Reacties voor: MijnKPN herstelt fouten na vernieuwde iPhone-app (update)

MijnKPN voor iPhone en iPad herstelt foute weergave van databundels en MB-verbruik nadat de app in december 2013 was vernieuwd.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 16 reacties

  1. Nou, bedankt KPN hij klapt er nu helemaal uit, ook na herinstalleren: geen internetverbinding mogelijk, terwijl ik geowoon internet heb zowel op 4G als Wifi, kortom helaas een nog slechtere app ervoor terug.
    Hoe moeilijk moet het zijn een werkzame app af te leveren als miljoenenbedrijf.

    GEEN VERBINDING !

  2. Bedankt KPN nu doet de app het helemaal niet meer !!!

  3. MijnKPN (herstelt) fouten na vernieuwde iPhone-app!waardoor die het helemaal niet meer doet. tijdens het inloggen word je er uitgeknalt!

  4. Crasht nu

  5. Doet niks meer. Waardeloos!!!

  6. Crasht nu direct!

  7. Crasht nu op de iPad Air

  8. Werkt super!!

  9. Het is ook ‘n bedrijf zeg.
    Klantengegevens raken zoek, blijken onbeveiligd te zijn. Nou dit weer. Om het eigen imago maken ze zich niet druk.
    Gek dat de aandeelhouderswaarde zo laag is (of zo hoog ?)

  10. Het enige wat goed is bij KPN is hun netwerk.

  11. Nu zijn we allemaal heel blij met onze auto-updates… Ontwikkelaars riskeren een boze meute als ze brakke updates pushen die automatisch geïnstalleerd worden bij een miljoenenpubliek.

    @malamalamike: lolwut

  12. Ik heb problemen bij inloggen op ” mijn kpn mobiel” via de site, hij blijft maar vragen om een code die ik steeds opnieuw in moet vullen.
    met de app heb ik juist geen problemen.

  13. Ik had hem al ge-update en ik heb geen enkel probleem met de app. Werkt als een zonnetje!

  14. Geen problemen hier, werkt goed.

  15. Normaal ben ik altijd een zuurpruim met Apps die niet werken. Maar het werkt hier gewoon prima.

  16. Hier ook geen probleem met deze update, heb de iPhone 5, draait als een nieuwe nog steeds. Nergens last van.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.