Reacties voor: Amac neemt ivizi-winkels in Limburg over

Groot nieuws uit de wereld van Apple Premium Resellers: Amac neemt de Limburgse winkels van ivizi over. De drie filialen in Heerlen, Venlo en Maastricht zullen worden omgebouwd naar Amac. Het toeval wil, dat ivizi op dit moment net het 25-jarige jubileum viert.
Lees het complete artikel → Amac neemt ivizi-winkels in Limburg over
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 17 reacties

  1. Dan zijn nu bijna alle Apple Premium Resellers opgegaan in / overgenomen door Amac. Blijft alleen Xando nog over denk ik. Die zal dan ook wel binnen niet afzienbare tijd overgenomen worden.

  2. Zonde. De service van Amac is zo ruk. Ben twee maanden bezig geweest mijn kapotte product te laten vervangen. Het bedrijf is zo asociaal dat ze gewoon niet meer reageren. Zelfs al sta je in je recht dan vinden zij dat je moet oprotten want hun regels zijn belangrijker. Ze gokken er waarschijnlijk op dat je geen gang naar de rechter maakt (dat is duurder).
    Ik kom nooit meer bij die shit toko.

  3. @Nyfallio: mijn ervaring ook. Ik heb 1x iemand naar amac arnhem gestuurd om een iPhone te kopen.
    Mooi in een winkel zodat ze konden helpen met instellen en service.
    Bij aanschaf alle toezeggingen, bij ophalen kon er niets meer.
    Ja de persoon kon zich inschrijven voor een betaalde training iPhone gebruik. Niets aan hulp om even het nieuwe toestel in te stellen.
    Waardeloze ballentent zonder service.

  4. Niet iedereen denkt blijkbaar negatief over de service bij Amac volgens Trustpilot. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt maar met 10.000 plus reviews doen ze het zeker niet slecht volgens mij.

  5. @Edwin: Dat Amac alleen betaald data kan overzetten met dat imember komt omdat Amac net als andere bedrijven verplicht is zich te houden aan die avg privacy wetgeving. Ja als Amac dat zou doen zou het erg goede service zijn en dat mag ook echt wel als je zo’n duur product aanschaft maar Amac dekt zich enkel in

  6. Ivizi was al bijzonder slecht als het op service/nazorg aan kwam. Alle negatieve ervaringen (echt geen enkele goede gehad!) hier optikken kost me teveel tijd. Maar zo te lezen is Amac geen haar beter. Ik begrijp niet dat apple dat toestaat. Als ik in geval van een reparatie naar Ivizi werd doorverwezen en ik dat weigerde, kreeg ik steeds tussen neus en lippen door te horen dat dat wel vaker gebeurde. Als ik het niet bij apple zelf bestel, dan beter naar Media Markt in Heerlen.

  7. @Cobus: Dat is wel heel naïef van je.
    Vertrouw je werkelijk dat?

    Ik ook.
    M’n MacBook Air opgestuurd voor reparatie, onder garantie van 2 jaar. Ze hebben “waterschade” geconstateerd. Na foto’s aanvraag van de waterschade sturen ze MacBook Pro Retina waterschade. Ze willen de boel belazeren.
    Nooit mijn gelijk gekregen en m’n Mac is niet onder garantie gerepareerd.

    Schandalig slecht, maar gelukkig hebben ze TRUSTPILOT review, haha.

  8. Eén keer maar nooit weer Amac (Apeldoorn). Kun je net zo goed naar Mediamarkt gaan…
    Sinds mijn kater bij Amac bestel ik gewoon online bij Apple.nl.

  9. “Hey een nieuwsbericht over Amac! Laat ik mijn meest negatieve ervaring welke uiteraard in mijn nadeel uitpakte, hierover nog eens ongevraagd delen!”

    Die trustpilot reviews zou je met een korrel kunnen nemen, feit blijft dat dit 100% échte ervaringen zijn! Inclusief de mijne!

  10. Origineel geplaatst door Fixdeman
    “Hey een nieuwsbericht over Amac! Laat ik mijn meest negatieve ervaring welke uiteraard in mijn nadeel uitpakte, hierover nog eens ongevraagd delen!”
    Die trustpilot reviews zou je met een korrel kunnen nemen, feit blijft dat dit 100% échte ervaringen zijn! Inclusief de mijne!

    De mijne ook: 100% echt vreselijke ervaringen met Ivizi.

  11. Al jaren trouwe klant van Amac en nu al één jaar in dienst bij Amac.

    Wat fijn dat we nu ook meer in Limburg te vinden zijn!

    Geweldig bedrijf met unieke concepten zoals iMember (trainingen en ondersteuning met betrekking tot het gebruik van Apple apparaten).

    Geweldig bedrijf om voor te werken ook!

    #TeamAmac💙

  12. Zo te lezen kan je beter bij de Amac wegblijven, het is maar de vraag hoe lang hun nog bestaan. De meeste computer winkels zijn immers al uit het straatbeeld verdwenen, zeker als ze deze “service” hebben. Zou me kapotschamen als ik voor zo’n bedrijf moest werken

  13. Als Amac zijnde zou ik eerst eens gaan beginnen met service!
    Ik kom met een vraag over instellingen en het antwoord kan ik krijgen als ik een imemberschap neem….

  14. Op Google, staan ook enkele reviews over Amac, en de meesten scoren ondermaats. Gemiddeld een 3.0 sterren score. Vergeet niet dat als er negativiteit eerder geplaatst word dan iets positieve review. Ik kom zelf regelmatig bij Amac Leeuwarden, en zij scoren boven gemiddeld. En ik zie dat er mensen zijn die kiezen voor de Media Markt, die service is pas bagger. Dat is eerder een media en witgoed fabriek, waar de gemiddelde consument meer weet dan het personeel die daar werken.

    Wat Amac betreft verschilt dat per verdoving en verkoper of degene die op dat moment de technische dienst heeft. Ik ben persoonlijk wel te spreken over Amac, maar dat komt ook omdat ik de meesten ook persoonlijk ken, en zij mij. Het feit is ook dat mensen op tilt slaan als hun product ineens niet meer werkt, dat light vaker aan de gebruiker dan het product zelf. Er zijn onder de mensen ook vooral veel klunzen te vinden die altijd pech hebben, en dat afreageren.

    Maar over orde van grote te spreken levert Apple goede producten af, en is Amac coulant genoeg. Vergeet niet dat zij ook aan regels die Apple intern hanteert moeten houden. Ze doen ook hun best maar kunnen niet toveren. En ik de ene medewerker bij Amac heeft meer ervaring dan de andere, en dat komt ook omdat zij studenten zijn en als je goed opmerkt zie je dat gelijk.
    Maar in feite zijn we allemaal studenten, de laatste leer dag is de dag voordat je doodgaat toch.

  15. Origineel geplaatst door MTEGMEN
    Al jaren trouwe klant van Amac en nu al één jaar in dienst bij Amac.
    Wat fijn dat we nu ook meer in Limburg te vinden zijn!
    Geweldig bedrijf met unieke concepten zoals iMember (trainingen en ondersteuning met betrekking tot het gebruik van Apple apparaten).
    Geweldig bedrijf om voor te werken ook!
    #TeamAmac💙

    Je reactie werkt aanstekelijk. Mooi! Veel plezier bij Amac!
    Doen jullie vanaf nu ook je best om al die ontevreden gebruikers van goede service te voorzien zoals het hoort? Want die negatieve ervaringen, da’s wel jammer, he?

  16. ivizi reviews Kan dus alleen maar beter worden. Zou je zeggen/hopen 😅

  17. Mensen die een bedrijf zeer negatief bestempelen omdat ze niet verder kunnen denken dan hun eigen belangen zijn in mijn optiek niet serieus te nemen. Omdat je toevallig een servicevraag hebt en Amac daar een membership voor aanbiedt, heeft dat waarschijnlijk een reden. Al ooit is over nagedacht dat als je op een dag 100 klanten hebt en de helft hiervan heeft een servicevraag heeft waarbij veelal de vraag zal zijn; “Kun je mij helpen met gegevens overzetten naar een nieuwe iphone of macbook?”. Waarbij het bij elke klant een half uur tot uur kan duren (tot langer), is het logisch dat je hiervoor een afspraak inplant en als je hier een medewerker een uur (of langer) persoonlijk voor beschikbaar moet stellen dan is het logisch dat dit niet een gratis service is (voor elke klant).

    Betutteling met gierigheid en verwennerij is echt te erg in Nederland tegenwoordig.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.