Reacties voor: KPN gaat nieuwe abonnementen zonder toestellease aanbieden

KPN heeft nieuwe abonnementen geïntroduceerd, waarbij er niet langer sprake is van toestellease.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Onderwerpen

Reacties: 24 reacties

  1. Denk dat ze er geen toestel gratis erbij gaan leveren nee..;) was t maar zo’n wereld..xD

  2. Nog niet veel data toch? Max 2 – 5 Gb
    Ze zijn zo bnag geworden voor onbeperkt data..

    Zal tijd worden dat we de niet verbruikte data etc. gewoon kunnen meenemen naar de volgende maand(en). Dit zal overigens wel leiden tot nieuwe abbo’s met nieuwe tarieven :-((

  3. Vandaag koop ik 10 blikken knakworst in de supermarkt. Eind van de maand heb ik er nog 5 over. Komt de filiaalhouder van de supermarkt langs om die 5 blikken terug te halen, zonder geld terug te geven omdat ik ze niet volgende maand op mag eten. Moet ik nieuwe blikken voor kopen.
    Helaas hebben ook deze nieuwe KPN abo’s nog steeds dezelfde diefstal mentaliteit als alle overige telco’s.
    Ik wacht met smart (al jaren) op een eerlijk abonnement zonder diefstalfactor, maar zelfs de Opta staat deze volksverlakkerij nog steeds toe. Zo jammer.

    Denk ééns na over Robin Mobile. Geen aandelen of belangen hier in…

  4. @Ron E: Zeker in deze crisistijd zal er meer elf verdiend moeten worden.
    De snelste manier is toch stelen

  5. Veelste duur! Wat een prijzen zeg! Doe is ff normaal kpn! Jullie maken blunder op blunder!

  6. Origineel geplaatst door rene
    Denk ééns na over Robin Mobile.

    En hoe lang houden ze dat vol denk je? ze gebruiken namelijk KPN netwerk en die zullen het niet leuk vinden dat die overbelast raakt.

  7. @Zaandammer: Deze nieuwe prijzen zijn er alleen om een Libanese asielzoeker in Mejixo happy te houden: saludos, señor Slim!

  8. hahahahaha, onbeperkt sms, 200 bel min, 500mb voor € 15.- per maand bij Vodafone, hahahahahahahaha.

    KPN denkt nog steeds met comsumenten te maken te hebben die dom zijn. Analisten zeiden het al voor introductie van die lease abbo’s gaat niet werken, KPN, arrogant als altijd doet het toch, resultaat NUL.

    Als de EU nu nog besluit dat het bundel overschot op bellen, sms en data minimaal 6 maanden mee moet dan is dit de nekslag die ze naar mijn mening verdienen. Hoe men de laatste jaren met consumenten omgaat is niet normaal. Het “plukken” van ons moet maar eens algelopen zijn, ook door de andere profiders.

  9. Duidelijk weer hier. Te duur,belachelijk,blunder op blunder.. Jaja,niemand van de grote providers is goed voor de verwende mensen hier die al jaren op een roze wolk leven met hun oude i abbo van TMO. Wake up,Wake up guys!

  10. Origineel geplaatst door Bobs
    Deze nieuwe prijzen zijn er alleen om een Libanese asielzoeker in Mejixo happy te houden: saludos, señor Slim!

    je hebt helemaal gelijk!

  11. KPN die doet nog steeds arrogant zij zullen het nooit leren .. Maar gaan het keihard voelen !!

  12. @rene: Ja dat Robin Mobile zal ongetwijfeld top zijn! Maar laat ze eerst maar is een fatsoenlijke website in gebruik nemen voordat ik als klant overstap. Zoveel informatie op zo’n onduidelijke manier ben ik binnen 3 seconde afgehaakt.

    Maargoed, is wellicht een keuze.

  13. Toestellease was vanaf het begin gedoemd te mislukken. Jammer dat KPN er pas na een jaar achter komt.

  14. Goed nieuws nu nog hopen dat de nieuwe iPhone niet te duur is.

    Vodafone en T-Mobile is qua bereik zeeeeeer slecht in mijn wijk, dus ben voor bereikbaarheid aangewezen op KPN.

  15. Volgens een bericht van KPN op het KPN forum zit het toestel wél bij de prijs van het abonnement inbegrepen.

    Je maandbedrag wordt alleen hoger als je een duurder toestel neemt. (zie tabel basis, standaard, luxe)
    Eigenlijk dus net zoiets als nu met lease, alleen wordt bij de nieuwe varianten het toestel wél jouw eigendom.

    Edit: ik zie nu op de website van KPN staan:

    Afhankelijk van de keuze van het abonnement en toestel kan er sprake zijn van een eenmalige bijbetaling.

  16. KPN is duur.. Te duur.. Andere providers zijn stuk goedkoper.

  17. Bla bla bla. Wat een verhaal. Dat leest niemand.

    Daarnaast. KPN is zo veel te duur. En dan weer toestel lease en dan weer niet. Kansloos bedrijf.

  18. @iFeun: En dan is digitenne ook nog eens van k kwaliteit.

  19. KPN is op dit moment toch wel behoorlijk zijn eigen graf aan het graven..

    Laat ze eerst maar eens normale prijzen gaan hanteren. Mensen die op dit moment iets van KPN afsluiten kan je beter ook opsluiten!

  20. Telefoon help service van kpn is helemaal een lachertje.

  21. Origineel geplaatst door Robert
    @iFeun: En dan is digitenne ook nog eens van k kwaliteit.

    Weg van KPN, thank god 20mb internet plus 2 digitene kastjes en dan 50 euro armer per maand, toen wij het hadden aangesloten was de internet toen 18,50 en de digitene 8 euro per kastje maar als je 2 nam was het 14 euro per maand, digitene was de druppel toen wij ze apart moesten betalen.
    Nu bij Telfort (hoe ironisch) alles in 1, telefoon, 30mb internet, tv op al je apparaten thuis en meer zenders voor 38,50 per maand EN voor 3,50 per maand hebben we 1 digitene kastje erbij.
    En de service is hetzelfe als van KPN.

  22. KPN heeft totaal geen verstand van zaken doen! Anders waren ze nu niet zo diep in de problemen. Stelletje amateurs!

  23. Gaan we samen gewoon een eerlijke provider maken, missichien?

  24. Mijn abonnement is bijna afgelopen, maar ik ga in ieder geval weg bij KPN. Alhoewel het nu geen lease meer in vindt ik het nog heel erg duur. Ken er meer die er al weg zijn gegaan. Dus KPN ik heb de buik vol van je.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.