Reacties voor: Mobistar heeft iPhone 3G weer op voorraad

Mobistar heeft weer iPhones op voorraad en verwacht op 8 en 9 september opnieuw een voorraad iPhone 3G's. Snel toeslaan dus!
Lees het complete artikel → Mobistar heeft iPhone 3G weer op voorraad
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 34 reacties

  1. yep heb de email juist ook ontvangen, maar ik heb mijn iPhone 3G al.. =)

  2. Zoals ik al zei in zo’n vorige post kunnen alleen mensen online bestellen met een Belgisch woonadres..

  3. Goed nieuws 😛 dan zal ik mijn Iphone ook wel snel kunnen gaan ophalen in het mobistar centre :p

  4. Machtig, zonder iPhoneclub had ik het nooit geweten. Nu heb ik me een witte besteld, die binnen 3-4 werkdagen geleverd zal worden blijkbaar ^^

  5. moeilijk te geloven, ma ik heb ‘m NOG altijd niet. In het mobistar center zeiden ze me dat er nog 10 mensen voor me op de lijst stonden voor een zwarte 16 GB… Das toch al iets beter dan de 137 van twee maanden geleden, maar toch…

  6. Ik wou Iphone 3G 8GB bestellen online bij mobistar.
    Ik dus belgisch adres opgegeven van een famillielid en dan doet de ”online betaling” het niet. Zou het aan de voorraad liggen of niet??

  7. Blijkbaar moet je de gehele som vooruit betalen zonder dat je de iphone in handen hebt. Van de levertijd geen enkele indicatie.

  8. Je moet een abonnement erbij nemen en mobistar abonnee zijn om online te kunnen bestellen volgens mij?

  9. Ik denk ook niet dat je enkel een IPHONE online kunt bestellen.. Mooie koppelverkoop!

  10. Bij mobistar website staan twee mogelijkheden voor particulier gewoon los voor 525 of met Tariefplannen!

  11. Inderdaad het is weer typisch belgisch, trekt op de ballen! Je moet ook uw rekeningnummer ingeven voor domiciliëring…

  12. Zal wel slecht leverbaar, … . Ben een maand geleden naar 2 mobistar winkels in Leuven geweest. één daarvan zei dat ze een lange bestellijst hadden de ander zei dat ze de volgende dag nog 9 ongereserveerden binnen zouden krijgen. Waarschijnlijk houden ze de stock fictief laag, ik moet niets van mobistar hebben.

  13. Ik vind het altijd raar dat de Belgen (ik ben er ook eentje 🙂 ) klagen over dat ze amper eentje op de kop kunnen tikken, op een lijst moeten gaan staan enz.. Op een dag besloten een collega en mezelf dat we een iPhone gingen kopen. Ik heb die dag 2 zwarte 16GB iPhones gaan halen in de mobistar centers van Lokeren en Zottegem, door gewoon wat winkels af te bellen.

  14. Rekeningnummer ingeven voor domiciliëring?
    Ge gaat naar: http://iphone3g.mobistar.be/nl/buy0.cfm
    Ge klikt op “bestel online”, ge doorloopt de hele rimram, Bob’s your uncle, Fannie is your aunt.
    Levertijd is 3-4 werkdagen.
    Tis wel weer allemaal uitverkocht nu net, zo blijkt.

  15. Ok ik heb net mijn Iphone 3G 16GB black besteld. Inderdaad, op de site is de Iphone zonder problemen los verkrijgbaar en je kan ook bij een degelijke operator zoals Proximus abonnee blijven.

    Wat ik gemerkt heb, is dat de beschikbaarheid steeds verandert sinds deze avond. Als je de site bezoekt, even open laat staan en om de paar minuten eens de pagine ververst zal je begrijpen wat ik bedoel. Hoezo er wordt niet gefoefeld met de beschikbaarheid?

    Nu ik ben naar de site gegaan en net zo lang op F5 gedrukt tot de 16Gb black er was (is het minste beschikbaar, blijkbaar) en hoppa.

    Ben ik de enige die dit opgemerkt heeft?

  16. Ik heb dat ook opgemerkt ja. Toen ik de mijne besteld had, rond 7h ofzo, was de zwarte 16GB niet meer op voorraad, daarom dat ik de witte had genomen. Maar ik heb de zwarte nog terug in stock zien komen en weer weg zien gaan paar keer ook >_>
    Daarnet kwam de finale melding dat alles weg was en dat ge u weer moest inschrijven voor de mailinglijst en whatever.
    Nu is de witte blijkbaar weer wel op stock o_O

  17. ik ging een maand of drie uit nieuwschierigheid mobistar shop meir binnen,liet me op de lijst zetten.een goede maand later telefoon wenst uit een 8 of een 16GB meneer u moet wel onmidelijk beslissen. Nu ben ik serieus verslaafd aan mijn iPhone! Groetjes patrick

  18. ach, ik ga nu eerst op vakantie en ga pas in Oktober eens kijken of ze *dan* in Belgie redelijk te krijgen zijn. Het zal dan wel eens moeten gaan lukken .. hoop ik!

  19. Ben van de week in Belgie geweest en het is bijna een onmogelijk taak om als Nederlander een iPhone daar te kopen. Bij Switch hebben ze de opdracht gekregen om niet meer aan Nederlanders te verkopen en ze vertelde dat ze bij Mobistar de Nederlandse reserveringen als laatste doen.

  20. Stoch logisch? Er zijn Belgen, waaronder ik, die al 2maand+ zitten te wachten op een exemplaar. Als wij zouden te horen krijgen dat bv. Nederlanders ook nog eens met onze voorraad zouden gaan lopen, die toch al zo gelimiteerd is, voorspel ik u onrust, oproer, massarelletjes en revolutie.

  21. Ik begrijp niet dat er in de ene winkel dan blijkbaar losse voorraad is en bij de ander een meters lange wachtlijst ligt… . Ik wacht al 8 weken en ik heb zin om de SWITCH in wijnegem te gaan verbouwen,maar daar zal ik m’n iphone niet sneller mee hebben,denk ik.
    Ik ken in mijn kenissenkring (gym,werk,vrienden,enz…) toch om en bij de 200 mensen en geen een daarvan heeft een iphone(besteld)! en toch lijkt het alsof heel Belgie op zo’n wachtlijst staat te popelen, ik begrijp er niks van. Mijn exemplaar werd de 2de dag van de release besteld en men kan mij niet wijsmaken dat ze orders van 2 dagen na 8weken nog niet hebben kunnen afwerken.

  22. Ik had mijn iPhone de dag na de release… :p

  23. da’s tof voor jou

  24. Wie (Nederlander) heeft er (sinds vrijdag) een positieve ervaring zonder op de wachtlijst te staan? Zo ja, bij welke winkel?

  25. Ik kreeg namelijk consequent te horen dat er geen iPhone of slechts een enkele was binnengekomen en dat ze dus niet op voorraad zijn. Beetje vreemd wanneer er zo’n mail wordt rondgestuurd waarbij het tegendeel wordt beweerd. Zelf heb ik het idee dat ze het recht voorbehouden aan de Belgen zelf. Mocht dat zo zijn dan kan ik daar nog wel inkomen ook, maar ‘t is stiekem toch ook wel erg balen (als Nederlander zijnde)…

  26. Even een klein vraagje (als er nog iemand deze thread leest): ik heb vrijdagavond m’n Iphone besteld, en aangezien er een levertijd was beloofd van 3, maximaal 4 werkdagen dacht ik met een beetje geluk vandaag m’n Iphone te ontvangen. Nu, geen koerier gezien. Ik heb even op google gezocht en blijkbaar duurt het meestal een week, en sommige personen worden blijkbaar ook eerst gebeld door Mobistar om een levertijd af te spreken.

    Mijn vraag was nu, aan diegenen die ook reeds een Iphone besteld hebben vrijdag, hebben jullie al nieuws van de bestelling? En aan diegenen die hun Iphone reeds hebben via de online shop van Mobistar, wat zijn jullie ervaringen?

  27. Jeroen; zijt gij Belg?? Zo nee, hoe bestel je in vredesnaam zo’n ding als niet-Belg?

  28. Ik heb em vrijdag ook besteld via Mobistar online, en ook nog geen nieuws 🙁
    Als ik na morgen nog altijd niks in handen heb of heb gehoord, ga ik toch eens mailen. Hun leveringen zouden met Taxipost toekomen, dus moest ik de koerier gemist hebben, zou ik toch een briefje in de bus moeten gehad hebben >_>

  29. Ik heb hem ook vrijdag besteld en heb ook nog niets gehoord….Kunnen jullie hier online iets laten weten als jullie iets van mobistar gehoord hebben?
    Groetjes Jo

  30. Is het de bedoeling dat we iets horen van Mobistar voor het verzonden wordt mss?

  31. Hoop niet op een snelle levering van de online bestelde Iphones, de levertijd is fout, ipv. 3-4 werkdagen is het 3-4 weken. Ik ga dit eventjes laten weten aan de ombudsdienst voor telecommunicatie en aan test-aankoop. 🙂

  32. Dit is weer ronduit belachelijk, had hem via het internet gekocht om hem snel te hebben aangezien ik binnen 2 weken voor 8 maanden in het buitenland zit. Ik zou er mee kunnen leven als ik gewoon een voorschot had betaald, maar niet het volledige bedrag.

  33. Hoeveel mensen hebben hier btw al op de één of andere manier klacht ingedient tegen mobistar?
    Als ik mijn Iphone tegen maandag niet heb ga ik gezellig klacht indienen bij oa. het ECC en anderen omdat ze praktisch onbereikbaar zijn, ze hebben geen degelijk klantendienst, en hun algemene voorwaarden zijn niet nageleefd. Ik ga ook een artikel inzenden naar een vriend die bij ZDNET werkt en vragen of hij het gepubliceerd krijgt. Dit zal ze mss toch een klein beetje leren.(en de smiley op de laatste comment was sarcastisch bedoeld)

  34. @RV:
    Hoe weet je dit? Ik had ergens anders gelezen dat vanuit de inside gelekt was, dat er een logistiek probleem is, dat die voorraad wel degelijk binnen is en we normaal gezien dus volgende week onze zooi zouden moeten hebben.
    Nouja, ik weet ook niet hoe betrouwbaar dit is…
    Fuck jong, ze lanceren eens een GSM ze Apple, geen hond die eraan kan geraken >_>

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.