Reacties voor: iPhone 3G als los toestel: 870 tot 1304 euro

De losse toestelprijs van de iPhone is een goedbewaard geheim, maar volgens de kassabon van T-Mobile moet de 16GB iPhone 3G normaalgesproken 1304 euro kosten. Bij Media Markt staan ze in het schap voor 999 euro.
Lees het complete artikel → iPhone 3G als los toestel: 870 tot 1304 euro
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 53 reacties

  1. KRANKZINNIG!!!!!!!!!!
    475 voor de G2 vond ik al veel (mijn vriendin helemaal, 🙂 lol)

  2. Echt veel te veel voor zo’n toestel. Ikzelf denk dat 500 Euro een betere prijs is.

  3. – Dank, aangepast

  4. bij iphonehelpdesk.nl kun je de iPhone 3G 8GB (unlocked uiteraard) voor €540 krijgen, en de 16GB (unlocked) voor €620. Alsnog veel te duur naar mijn idee maar scheelt toch aardig wat met de bovenstaande prijzen.

  5. heeft iemand ervaring met de iphonehelpdesk

  6. Er is nog iets anders met de toestelprijzen van de iPhone 3G aan de hand: mensen die al een abonnement bij T-Mobile hebben lopen, melden dat er op de kassabon een lager bedrag staat dan waar ze op hadden gerekend. Zo kan er op de bon opeens €49,95 staan terwijl je volgens de prijstabel meer had moeten betalen.

    Is toch helemaal niet zo raar…

    Ik heb toevallig in Mei mijn abbo al verlengd van t-Mobile (tsja….niet heel slim misschien…maarja was van plan hem in USA te gaan halen)
    en heb er toen een Nokia N95 bij gekocht toen ik mijn contract verlengde.
    normaal gesproken zouden personen zo’n 160€ moeten bijbetalen voor het toestel (1jarige- verlenging Flex25)
    terwijl ik maar 30€ moest bij betalen. Dit allemaal omdat ik veel buiten mijn bundel bel, en al 4 jaar klant ben bij t-Mobile…

    Dat is gewoon goede “service” naar mijn mening….bestaande klanten belonen met iets meer korting!

  7. Ik heb de Iphone via t-mobile.nl besteld en de prijs is inderdaad 49.- euro bij een verlenging. Strakke prijs nu nog maar 6 weken wachten op het toestel!

  8. iphonehelpdesk.nl is volgens mij wel te vertrouwen want zelfs nu.nl heeft het erover: http://www.nu.nl/news/1653274/51/iPhone_3G_binnen_een_dag_gekraakt.html . Kan ik gelukkig KPN houden en 620 euro valt nog wel mee, abonnement wat ik nu hou ik gewoon.. dus valt nog wel mee met de prijzen als je ze vergelijkt met mediamarkt..

  9. Wie vond de prijzen in België dan nog te duur? 🙂
    (€525 voor 8GB / €615 voor 16GB)

  10. dank je ik wil vodafone behouden en vind de prijs ook wel meevallen

  11. @Donaldini: is dankzij iphonehelpdesk.nl ook niet meer interessant

  12. Ik heb de Iphone via t-mobile.nl besteld en de prijs is inderdaad 49.- euro bij een verlenging. Strakke prijs nu nog maar 6 weken wachten op het toestel!

    als ik mijn abbo verleng op t-mobile.nl betaal ik slechts 19.94 voor het toestel

  13. @Profie
    België niet meer interessant? Denk ‘t wel.
    Dáár koop je nl een officieel ge-unlockt toestel, bij iphonehelpdesk niet.
    Maakt wel een verschil bij het installeren van eventuele software-updates, lijkt me.

  14. @Domo

    Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.. mijn vader die heeft een “bel-stijl” die erg gunstig is bij KPN, maar niet bij T-mobile, dus het ligt niet aan hem dat hij daar niet klant is maar aan T-mobile zelf, dus is het niet eerlijk om hem meer te laten betalen, als T-mobile dat gunstige abonnement had was hij misschien wel bij hun klant.. dus dat vind ik een beetje onzin,, want als dit zo doorgaat.. wordt ik ook wel bij T-mobile klant.. want geldt dat ook bij een prepaid van T-mobile? want dan doe ik dat 1x, ben ik bij hun ook klant en kan ik mooi ook geniet van die korting.. :S

  15. Dat je in sommige gevallen minder hoeft bij te betalen voor de Iphone komt volgens mij door het begrip ‘klantwaarde’. Hoe hoger je klantwaarde, hoe hoger de extra korting. Dit is overigens niet iets wat uitsluitend T-Mobile doet, maar andere providers ook. KPN doet ‘t in elk geval ook, weet ik uit eigen ervaring

  16. Terrechte prijs voor een los toestel. Kijk eens wat andere toestellen tegenwoordig los kosten.

  17. Het lijkt mij dat de iphone helpdesk ze ook ergens ge-unlockt koopt anders kan je ze nu niet ge-unlockt aanbieden want de unlock is volgens mij nog niet uit, maar ik wacht nog wel even met bestellen tot dat de eerst zijn geleverd, want je kan ze niet ophalen daar dus vind het nog wat link en begreep dat teleworld ze ook gingen verkopen

  18. @ pascal: iphonehelpdesk haalt ze ook uit belgie en uit italie..

    @JP: je link doet ‘t niet (bij mij tenminste..)

  19. zo zie je dat de iPhone 3G toch nog goedkoop is in België

  20. hmmm, kblijf er bij dat beter 1tje uit italie of zwitserland kan hale, scheelt gwoon un dot geld 🙂 en het dev-team is bijna klaar ^^ 😀

  21. @Profie
    Zou kunnen dat ze ze uit België en Italië halen , maar staat nergens…

  22. dat mailen ze mij..heb ik gevraagd.

  23. Ik hoefte voor mijn iPhone maar €1 te betalen in combinatie met een i-150.

  24. @ Menno
    Ja, haha, maar dan zit je wel voor twee jaar aan T-Mobile vast… doe je toch ook niet voor je lol 🙂

  25. Zojuist de mijne maar besteld op de site van T-mobile. Voor een deur wachten en niet geactiveerd worden is niet helemaal mijn ding.
    Kan inderdaad bevestigen, dat met een iphone 300 abo de zwarte 16GB mij 49,95 kost ipv de vermelde 79,95. Ik ben inderdaad al jaren klant bij T-mobile en verleng mijn contract dus hierbij. (ook geen aansluitkosten dus).

    Wat zal ik eens gaan doen met die meevaller van 30 euro… ! ?

  26. @Einstein
    Een mooie oplaad-dock voor je nieuwe Iphone kopen natuurlijk…

  27. En de inkoopprijs is ongeveer 600 euro

  28. Bestaande T-Mobile klanten krijgen klantenkorting doen ze bij kpn enzo ook. Daardoor proberen ze te verkomken dat een klant naar een andere provider overstapt in verband met lagere prijzen. Je klant voordeel bouw je bij’KPN bijv op naar mate hoelang je klant bent en hoeveel je verbruikt.

  29. Dat is natuurlijk ook beide je reinste kolder…
    Je kan em als consument voor max. 620 euro kopen in Italië en er is geen reden te bedenken waarom ze in Nederland duurder zouden zijn.
    Het staat natuurlijk wel als een heel groot cadeau van T-Mobile, een telefoon van 1200 euro :p

  30. Iemand er ondertussen al uit of de BE iPhone werkt met NL simkaart?

  31. mmm, aansluitkosten daarom kost die nog maar 49,95 lijkt me.
    maar ik heb hem nog niet, moest reserveren samen met nog 50 anderen.

  32. Ik heb mijn iPhone 16GB zwart besteld bij http://www.iphoneservicepoint.nl ze verwachten hem volgende week te leveren 🙂 is trouwens ook te vetrouwen heb mijn iPhone 1.0 eerder ook daar gekocht en van vrienden laten unlocken.. kan niet wachten!! 😀

  33. Als ik een Iphone op http://www.iphoneservicepoint.nl zou kopen, hoe zit het dan met het internet? Ligt de snelheid hiervan aan het abonnement wat je er op gebruikt, of heb je sowieso ongelimiteerd internet?

  34. Ligt inderdaad aan de snelheid van je abonnement. Het is echt schandalig wat voor een tarieven sommige bedrijfjes rekenen voor hun diensten (75 euro voor 1.1.4 unlock ?? met NL software???).

    Ook de marge bij de iPhone 3G (680 euro voor 16GB) is niet mals. Als je even geduld hebt dan. Buiten dat lijkt het erop dat valk eigenaar is van iphoneservicepoint..

  35. Dat van die prijs is normaal. Ik bel ook veel buiten mijn bundel. Hierdoor kon ik hem (zwart 16GB) met het goedkoopste abbonement (€30 p/m) voor €1 krijgen. Wel via internet, dus nog 6 weken wachten…

  36. ik vraag me echt af of het echt 6 weken gaat duren….maar deze prijzen zijn zeker weird…

    niemand heeft het al gekregen via tmoble.nl he?

  37. Hallo iedereen,

    Ik ga Maandag Naar Amerika weet iemand hoeveel de Iphone daar Los kost en als ik het nederlands talig kan maken…?

  38. Hier snap ik niks van. 16GB op ebay. Teller staat nu op US $2,550.00. (Pas op dat je niet per ongeluk op het verkeerde knopje druk, aangezien je dat veel geld gaat kosten).

    http://cgi.ebay.com/Apple-iPhone-3G-AT-T-Black-NEW-Free-Ship_W0QQitemZ140248841838QQcmdZViewItem?hash=item140248841838

  39. Tjonguh, wat een afzetterij. De nieuwe iPhone is maximaal 450euro waard. Gezien de functionaliteit. Maar echt niet, 900-1300euro. Dat is gewoon schofterig veel. Als ik zoveel geld wilde uitgeven kocht ik wel een fatsoenlijk horloge of anders zo’n Porsche telefoon. Maar de iPhone. Haha! Zo fantastisch is die nou ook weer niet!

  40. @Saki: mm ja vraag ik me ook af, bij de winkels komt er elke week per winkel een lading van 10 tot 20 telefoons, maar ik zou niet weten hoe dat online zit, daar zijn natuurlijk ook veel meer bestellingen, miss dat ze daar ook per week maar 20 fzo verkopen. ik vind het eigenlijk ook maar lang duren allemaal.

  41. Waar vind ik de losse in Zwitserland? in een Swisscom verdeelpunt?
    8Gig: 323euro…
    Kan iemand raad geven?

  42. En wat met de activatie? Moet je inwoner zijn? en wat met die pre-paid kaart?

  43. ja, wij doen het met ze’n allen door overdreven aandacht aan te schenken. ik wacht geduldig
    op mijn htc diamond pro

  44. Als ik jullie was zou ik NIETS kopen op iphonehelpdesk.nl, lees de Algemene Voorwaarden maar eens (http://iphonehelpdesk.nl/iphone_av.asp) Hier staat duidelijk in vermeld dat de garantie van Apple compleet is komen te vervallen door het unlocken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Artikel 7. Garantie
    7.1 De fabriekgarantie van Apple voor de iPhone is vervallen door de unlock

  45. Dat is wel bizar Henkie, elk Nederlands bedrijf moet garantie leveren bij de wet!!
    Bij iphoneservicepoint.nl staat wel een duidelijk verhaal over garantie bij vraag en antwoord:

    Garantie

    Heb ik garantie op mijn iPhone 3G?
    iPhone Service Point levert 1 jaar garantie op hardware. Als uw iPhone niet meer volledig functioneerd wordt uw iPhone opgestuurd naar het reparatiecentrum voor reparatie. Meestal is uw iPhone binnen twee tot drie weken gerepareerd. Buiten val, stoot of waterschade zijn deze reparaties kosteloos als uw iPhone binnen de garantieperiode van 1 jaar niet meer functioneerd.

    Als mijn iPhone niet meer functioneerd na de garantieperiode waar kan ik dan terecht?
    Ook buiten de garantieperiode kunt uw iPhone bij ons aanmelden voor reparatie.

    ook in hun voorwaarden staat ook iets;

    6. Garantie
    6.1 Ouchene Trading garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product.
    6.2 De garantietermijn van Ouchene Trading komt overeen met de fabrieks garantietermijn. Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan 1. nagelaten verzorging, of 2. opzettelijke beschadiging, of 3. onoplettendheid.
    6.3 Aanspraak op garantie vervalt indien andere dan de door de fabrikant aangewezen service/reparatiediensten herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.
    6.4 Naast deze garantiebepalingen blijven wettelijke garantiebepalingen van kracht.
    Een eventueel door het bedrijf als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten die de consument jegens het bedrijf kan doen gelden op grond van de wet en de overeenkomst op afstand. Een eventueel door de fabrikant of de importeur verleende garantie doet niets af aan de rechten die de consument jegens het bedrijf kan doen geleden op grond van de wet, de overeenkomst op afstand en de door het bedrijf verleende garantie.

    Ik ga hun is ff mailen hoe ‘t zit met bestellen ziet er wel interessant uit

  46. Mijn nokia n95 is sojuist helemaal naar zijn moer geraakt he.. nu zoek ik dus een nieuw toestel en zat ook aan de iphone te denken, maar tog was ik erg gehecht aan mijn n95 waar je echt veel mee kan.. dus dacht ik ook aan de n95 8gb.

    nu twijfel ik dus wel tussen deze 2.. ik ben wel van plan om het toestel los te kopen want een 2de abbonement zie ik echt niet zitten.
    moet wel zeggen dat de iphone 2.0 (3G) wel mooi is en gps heeft:D

    welke zouden jullie kiezen van deze 2?

    groeten

  47. Probeer al 2 dagen contact te krijgen met Iphoneservicepoint maar telefoon opnemen is er niet bij.Duister zaakje !!

  48. haha ja, probeer Iphonservicepoint.nl ook al dagen aan de lijn te krijgen, maar dat lukt niet en email beantwoorden, doen ze ook niet. Hmmm…beetje vaag allemaal en met Iphonehelpdesk.nl weet ik het ook niet zeker. Vaag allemaal, want ik wilde er echt eentje los kopen. Heb al verschillende keren met een aantal winkels in België aan de lijn gezeten, maar dan sta je ergens op plek 80 gemiddeld en ze krijgen gemiddeld 15 stuks p/w binnen. Moet dus daar ook lang op wachten. Toch voor de zekerheid gereserveerd.

  49. Heb een uurtje geleden een mail gehad,De 8 gb komt woensdag binnen en de 16 volgende week.Als je hem gereserveerd hebt krijg je een bericht of je ’em komt halen of dat’ie bezorgd moet worden.Wie weet wordt het toch nog wat 🙂

  50. Ohw beter, ben benieuwd, ik ga hem zelf ook liever ophalen. Een vriend van me had een stofje onder zijn scherm van zijn nieuwe Iphone, maar dat was bij een abonnement, dus hij kon hem weer omruilen. Wordt een beetje lastig als je dat hebt als hij bezorgt wordt en nog los hebt gekocht ook nog. Daarom zie ik het liever persoonlijk. afwachten dus…

  51. Sorry voor deze domme vragen misschien, maar hoe zit het met de iPhone die je in België kunt kopen? Hij is simlockvrij en kost 525 euro’s, heb ook nog op een forum gelezen dat je dan twee jaar garantie krijgt. Maar is die iPhone legaal simlockvrij? Ik bedoel, kun je die thuis gewoon zonder problemen activeren en zodra een nieuwe software-update komt dat je die dan ook meteen kan upgraden? En werkt ie met elke simkaart, Hi bijvoorbeeld?

    Alvast bedankt voor reactie(s),

    E.

    P.S. Ik vertrouw dat zaakje van iphonehelpdesk ook niet helemaal, en ook niet echt dat zaakje van iphoneservicepoint. Eerste omdat de iPhone niet eens garantie heeft en de site niet 100% betrouwbaar eruit eziet. Tweede omdat in de algemene voorwaarden bepaalde spelfouten zijn gemaakt en ik ben van mening dat algemene voorwaarden gewoon zonder spelfouten getypt moeten worden, beetje amateuristisch (functioneren -> ik functioneer > hij/zij/het functioneert. Dat heb ik in ieder geval in groep 8 geleerd). Maar ja, sterke argumenten zijn het zeker niet.

  52. Ik heb een iphone van 16 gb in het wit
    Maaar ik kan er niet mee bellen of smsen internetten etc.

    Maarmijn vraag is of ik een losse abonnement bij t-mobile kan nemen om wel tekunnen bellen etc.

    of is het mogelijk ommijn iphone simlock vrij te maken?

    Helpme PLEASSEEE

    Met vriendelijk groet,
    Rowena

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.