij en de My T-Mobile app,)…

    … Op dit moment zijn we druk bezig om de app naar een hoger niveau te krijgen. Zo staat een datateller op de planning en werken we er aan dat je straks via de app je abonnement kan aanpassen….

    Erik-Jan

  12. Is toch niet zo moeilijk om even je data verbruik erbij te zetten!

  13. Heel fijn!
    Even een gokje wagen.
    Maar als ik zo lees is er geen dataverbruik te zien?

  14. En nu maar hopen dat de hotspots kloppen. In de vorige app was dat niet altijd het geval. Daar sta je dan, tevergeefs te zoeken naar een hotspot die naar later blijkt al 4 jaar niet (meer?) te bestaan.

  15. Is deze app ook geschikt voor zakelijke gebruikers?

  16. Leuke app, dat ze er moeite voor hebben gedaan. Maar ik mis, net zoals iedereen, data verkeer informatie. Zou wel zo netjes zijn om ons te vertellen hoeveel data we gebruikt hebben, dan kunnen we zien of we misschien van abo moeten veranderen.

    Erg jammer hoor, Hi doet dit namelijk wel!
    Dus kom op T-Mobile, even je app aanpassen 🙂

  17. “waarbij je wordt doorgestuurd naar een niet-mobiel geoptimaliseerde versie van de website.”

    …ik kreeg netjes een mobiele versie van my-tmobile voor username en password.
    Daarna gelijk een knop om de activatie code te genereren.

    Copy, paste in app, klaar.

  18. idd geen dataverbruik, waardeloze app dus.
    Geen wonder dat al die CEO’s ouwe lullen zijn.

  19. Niet spectaculair gewoon een belstatus met hotspot locatie wat allang bestaan !
    Dus even k als netwerk van hun

  20. Voor iedereen die datagebruik wil meten: zou met enig geduld goed moeten komen…

    In de Nieuws sectie van de App staat deze tekst:

    “Zo staat een datateller zeker op de planning”.

  21. Grappig, alleen crasht de app bij mij als ik Facturen aantik… Niemand last van?

  22. Lukt me totaal niet om in te loggen..
    Internet site kan ik gewoon inloggen maar in de app inloggen mislukt.. vreemd

    Gebruikt precies het zelfde..

    Iemand anders zelfde probleem?

  23. Ik heb de app net op mijn iPhone 4S installeerd. Leuke app maar mijn facturen zijn niet via de app zichtbaar. Zodra dat ik op FACTUREN aan klikt, sluit de app. Ik heb het een aantal keer geprobeerd en elke keer sluit de app als ik mijn facturen probeert te bekijken. Hebben andere mensen problemen hiermee?

  24. Nou ik heb activatie code aangevraagd en ingevuld wil niet inlogen staat inloggen mislukt de gebruikersnaam of toegangscode is onjuist. Vul de juiste toegangscode in.

    Kan iemand hierbij mij helpen a.u,b

  25. Origineel geplaatst door Michel
    Lukt me totaal niet om in te loggen.. Internet site kan ik gewoon inloggen maar in de app inloggen mislukt.. vreemdGebruikt precies het zelfde..Iemand anders zelfde probleem?

    via de t-mobile site inloggen en dan code aanvragen en deze in de app gebruiken. Facturen gewoon zichtbaar bij mij

  26. Zucht… Zo te zien bieden ze zelf ook geen ondersteuning voor zakelijke gebruikers. Met een zakelijk abbonment wekt de app niet

  27. @harry batist: dat precies doe ik ook maar wil niet inloggen staat mislukt

  28. Origineel geplaatst door rogier
    Is deze app ook geschikt voor zakelijke gebruikers?

    Bij mij werkt het wel met een zakelijk account. Zie alleen geen facturen, maar dat zie ik ook niet in de desktop versie.

  29. @Frank: Even de bug melden is wel zo netjes volgens mij kan je via twitter contact op nemen. geef gelijk aan wel iOS versie je draait en welke stappen je gedaan hebt voor hij crashte. En het belangrijkste is het reproduceerbaar.

  30. Bij mij werkt alles naar behoren. Jammer dat er geen functie is om de hotspot aan te zetten. Denk niet dat ik deze echt vaak ga gebruiken. Zou wel fijn zijn als je bv. een pushbericht zou kunnen krijgen als je nog 10% van je bel/smstegoed over hebt!

  31. Werkt dit ook voor gebruikers met een BEN abonnement?

  32. Zoiets zoek ik al erg lang, maar dan van Vodafone. Iemand een idee of dat er is of eventueel aan zit te komen?

  33. @Robin: Nee.

    @Romy: Geen geruchten over gehoord..

  34. @Romy: @Bubbly: Vodafone heeft mij via twitter laten weten er mee bezig te zijn en dat ik de site maar in de gaten moet houden. Yeah right.

    Voor nu gebuik ik http://www.thresholdapp.com/ voor mijn dataverbuik. Bellen doe ik niet veel maar daar is ook wel een appje voor geloof ik

  35. ja, leuke app! Alleen privégegevens wil ik liever achter een pincode (zonder mijn toestel achter een pincode te zetten). Welke app kan ik gebruiken om een pincode te plaatsen?

  36. App heeft hetzelfde klachten als het android versie dat komt uit in december

  37. Absurd dat er geen dataverbruik wordt aangegeven, maar “volkomen begrijpelijk” dat de toevoeging van die functionaliteit zo lang mogelijk gerekt wordt. Het is sowieso al absurd maar “volkomen begrijpelijk” dat het zo lang heeft geduurd tot T-Mobile überhaupt met een verbruiks app is gekomen want daar hebben ze van uit hun optiek geen enkel belang bij. Dat wij buiten onze bundel komen is namelijk het meest winstgevende voor de telecommers, die dan ook WETTELIJK VERPLICHT moeten worden tot onmiddellijk aanbod van ALLE up to date verbruiksgegevens, hetzij via een app, hetzij via hun website of beide. Tenslotte heb ik ook een meter voor gas en elektra in mijn meterkast zodat, als ik dat wil, elke dag kan kijken hoe het met mijn uitgaven staat. Idem geldt voor bankrekening, credit card, benzinetank enz, dat is heel normaal, en het is NIET normaal dat telecommers hun klanten min of meer laten gissen naar de stand van zaken.

  38. Gaat in ieder geval de goede kant op.

    Hoop zelf dat ze het ook mogelijk maken meerdere accounts in 1 app bij te houden. Kan ik de prepaids van de kids en mijn eigen abo goed in de gaten blijven houden. (Om op tijd bij te storten, niet zozeer big-brother…). Heb nog geen app gevonden die dat (nog) kan.

  39. @Mike: Nee want bij mijn oude telfort abonnement kon ik het wel zien mijn dataverbruik via de site:)

  40. Ik heb gehoord dat deze app allerlei prive informatie naar t-mobile stuurt. Om die reden blijf ik belstatus wel gebruiken.

  41. @Localhost: dat had ik ook al in mijn achterhoofd, zou me ook niet verbazen, is tenslotte geld mee te verdienen. Op zich prima, maar moet als dat zo is, ook duidelijk gemeld worden als je een dergelijke app gaat gebruiken.

  42. Origineel geplaatst door jsjaohnee
    ja, leuke app! Alleen privégegevens wil ik liever achter een pincode (zonder mijn toestel achter een pincode te zetten). Welke app kan ik gebruiken om een pincode te plaatsen?

    Heb je gejailbreakt? Zo ja zoek in Cydia, zo nee jailbreak met de nieuwste Redsn0w en zoek daarna in Cydia naar iets met “lock”.

    Origineel geplaatst door Localhost
    Ik heb gehoord dat deze app allerlei prive informatie naar t-mobile stuurt. Om die reden blijf ik belstatus wel gebruiken.

    Ja, zoals hoeveel belminuten je nog hebt en dat je een iPhone hebt..

    Wat zou die moeten opsturen naar nota bene je provider? :/ Je hoeft pas locatiegegevens toe te staan als je bij de kaart hebt gekeken. Wat heb je zoal “gehoord” dan?

  43. App crashed steeds als ik mijn facturen wil zien… Pppffff

  44. Ik gebruik al sinds ik een iPhone heb de app belstatistics. Die app belstatus weigert het bij mij te doen.. Wel jammer dat er geen dataverbruik wordt weergegeven. Ik gebruik nu KPN mb meter terwijl ik t-mobile als provider heb maar die lijkt altijd je gps-locatie nodig te hebben. Maarja er zit voorlopig niets anders op dan wachten.

  45. @ mensen die telkens opnieuw hun login en ww in moeten geven tijdens aanmelden via de mobiele webpagina: leeg je Safari cache en cookies en probeer het opnieuw. Was voor mij de oplossing.

  46. Voor mij is de app nog niet zo compleet dat ik belstatus weg zou doen, ik mis namelijk de optie om een tweede abonnement toe te voegen, met dus een andere inlog. Elke keer opnieuw in en uitloggen zie ik niet zitten met die gare toegangscodes, waarvoor die dienen?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.