Reacties voor: Infographic: Overname WhatsApp in cijfers

De overname van WhatsApp door Facebook is groot nieuws. iCulture zet alle statistieken op een rij in een infographic.
Lees het complete artikel → Infographic: Overname WhatsApp in cijfers
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 9 reacties

  1. Dit is geen infographic

  2. Origineel geplaatst door Zandmachine
    Dit is geen infographic

    Waarom zou dit geen infographic zijn? Omdat hij niet zo creatief is als de meeste?

  3. het is niet waar dit is zoals microsoft skype overnam kwam alleen maar zever van

  4. @Zandmachine: Jawel hoor.

  5. inderdaad geen infographic. en dat is echt niet omdat hij minder creatief is maar simpelweg omdat een infographic voornamelijk uit statistieken, afbeeldingen etc bestaat en niet uit tekst zoals deze.

    Buiten dat, vind het wel interessant om alles zo in een overzicht te lezen! Ik zelf heb echt een afkeer tegen Facebook, gebruik het dan ook niet en apps die Facebook heeft overgenomen. ook whatsapp zal ik gaan verwijderen zodra de nieuwe voorwaarden bekend zijn gemaakt. Helaas

  6. Wat ik bizar vind ia dat er $35 per gebruiker wordt betaald! Ik heb een zowel een lifetime abbo aan mijn AppStore account als aan mijn telefoonnummer gekoppeld en dat geldt voor zoveel mensen. Dus hoe willen ze geld aan mij verdienen, zonder de belofte te verbreken van het tonen van advertenties of in-app aankopen?

  7. @janiks: De spijker op zijn kop. Facebook heeft twee verdienmodellen: verkopen van advertenties en verkopen van profielen. Whatsapp heeft 1 model, betaalde accounts. In het begin dus alleen inkomsten van de profielen en betaald accounts. Over een jaar ongeveer zullen stapsgewijs advertenties worden geïntroduceerd in de een of andere vorm.
    Dat zal gebeuren op de Facebook methode: grote verandering uitvoeren, als gebruikers in opstand komen excuseren en kleine stap terug doen. Is er geen bezwaar: kort daarop volgende stap zetten.
    Op korte termijn (<3 maanden) zullen de gebruikersvoorwaarden gewijzigd worden richting die van Facebook. (zie aanpak bij Instagram)

  8. @janiks: Ze scannen al je berichten en koppelen deze aan je Facebook advertentieprofiel. Zo weten ze meer over je en dat merk je aan je ads op Facebook.

  9. wordt tijd om afscheid te nemen van Whatsapp lijkt me.
    Had nog erger gekund, voor het zelfde geld had Google t wel gered…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.