Reacties voor: IKEA rolgordijnen uitgesteld omdat Tradfri-app nog niet goed werkt

IKEA heeft de rolgordijnen met HomeKit uitgesteld totdat ze goed werken met de Tradfri-app. Aanvankelijk zouden de rolgordijnen in februari verschijnen. De IKEA-websites in meerdere landen hebben nu informatie over de beschikbaarheid weggehaald.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 13 reacties

  1. Zo verdrietig dit..

  2. Op de Duitse Ikea website is hij niet eens meer te vinden 🙁

  3. Gaat nog niet zo lekker met de combinatie IKEA en HomeKit. De HomeKit-update voor de Tradfri stopcontact-dozen zou in november komen, maar is er ook nog steeds niet. Toch?

  4. @Oude sok: sterker nog, ze lagen pas sinds 2 weken geleden in Eindhoven in de winkel. Terwijl ze tegen mij hadden gezegd destijds dat ze in oktober er zouden zijn. Heel de kerst op gewacht om mijn kerst verlichting te kunnen bedienen, maar helaas. Dus maar sonoffs besteld. Jammer maar het duurt wel erg lang iedere keer. Beter brengen ze het uit als het werkt (dus zonder release datum bekend te maken).

  5. Wacht geduldig. Als het er is schaf ik het gelijk aan.

  6. Origineel geplaatst door Oude sok
    Gaat nog niet zo lekker met de combinatie IKEA en HomeKit. De HomeKit-update voor de Tradfri stopcontact-dozen zou in november komen, maar is er ook nog steeds niet. Toch?

    Nope, we wachten nog. Net als op de broodnodige uitbreiding van de app wat betreft:

    – Zonder afstandsbediening kunnen aanmelden van nieuwe tradfi apparaten
    – Meer en hernoembare schema’s (ze hebben nu allemaal dezelfde naam, ja heel duidelijk 😉

  7. Was in ikea op 2 feb, en iemand van personeel verwees naar niet oiddellijk omdat problemen. Niet voor april dacht ze….(on-officieel dus)

  8. Laten ze nou eens de home kit ondersteuning voor de stekkers uitbrengen! Leuke prijs maar kom op ikea breng de update uit hoe moeilijk moet dat zijn? Naja snap dat een fout in de software gemaakt kan worden maar moet dat nu echt zo lang duren?

  9. Typisch IKEA, kost niet zoveel maar kwalitatief is het ook niet zoveel.

  10. Origineel geplaatst door Frank
    Typisch IKEA, kost niet zoveel maar kwalitatief is het ook niet zoveel.

    Prijs kwaliteit van ikea is super.

  11. Die stekkers lagen dan misschien niet in alle filialen, maar waren gewoon online te bestellen. En het gebrek aan homekit compatibiliteit omzeil ik voorlopig d.m.v. een Google home mini. Die waren voor de kerst ook her en der voor 29 Euro te krijgen.
    Dus “Hey Google, woonkamer aan” resulteert in alle Trådfri lichten en stekkers die aan gaan.
    Voor automatisering kun je ze gewoon met de Trådfri app programmeren.

  12. I have the emails from IKEA UK PR that state the delay is due to supply issues. However another source is blaming HomeKit.

    Either way they have been
    Delayed as reported

  13. Hier deze week de volgende email van IKEA Haarlem gekregen… maar tja, de link werkt niet.

    Dit is een automatisch bericht van IKEA. Beantwoord deze e-mail niet. HAARLEM

    Beste klant,

    Het spijt ons te moeten meedelen dat product FYRTUR nog steeds niet voorradig is. Er is wel al een leveringsdatum voor het product.

    Om de verwachte leveringsperiode te bekijken, ga naar onze website en check de beschikbaarheid van dit product.
    Klik op deze link

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.