Reacties voor: Klantenservice iPhone is sneller en goedkoper dan Blackberry en Android

De klantenservice voor de iPhone is sneller door te komen en goedkoper in onderhoud. Dit blijkt uit onderzoek van ClickFox.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 16 reacties

  1. Klantenservice van Apple? Ik moet bij een probleem altijd naar de t-mobile winkel..

  2. Nog nooi gehoord van een klantenservice door Apple. Ja, zo bespaar je wel geld…

  3. Ik ken de Apple klantenservice wel. Uit ervaring zeg ik, snel, efficient en goed.

    Blackberry klantenservice daarentegen?! We hebben BB’s gebruikt in ons bedrijfje en je moet naar je verkooppunt en die lossen niks voor je op:) Welke klantenservice?

  4. Dit komt op mij over als appels en peren vergelijken…

  5. Mix van appels en peren en open deuren intrappen. Mischien is dit ook wel een beetje een mosterd na de maaltijd antwoord….

  6. Weetje wat ik nu zo zat ben.. Elke keer die berichtgeving over wie wat beter doet. Android dit, iPhone dat, en blackberry zo. Wat is de rede waarom ik dit bericht wel op de iPhone site van jullie zie, maar niet op de Android site van jullie.

    Snap het gewoon niet. Worden mensen niet helemaal gek van die onzinnige vergelijkingen hier?

  7. Volgens mij zijn de fabrikanten niet minder kwijt maar de personen die bellen.

  8. Misschien zijn BB en Android gebruikers wel realistischer dan Apple gebruikers.

  9. Wat Ruben V zegt. 🙂

    Met de iPhone ga ik naar mijn provider als er met mijn abbo of bereik iets mis is. Voor hardware en software kan ik bij Apple terecht (een APR dus in NL).

    Met Android heb je voor de software alleen een mailmogelijkheid (Google is niet te bellen of schriftelijk te benaderen) of je moet naar Korea voor je Samsung-hardwareproblemen, want je provider heeft daar geen verstand van (alleen van bereik en abbo). Samsung, HTC ed. kennen geen PR’s..

  10. De klantenservice is ook niet alleen voor iPhones maar ook voor iPods en iPads en Macs

  11. Als mijn iphone kapot is ga ik naar T mobile en die stuurt het voor me op (al 3x gebeurd-_-“) geen klantenservice van apple tegen gekomen

  12. Klantenservice van Apple? Ze mogen mij eerst eens twee jaar garantie geven. Die gekke Amerikanen snappen nog steeds niet dat hun één jaar in Europa niet geldt.

  13. Origineel geplaatst door ik
    Misschien zijn BB en Android gebruikers wel realistischer dan Apple gebruikers.

    Daardoor wordt je vaker doorverbonden?

  14. Ik zou niet eens weten waar ik voor “service” bij Apple terecht kan. Op hun chaotische website is die informatie in ieder geval nergens te vinden. Gelukkig heb ik het tot nu toe ook nooit nodig gehad.

  15. Pas als we Apple Stores hebben zullen we service van Apple hebben, tenzij je het natuurlijk via de Online Apple Store gekocht hebt, dan heb je een telefoonnummer service 😉

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.