Reacties voor: iPhone-diefstal lijkt vaste prik bij DHL

iPhones die via een pakketdienst vanuit de VS worden opgestuurd, blijken op grote schaal doelwit van dieven. Eenmaal in handen van de koeriersdienst, verdwijnt de iPhone uit de verpakking. Het regent klachten bij de klantenservice van DHL.
Lees het complete artikel → iPhone-diefstal lijkt vaste prik bij DHL
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 12 reacties

  1. Ben je mooi mee , gewoon verzekerd opsturen met Fed Ex nooit problemen mee gehad

    Ups is echt bagger kloppen op je deur en lopen meteen weg ook als je niet thuis bent laten ze dat pakketje liggen.

    Fed ex daarintegen moet je een hanftekening voor zetten

    vandaag nog mijn anti kraslaagjes gemist voor mijn iphone krijg netjes een doorlabel met daarop dat ik het gemist heb en dat die maandag weer terug komt

  2. Staat er op het pakketje wat erin zit dan?
    Op de mijne stond dat namelijk niet.

  3. dit is onacceptabel.. Het blijkt dus dat dhl gewoon dieven in dienst heeft. Ik zou zeggen grondig onderzoek en keiharde maatregelen .. Misschien lokiphones inzetten??

  4. Dieven zijn overal hoor niet alleen bij DHL.
    Bij Hotel ‘t Wapen van Marion’ in Oostvoorne, jatte het personeel de iPhone uit m’n koffer.
    Die jongen werd ontslagen, maar ik kreeg alleen 100.- van de reisverzekering.
    Het hotel deed niets en zei niet verantwoordelijk te zijn omdat ik ‘em maar in m’n kluisje
    had moeten opbergen.

  5. @Geo: wat een verhaal zeg, ik kijk nu ineens veel wantrouwender naar hotelpersoneel

    Overigens heb ik prima ervaringen met DHL, maar uiterst slechte ervaringen met TNT. Pakketjes die vanuit UK worden verstuurd via Royal Mail, worden in NL afgehandeld via TNT. Afgelopen 3 maanden zijn slechts 3 van de 8 pakketjes bij me bezorgd en dat is geen grap. Bijna alle problemen zijn terug te leiden op TNT, waarvoor ik al diverse klachten heb ingediend. DHL haalde een score van 100% en nog eens veel sneller ook.

  6. Mijn ervaring:

    FedEx: Perfect, nooit gezeur, perfecte klantenservice – werd opgebelt als pakketje niet bezorgd was en direct zelfde dag nog op andere locatie geleverd. Altijd vriendelijk, verzorgd en snel.

    DHL: Beetje vage figuren die de pakketjes leveren. Langere bezorgtijd dan FedEx.

    TNT: *** klantenservice. Verder is de levering hier altijd laat, heel laat wat vervelend is.

  7. Heb ik ook eens gehad maar wel met fedex, was niet thuis bij aflevering en dan gebeld om dag nadien nog eens aan te bieden was geen probleem op fedex track stond on vehicle for delivery maar is nooit aangekomen, kreeg dan een telefoontje om te vragen of ik het pakket had want zij wisten niet waar het was.
    Heb daarna wel mooi en snel mijn geld teruggekregen en een week nadien nog de douanekosten in de bus weer een telefoontje naar fedex en dat was een vergissing.
    maar de volgende die ik heb besteld via hen nooit problemen verder mee gehad.

  8. ik gebruik zelf altijd UPS Express Saver en ben daar erg tevrede over. Wel staat er dan op het pakketje dat het niet bij de buren afgegeven mag worden of mag worden achter gelaten. Maar het is eigenlijk altijd volgende dag bezorgd. Dus ideaal.

    Nou heb ik zelf een leverancier in engeland, dus hoef geen douane kosten te maken.

    Groetjes,

    Robbert
    digital8@gmail.com

  9. Dan maar hopen dat ie zn geld terugkrijgt.
    Anders is ‘ie zo 400 euro kwijt.
    Ik maak toch liever gebruik van DHL.
    Vind ik wel vertrouwelijk.

  10. Ditzelfde heb ik meegemaakt met TNT Post, telefoon laten versturen (door een bekende) de doos kwam bij mij zonder toestel aan. De zending was verzekerd maar TNT kon niets voor me betekenen.

  11. Beetje late reactie misschien, maar ik heb hetzelfde gehad met een ipod dit ik heb verstuurd via TNT post. Het pakketje was verzekerd en verstuurd via het postkantoor. Uiteraard checken ze de inhoud niet, maar de verzekering heeft uiteindelijk (na een jaar, een politierapport omdat de honden geen p-v wilde opmaken en enkele brieven naar de verzekering van TNT) het verzekerde bedrag op mijn rekening opgeleverd.

    Als je er vanuit gaat dat jij degenen bent die de bewijzen moet aandragen dat de iPhone erin heeft gezeten zit de verzekeraar / vervoerder verkeerd! Dan hadden zij dat moeten controleren. Anders heeft de verzekering totaal geen nut en betaal je voor een dienst waar je nooit op kunt rekenen. Dan hoef je net zo goed niet te verzekeren. Ik zou alsnog doorzetten, al is het al een half jaar geleden. Een verzekering is er om uit te keren in zulke gevallen.

    succes!

  12. http://www.BongoUS.com is erg snel en betrouwbaar met de internationale verzending van pakketten

    Met een eenmalige vergoeding van $ 5 krijg je een persoonlijke US Straat voor het leven, niet een PO Box.

    veel elektronica, telefoons, computers, luidsprekers, videospelletjes, enz. zijn zo veel goedkoper in de VS nu

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.