Reacties voor: Mond-tot-mond-reclame werkt goed via de iPhone

iPhonebezitters praten graag en veel over hun iPhone en de applicaties die de geïnstalleerd hebben. Een branded iPhone-applicatie kan daarom heel effectief zijn, zo ontdekte een Duits onderzoeksinstituut.
Lees het complete artikel → Mond-tot-mond-reclame werkt goed via de iPhone
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 9 reacties

  1. tijd om dat bij ons ook maar eens voor te stellen.

  2. Zeker waar, beste aankoop sinds tijden. Mensen vinden het geweldig als ik de functies van De iphone laat zien.

  3. Ikzelf doe het ook, aan anderen laten zien wat voor applications je in je handen hebt:)
    Op school vragen ze zelfs, ” Hebbie al nieuwe games?”
    Dus dat zegt genoeg:)

  4. Inderdaad herkenbaar. Er zijn ook al mensen om me heen die interesse hebben, sommigen kunnen door budget geen iPhone kopen (abo prijzen enzo), maar zijn wel erg blij met mijn aankoop 😀

  5. Klopt helemaal ja, op het werk is toch vaak de vraag heb je nog iets nieuws.
    Of kijk eens even naar dit of naar dat.

  6. Jup, mensen zijn gewoon verbaasd over hoe goed en mooi het is in vergelijking met HTC’tjes dus de neiging om hem te showen wordt erg groot.

  7. Same here.

  8. Liever niet dat de iPhone super populair wordt: wordt de app store straks helemaal overspoeld met pauper programma’s. Als dat over een paar jaar pas is vind ik dat niet zo erg; dan heb ik allang een ander speeltje waar ik me op focus.
    Van de andere kant, als mensen vragen wat er nou zo speciaal aan mijn telefoon is laat ik ze dat wel even zien natuurlijk. Wanneer ze dan zeggen dat hun Symbian of WM telefoon dit ook allemaal kan (of iets anders gestoords) —> lekker laten klungelen met die zooi, zal mij een worst wezen.

  9. @Jeroen:
    Klopt! tijdens een weekje weg naar familie (waar geen wifi is), was ik onmisbaar met m’n iPhone (+3G).

    Echt leuk!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.