Reacties voor: Mobistar verhoogt mobiele datatarieven van 2 naar 10 cent/MB

Belgen met een abonnement van Mobistar gaan flink meer betalen voor mobiel internet buiten de bundel.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 61 reacties

  1. Die Belgen worden aardig genaaid..

  2. wat ben ik blij dat ik MobileVikings heb

  3. Ik zit bij Base, had tot vandaag een bundel van 200mb voor 10 euro in de maand. Was in April 45mb over m’n bundel gegaan, en dit koste me gelijk 100 euro.
    Echt verschrikkelijk hoe de telecomproviders in belgie met hun klanten om gaan.

    Jonas

  4. Ben blij met mijn i-300 abo bij T-Mobile als ik dit zo zie!
    Maar ik hoor altijd dat onbeperkt data in BE niet bestaat, ook niet met gewoon Internet. Is dat waar?

  5. Origineel geplaatst door GrafGiraf
    onbeperkt data in BE niet bestaat, ook niet met gewoon Internet. Is dat waar?

    Dit bestaat in NL ook bijna niet. Overal heet t tegenwoordig onbeperkt*, maar eigelijk is het een FUP.
    Eerlijk gebruik, niet meer dan 10x het gemiddelde enz…

  6. Langleve geen datalimiet. In nederland is dit vrijwrl met alles standaard. De belgen zijn wel altijd de lul zeg

  7. Dacht dat die Telecom jongens bij ons honden waren. Maar bij die belgen is het helemaal nondeju.

  8. In belgie heb je volgens mij 1 internet provider die onbeperkt internet aanbied voor een schappelijke prijs. Scarlet No Limit = 35 euro. En dan heb je ook echt geen limiet. 300gb op een maand is al heel wat. Maar op telefonie vlak worden we idd extreem genaaid. Ik betaal gemiddeld 180 euro per maand.
    Maar als je veel internationaal belt word je volgens mij overal genaaid. Met Maximum tarieven van 26cent per minuut bellen naar buitenland ben je al snel veel euro’s kwijt.
    Jonas

  9. neem aan dat dit soort dingen niet voor bestaande klanten is? anders wordt je wel flink genaaid….

    gelukkig is het in NL FUP en geen datalimieten brr krijg er al kriebels van alleen al als ik het lees.

    en daarbij het gekke is, bij een breedband verbinding is de gene die upload, die betaald toch?

  10. @Michel: Bij T-Mobile is het ‘Echt’ onbeperkt, geen FUP of wat dan ook. En even on-topic dan maar: Die belgen worden inderdaad flink aangepakt zeg :/

  11. @GrafGiraf:
    tbestaat wel, Dommel & scarlet onder andere bieden gewoon internet aan,

    Mobiel: nee, bij mobistar is het 18 euro / 200MB & 32 / 1GB

  12. Ben ik effe blij dat ik niet in belgie woon, niet alleen lelijke huizen maar ook nog eens duur internetten… 😉

    Ik zou als belg geen internet op mn telefoon hoeven zo

  13. En ik die net begon te denken om niet om een MB meer of minder te kijken daar ik maar 3 cent moest bijbetalen per MB. Maar 10 cent is me toch wel veel geld. Zeker als je weet dat Base voor 10 euro 500 MB te bieden heeft. En die vragen ook maar 2 cent per MB die je er over gaat. Blijkbaar is dat ook veranderd recent want was vroeger 2,50 euro geloof ik. En daardoor is Mobistar de duurste aanbieder geworden als je over de limiet heen gaat. Proximus is namelijk 3 cent momenteel volgens de website.

  14. Bedankt Mobistar! Misschien ook nog even jullie knappe CEO herinneren aan zijn beloofde VisualVoicemail voor de iPhone. Oorspronkelijk beloofde deze knappe kop die functie voor eind 2008. Nog altijd is er niets te zien.

    Toch echt wel knap voor die mooie prijsverhoging. Misschien dat jullie klantendienst nu eindelijk wel eens bereikbaar gaat zijn.

  15. Even de algemene voorwaarden van Mobistar bekeken en het volgende ontdekt:

    2.6. Wijziging van de overeenkomst en/of tariefverhoging
    2.6.1. In geval van wijziging van de Overeenkomst wordt de Klant hieromtrent één maand op voorhand verwittigd. Bij tariefverhoging,
    met uitzondering van een verhoging van de roamingtarieven, wordt de Klant verwittigd via de factuur voorafgaand aan deze waarop
    de tariefverhoging in werking treedt.
    2.6.2. De Klant die een wijziging van de Overeenkomst en/of tariefverhoging, met uitzondering van een verhoging van de
    roamingtarieven, redelijkerwijze niet aanvaardt, heeft het recht om de Overeenkomst, zonder forfaitaire beëindigingsvergoeding, te
    beëindigen tot de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijziging, en dit door middel van een gewoon
    aangetekend schrijven te richten aan Mobistar. Een opzegtermijn van 14 dagen dient wel in aanmerking te worden genomen.

    Als dit dus goed lees heb je tot 31 juli de tijd om op te zeggen zonder kosten, maar moet je rekening houden met een opzegtermijn van 14 dagen.

  16. Origineel geplaatst door Pieter
    Even de algemene voorwaarden van Mobistar bekeken en het volgende ontdekt:2.6. Wijziging van de overeenkomst en/of tariefverhoging
    2.6.1. In geval van wijziging van de Overeenkomst wordt de Klant hieromtrent één maand op voorhand verwittigd. Bij tariefverhoging,
    met uitzondering van een verhoging van de roamingtarieven, wordt de Klant verwittigd via de factuur voorafgaand aan deze waarop
    de tariefverhoging in werking treedt.
    2.6.2. De Klant die een wijziging van de Overeenkomst en/of tariefverhoging, met uitzondering van een verhoging van de
    roamingtarieven, redelijkerwijze niet aanvaardt, heeft het recht om de Overeenkomst, zonder forfaitaire beëindigingsvergoeding, te
    beëindigen tot de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijziging, en dit door middel van een gewoon
    aangetekend schrijven te richten aan Mobistar. Een opzegtermijn van 14 dagen dient wel in aanmerking te worden genomen. Als dit dus goed lees heb je tot 31 juli de tijd om op te zeggen zonder kosten, maar moet je rekening houden met een opzegtermijn van 14 dagen.

    Precies, verandering in de algemene voorwaarden, dus gewoon opzeggen die handel en nummer porteren naar een provider die wel fatsoenlijk omgaat met zijn klanten.

  17. wanneer wordt koppelverkoop nu officieel toegelaten in België?! Ze zijn er mee bezig om regels op te stellen maar voor dit gedaan is zijn we waarschijnlijk weer een jaartje verder 🙁

    Waarom is er in België nooit concurrentie? Zo kunnen de maatschappijen uit onderling uitvechten. Proximus zal hun tarieven nu ook wel laten stijgen zeker?! 🙁

  18. Dat alle belgen bij Mobile Vikings gaan!
    €15 voor 1GB data, 1000 smsjes, +-62min beltijd.

    @ps3freak: Als je dat geen goede concurrent vind..? 🙂

    Ik ben er vanaf het begin al bij (4 maanden geleden ondertussen) en ben enorm tevreden!!

  19. mobistar klanten worden hier echt dik genaaid, hun data abonnementen zijn echt wel te hoog. 30euro voor 200MB is echt wel veel hoor. en voor die 30 euro heb je maar 300min/sms. Ik zelf betaal 10euro voor 200MB bij jim/base, het enige nadeel=geen 3G maar edge

    @Ruben mobile vikings naait je ook met hun gesprekskosten, er zit altijd meer achter dan je denkt te weten 😉

  20. Weeral typisch voor België. –‘

    – Was ik maar Nederlander! ;D

  21. MobileVikings is geen oplossing. Een virtuele provider is meteen al een lachertje. Bovendien bieden deze enkel edge aan.

    @ps3freak. Proximus heeft hun tarieven onlangs ook verhoogt met maar liefst 6% het was dus gewoon een kwestie van tijd tot Mobistar ging na-apen. Maar langs de andere kant. Proximus heeft een betere dekking in zowel spraak als data. Je weet dus waarvoor je betaalt. Mijn gesprekken zijn sinds mijn intreding bij Mobistar weer leuk in schokken en haperingen zoals het 10 jaar geleden bij Proximus was.

    Moest Mobistar nu eens eindelijk Visual Voicemail activeren dan kregen we op zijn minst toch iets voor doe verhoging. Deze beloofde inspanning wordt toch wel eens tijd! Anders had hij (de CEO) maar mooi zijn mondje moeten houden. Als klant zijn we toch een verbintenis van twee jaar aangegaan. Als CEO vertrouwde ik hem toch op zijn uitspraken. Een kleine inspanning is dus zeker en vast niet teveel gevraagd.

    Misschien ook eerst de volgende basisfuncties aan jullie diensten toevoegen voor de prijsverhoging.
    – een realtime verbruik van je gesprek- en datakosten
    – helpdesk via email bereikbaar maken
    – de dekking verbeteren

  22. @Sven: Daarvoor heb je vast veel moed verzameld om dat te zeggen.

    Maar de verschillen zijn inderdaad wel erg groot tussen Nederland en België. Schandalig eigenlijk, wat die arme Belgen moeten betalen.

  23. wtf?! da kunnen ze toch ni menen, ronduit belachelijk.! Ik ga morgen is binnenvallen in de mobi-winkel hier om te informeren hoe ik kan opzeggen.. Da ze ‘t maar bekijken.!

  24. Waarom is een virtuele provider nu een lachertje?
    Ik denk niet dat je ergens anders een betere deal gaat vinden hoor.
    Voor mij is het ideaal want zoveel bel ik niet.
    De gesprekskosten zijn misschien wat duur, maar dan herlaad je gewoon 2x per maand. Dan kom je nog altijd veel voordeliger dan Mobistar zijn goedkoopste formule uit.

    En tegen het einde van het jaar biedt BASE zijn 3G netwerk ook publiek aan, dus dan is dat ook al niets meer om over te discuteren:)

  25. Ik zit nu ook al een jaar te wachten op visual voicemail bij Mobistar. Men belooft dit al van bij het begin, maar er komt niets van.

    Daarom heb ik maar een petitie gestart. Steun de petitie hier : http://petitionspot.com/petitions/visualvoicemail

  26. @ps3freak.

    En wat gaat koppelverkoop ons vooruit helpen ? Nu zit ik met mijn iphone bij proximus (gelukkig abo van het werk), anders was ik verplicht geweest om bij mobistar te gaan, om een iphone te kunnen hebben.

    En zat ik morgen ook met de shit. Ik hoop dat die koppelverkoop er nooit doorkomt, want dan zijn we pas genaaid 🙁

  27. Waarom gaat T-Mobile niet eens een keertje z’n tariven aanpassen? Kan ik tenminste m’n abonnement opzeggen.

  28. Dit + dit=Mobistar gaat exclusief de nieuwe iPhone bij een verplicht (en tegen dan duurder) abo verkopen?

  29. mobileVikings biedt de beste service die ik ooit al gehad heb… Toen vorige week internetprovider Scarlet platlag en MV daardoor af en toe geen internet kon bieden, gaven zij iedere(!) klant gratis €15 belwaarde, ook al was het duidelijk niet hun schuld!

    Zij bieden inderdaad enkel Edge aan, maar Base (hoofd operator) gaat meteen overstappen op 4G.

    Plus de belachelijke prijs van €15 slaagt alles denk ik… 1GB internet en 1000 sms’jes, super klantenservice.. In your face mobistar..

    Oke, 25cent/minuut is zeker niet weinig maar ook niet overdreven imo..

  30. Je gaat een abo aan voor twee jaar met het feit van buiten de data 2cent per mb = goeie deal dan ALS ze een massa klanten hebben slagen ze da op met 10cent per mb dat is echt de klanten afzetten. Ik ga opzeggen als ik een andere prov gevonden heb die ook 3G heeft.

  31. Origineel geplaatst door stardust
    @ps3freak. En wat gaat koppelverkoop ons vooruit helpen ? Nu zit ik met mijn iphone bij proximus (gelukkig abo van het werk), anders was ik verplicht geweest om bij mobistar te gaan, om een iphone te kunnen hebben. En zat ik morgen ook met de shit. Ik hoop dat die koppelverkoop er nooit doorkomt, want dan zijn we pas genaaid

    In dat geval had je nu dus kunnen opzeggen terwijl je je iPhone gesubsidieerd gekregen zou hebben. Dat was wel een mooie deal geweest. Reken maar dat T-Mobile in .nl tariefsverhogingen voor de i-abo’s uit z’n bol laat 😉

  32. Ga voor Mobile Vikings.
    Ze beaten iedereen op vlak van Klantenservice en prijs.

    Tarieven zijn al een paar keer vernoemd, dus dat doe ik ni meer.

    Ik raad het echt aan iedereen aan :p.

  33. @bartje.

    Succes met je petitie! Leuk te vernemen dat je een knappe vermelding op de frontpagina met je actie hebt bereikt op One More Thing. Hopelijk volgt de iPhoneClub ook om zijn leden te steunen in de valse beloftes van de heer Benoit Scheen.

  34. En ik die dacht dat Europa België verplicht had om zijn telecom kosten te verlagen omdat we bij de hoogsten in Europa zitten.

  35. En dat terwijl die infrastructuur echt heel erg verrot is. Belgacom is daar een ramp.
    Ksnap ook niet waarom t zoveel moet kosten dan, misschien om t eens op te knappen? 😀

  36. wat ben ik dan blij met €12,50 per maand voor onbeperkt internet bij Vodafone :-p

  37. Mobistarbundels zijn altijd al zielig geweest… 200mb/30euro is belachelijk veel geld voor belachelijk weinig data… ik wed dat ze dat bij mobistar ook door hebben en dat er veel buiten de bundel gaan… dus als ze de tarieven verdrievoudigen dan kunnen ze er alleen beter van worden toch?

    slimme abbonees kijken stilletjes uit naar een nieuw abbo en kunne lekker onderuit aan hun 2jarig contract

  38. Kan dat eigenlijk wel zo maar je tarieven opslaan?
    Al die valse beloften van mobistar; ik heb een 3g abbo genomen en heb bijna nergens 3g dekking;die visual voicemail;enz..
    een zeeer ontevreden klant
    denk van die optie gebruik te maken om m’n abbo op te zeggen

  39. Jep. Mobile Vikings hoor jongens!
    Ik heb een klein jaartje me blauw betaald aan proximus: 20 euro voor 200 MB internet, 20 euro voor 1000 sms en 60 min. beltijd = 40 euro per maand.
    Nu met MV kom ik op iets meer dan €15!
    En die klantenservice is fantastisch! Probleempje? Ff twitteren/mailen en die mannen nemen persoonlijk contact op. Beat that!
    Ohja, wie een invitation code wil, reply @bramzo (twitter).

  40. hopelijk begrijpen de Nederlanders nu waarom wij koppelverkoop toejuichen…jullie betalen veel voor jullie abonnement maar jullie krijgen tenminste jullie telefoon zo goed als gratis… wij betalen NOG meer dan jullie voor ons abonnement maar wij betalen ook nog eens superveel voor onze telefoon…

  41. Mocht er nog iemand een invitation code van mobile vikings hebben.. Ik ben er op moegezocht 😀
    Je kan hem mij mailen naar segers909[at]hotmail[dot]com 🙂

    Hartelijk bedankt!

  42. Origineel geplaatst door Urrk
    wat ben ik dan blij met €12,50 per maand voor onbeperkt internet bij Vodafone :-p

    Haha ik heb €9,50 per maand 😉
    Ook bij Vodafone!

  43. Er mag mij ook altijd iemand een uitnodigings code sturen! Klinkt interessant! jayceeke at gmail dot com

    Thx!!

  44. Ik wil absoluut ook oprotten bij Mobistar, de schurken!
    In tijden van crisis gaan ze nog maar eens opslagen, en niet eens zo’n klein beetje zeg.
    Ik denk dat het niet makkelijk moet zijn om te veranderen. Gelukkig heb ik de kat nog een beetje uit de boom gekeken, en geen iPhone-tarief genomen. Daar kan ik nu wel iets mee doen denk ik.
    Mobistar heeft ons al van in het begin genaaid, en nu doen ze het weer. ZONDER te voldoen aan hun beloftes: VisualVoiceMail anyone?
    En dan zwijg ik nog van de onwaarschijnlijk droevige toestand van hun website. Werkelijk om te huilen! Zowat de slechtste dienst die je je op het net kan indenken… Dus, nieuwe iPhone gebruikers, ga NIET bij Mobistar, ze zijn ECHT te duur. In Nederland zijn ze tenminste veel fairder met hun clienteel. Onbeperkt voor weinig geld.
    In België betaal je dan nog eens dubbel en dik voor je iPhone, waarvan Mobistar momenteel nog het alleenrecht heeft. Misschien wordt het eens tijd dat Apple ingrijpt in deze materie. Minister Van Quickenborne heeft al een wet voorgelegd om koppelverkoop in bepaalde sectoren (telecom) toe te laten in België… Kom op Base en Proximus, hoe zit het?

  45. ik wil ook graag naar mobilevikings gaan, maar wat ik wil weten is of overal in belgie edge te ontvangen is ?
    en kan die edge trager zijn dan edge van mobistar ofzo ?

  46. Maar gelden due voorwaarden niet allen voor veranderingen IN je bundel?
    Want deze zijn namelijk veranderingen buiten het bundel dus hier past die opzeggingsmogelijkheid niet bij toch??

  47. En ik was net aan het overwegen om van Proximus over te stappen naar Mobistar …

    Trouwens bij Proximus bedrieglijke reclame ivm promotie: 200 MB/maand aan 10 ipv 20 €/maand, totdat je de kleine lettertjes leest: is enkel gedurende de eerste 6 maanden voor een abonnement van 12 maanden 🙁

    Dus voorlopig maar tijdstarief gebruiken, kan ik het beste zelf onder controle houden.

  48. Origineel geplaatst door hummel
    ik wil ook graag naar mobilevikings gaan, maar wat ik wil weten is of overal in belgie edge te ontvangen is ?en kan die edge trager zijn dan edge van mobistar ofzo ?

    Op je iPhone merk je het verschillend niet vind ik. Daarnaast mag je ook wel rekenen dat eens Base overschakelt op 3G Mobile Vikings ook 3G zal aanbieden.

  49. Gelukkig heb ik ook geen data abbo genomen bij mobi in het begin. Zit sinds kort wel bij Mobile Vikings en voorlopig kan ik daar geen slecht woord over zeggen , integendeel … :p
    Heb ergens gelezen dat ze het eerste jaar wel maar 1000 klanten willen aannemen om te kijken of hun formule wel werkt… Dus ik zou niet te lang meer wachten om lid te worden. Als er nog iemand een code nodig heeft –> alasno {at} gmail . com

    @hummel
    edge is edge, en of dat nu van MV of van mobistar is, dat gaat even snel/traag

  50. Ik was mobile vikings al helemaal vergeten…
    Moest er iemand me aan een invite kunnen helpen 1000x dank.
    wickedjv/at/gmail/dot/com

  51. Graag ook een inviteje

    phcrts [AT] gmail enzovoort

  52. Origineel geplaatst door Puck84
    Origineel geplaatst door hummelik wil ook graag naar mobilevikings gaan, maar wat ik wil weten is of overal in belgie edge te ontvangen is ?en kan die edge trager zijn dan edge van mobistar ofzo ?Op je iPhone merk je het verschillend niet vind ik. Daarnaast mag je ook wel rekenen dat eens Base overschakelt op 3G Mobile Vikings ook 3G zal aanbieden.

    Hmm…Jij hebt dan inderdaad geen ervaring met 3G. Toen de eerste generatie iPhone uitkwam was de grootste kritiek van iedereen de traagheid van het internet. De reden: EDGE. Nu met de komst van de iPhone 3G raden hier blijkbaar sommige reclamemakers een EDGE telecom aan.
    Je merkt het verschil _enorm_. Hou ook in gedachte dat het internet meer en meer op de voorgrond gaat komen. (tethering bv.)
    Er is geen meerprijs door de telecom tussen Edge en 3G ze moeten het enkel maar aanbieden. Base valt uit de boot om deftig mee te kunnen werken. Tot wanneer ze 3G gaan aanbieden kunnen ze niet echt meespelen.

    Wat ben je met 1GB datalimiet als je er bijna niets mee kunt doen als enkel maar wachten en wachten.

  53. @wickeddjv

    Als je snel bent ==> 7K15CRV

  54. was 9 dagen op Gran Canaria, heb enkele fotos doorgestuurd naar earthscape.org, en elke dag eventjes mailbox checken: en kreeg dan direkt de rekening gepresenteerd: meer dan 400 €. Terwijl ik al bijna 100€ per maand normaal betaal zonder dat ik veel van G3 gebruik kan maken, omdat die er niet is in onze belgische ardennen…. Had verleden week opgebeld naar Mobistars klantendienst… een commercieel vertegenwoordiger zou binnen de 48 uur terug kontakt opnemen, maar dat is dus al weer een week geleden. wel belden ze binnen 24 uur via een enquete dienst al op om te horen of ik tevreden was met de klantendienst…

    We hebben hier voorlopig 2 iPhone in de firma, en wilden er voor meerdere mensen gaan aanschaffen, maar Mobistar kan het wel vergeten!

  55. Edge, je hebt dan wel 1 GB voro 15 EUR, maar hoe lang zit je er niet op te wachten. Dat de prijzen zo hoog zijn, vergeet niet welke bedragen de providers neergeteld hebben voor de 3G licenties, allemaal geld dat naar de staat gegaan is. Waarschijnlijk zullen de prijzen nog wel zakken, maar dat zal niet voor direct zijn. Buitenland tarieven voor data zijn idd puur diefstal.

    Ik vind zelf Proximus OK, weliswaar 20 EUR voor 200 MB. Maar voor gewoon e-mail, af en toe Google Maps, Around Me, soms wat opzoeken op het web volstaat dit (voor mij) ruimschoots. Bovendien goede 3G dekking in stedelijke gebieden en al 2 goede ervaringen met de klantendienst.

  56. Ben deze middag even binnen geweest in een mobistar-winkel.. En ik heb even nagevraagd of hoe het nu juist zat, is er de mogelijkheid om het contract te verbreken of niet.

    Na lang rond de pot gedraaid te hebben kwam het er dan toch uit dat er in dit geval de mogelijkheid was om via een aangetekende brief het contract te ontbinden.

    Das ook weer uitgeklaard, dus degene die overwegen op te zeggen, aangetekend briefje richting mobistar, en je bent van de abonnement (en de tariefsverhoging) af 😉

  57. Origineel geplaatst door Tutso
    Origineel geplaatst door Puck84Origineel geplaatst door hummelik wil ook graag naar mobilevikings gaan, maar wat ik wil weten is of overal in belgie edge te ontvangen is ?en kan die edge trager zijn dan edge van mobistar ofzo ?Op je iPhone merk je het verschillend niet vind ik. Daarnaast mag je ook wel rekenen dat eens Base overschakelt op 3G Mobile Vikings ook 3G zal aanbieden.Hmm…Jij hebt dan inderdaad geen ervaring met 3G. Toen de eerste generatie iPhone uitkwam was de grootste kritiek van iedereen de traagheid van het internet. De reden: EDGE. Nu met de komst van de iPhone 3G raden hier blijkbaar sommige reclamemakers een EDGE telecom aan.
    Je merkt het verschil _enorm_. Hou ook in gedachte dat het internet meer en meer op de voorgrond gaat komen. (tethering bv.)
    Er is geen meerprijs door de telecom tussen Edge en 3G ze moeten het enkel maar aanbieden. Base valt uit de boot om deftig mee te kunnen werken. Tot wanneer ze 3G gaan aanbieden kunnen ze niet echt meespelen.Wat ben je met 1GB datalimiet als je er bijna niets mee kunt doen als enkel maar wachten en wachten.

    Zucht

    1) ervaar er persoonlijk geen hol last van… wat de rest van de wereld daarvan vindt kan mij juist het reeds vernoemde hol schelen….
    2) tussen dit en 1 jaar hebben Base en MV ook Edge…

  58. Ben ook bij mobistar, ik kom eigenlijk nooit boven mijn forfait van 500mb en heb bijna altijd 3G… woon in O-Vl en werk in brussel. Bij mijn ouders idd alleen maar edge en dat is verschrikkelijk traag. Maar ben eigenlijk best tevreden. In het buitenland zet ik data wel af want idd peperduur… net even nagekeken 1,4GB download op 8 maanden tijd. Gebruik nochtans elke dag internet en mail.

  59. Edge by mobistar vind ik niet zo traag, ik haal geregeld 177kbit Terwijl 3G zelden hoger dan 384kbit gaat.

    Ik heb één keertje +900kbit gehaald.

  60. Naar welk adres moet je trouwens schrijven? De hoofdzetel van mobistar of een ander adres?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.