Reacties voor: KLM loopt voorop met zakelijk chatten via WhatsApp

KLM gaat als eerste luchtvaartmaatschappij een zakelijk WhatsApp-account met groen vinkje inzetten voor instapkaarten, boekingsmeldingen en meer.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 2 reacties

  1. Wat een goed plan! Hoop dat er geen/weinig reclame aan verbonden zit..

  2. Wat is het nut voor KLM om met zoiets voor te lopen? Gaat het ze meer klanten / omzet / winst opleveren?

    Als al die klanten wegblijven dan kan je zo goed bereikbaar zijn via allerlei platformen als je wilt. Ik kan me niet voorstellen dat ik een instapkaart via whatsapp nodig heb.

    1) als ik zonder ruimbagage op het vliegveld ben, dan ben ik al online ingecheckt en heb ik mijn mobiele instapkaart al (of papieren versie uitgeprint) en loop ik meteen door.
    2) als ik met ruimbagage op het vliegveld ben, dan moet ik sowieso langs de check-in balie om mijn bagage af te geven. Dan kan ik net zo goed ook daar de medewerk(st)er vragen het voor mij uit te printen. Of ik heb vooraf alvast ingecheckt en/of instapkaart op papier of digitaal (mobiel).

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.