Aankondiging dat de iCulture app stopt

Reacties voor: De iCulture-app gaat stoppen – en dit is waarom

Na jaren trouwe dienst is het tijd voor een afscheid: de iCulture-app gaat vanaf 1 augustus 2023 verdwijnen. Waarom? Dat leggen we uit in dit artikel en we vertellen ook wat het betekent voor jou als huidige gebruiker en voor mensen die nog in-app aankopen hebben.
Jean-Paul Horn | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 136 reacties

  1. 😳😳😳

  2. UI gewijs zitten er veel te veel bugs in dus ben blij dat deze stap word gezet

  3. Echt eeuwig zonde…

  4. Toevallig zitten we dicht bij 1 april

  5. Al sinds iPhoneclub groot fan van dit nieuwsplatform, maar minder fan van de app(s). Eerlijke uitleg en een fijne verklaring. En bovendien een goeie keus, zoals Steve Jobs het ook ooit heeft gedaan: terug naar de basis 😉

  6. Jammer …. Erg jammer …. Tegen janken aan zeg maar
    Bedankt voor alle info in al die jaren

  7. Jammer, maar begrijpelijk. De app staat al sinds het begin op m’n iPhone. Zal nu snel switchen naar de webapp.

  8. Ik lees al heel lang mee. Iculture is voor mij toch dé bron van informatie voor alles over de iPhone en iPad. Ik zet gewoon een link naar de site op her beginscherm en lees gewoon verder. Bedankt voor al het werk aan de app.

  9. De grootste iPhone (en overige Apple producten) club van Nederland zonder iPhone app!?!? Eigenlijk onvoorstelbaar …

  10. Erg jammer 😩

  11. Jammer😂😂
    Hopelijk komt er ooit misschien een nieuwe app.

  12. Erg jammer maar begrijpelijk! Bedankt voor de moeite!

  13. Het is mij niet gelukt om push notificaties voor webapp in te stellen. Ik krijg geen pop up.

  14. Origineel geplaatst door James
    Het is mij niet gelukt om push notificaties voor webapp in te stellen. Ik krijg geen pop up.

    Krijg ook geen pop-up meldingen.

  15. Jeutje, da’s geen leuk nieuws. Ik was en ben persoonlijk altijd gek op de app geweest, die met abo nog toegankelijker werd. Jammer van alle moeite die erin is gestoken maar op naar nieuwe horizonten dan maar.

  16. Jammer om te horen. Maar komt goed. Nog genoeg kanalen waarlangs we jullie kunnen blijven volgen.

  17. aan alles komt een eind aan en soms moet je daardoor lastige keuzes maken.

    maar gelukkig is er ook een website waar iCulture nog actief is om Apple nieuws te volgen.

  18. Wat jammer maar wel begrijpelijk!
    Dank jullie wel voor alle liefde, tijd, moeite, energie en geld jullie erin hebben gestoken om ons maar via de app op de hoogte te kunnen houden.
    Dat waardeer ik zeer.
    Gelukkig blijft de website😊👍

    Sander

  19. Dank voor alle tijd & aandacht die jullie er toch in zijn blijven steken. Goed moment om te stoppen, nu je een website op het beginscherm van je telefoon kunt zetten 👊

  20. Balen, maar ik snap het wel. Ik heb de beta-tests destijds als erg leuk en leerzaam ervaren, maar zonder ontwikkelaar ben je nergens helaas…

    Wel hoop ik dat er een mogelijkheid gaat komen om dan op de site de reclame af te kopen, zoals dat in de app ook kon, want daar zou ik met liefde (weer) voor betalen…

  21. Ontzettend jammer, want jullie app is al jaren een van de meest geopende apps op mijn iPhones. Maar goed, de website doet het vast ook prima. Ik ga eraan (proberen te) wennen!

  22. Zonde en jammer

  23. Snifsnif😥
    Redelijk vanaf begin meegedaan. Dank voor al die jaren nuttige info als Apple gebruiker. 🔝pie
    Switch naar website.

  24. Erg jammer maar begrijpelijk. Bedankt voor alles.

  25. Kan er ook favorieten worden vast gelegd in de web versie, om makkelijk artikelen terug te vinden?

  26. Jammer dat het weg gaat…. Gebruik eigenlijk alleen maar de app ipv de site. Hier werkt ie gw prima

  27. Jammer, helder verhaal, zal de app gaan missen maar blijf vooral doorgaan via de website! Succes!

  28. Heel erg spijtig!! 😕😳
    Is er geen ontwikkelaar hier die dit kan overnemen? Desnoods als hobby? 🫣😊

  29. Jammer maar begrijpelijk. Als ‘oude’ beta tester van de app gaat mij dit toch aan het hart. 🥲

  30. Nou is dit vaak een signaal van het begin van het einde, hoewel de uitleg zeer uitgebreid is heb ik toch mn twijfels.
    Zeker omdat het besluit al genomen is zonder enige vooraankondiging.
    Je had alle bezoekers ook kunnen laten meedenken bijvoorbeeld, enquête’tje over eventuele kosten of misschien wel een abonnementsvorm.

    iCulture is een fantastische site maar ook weer niet zo unieke formule dat geen enkele andere app ontwikkelaar dit zou kunnen.
    Over de kosten van zo’n app zijn echt genoeg oplossing te vinden.
    Dat Tweakers en 9to5Mac het ook niet slecht doen zonder app is niet waar.
    Deze sites doen het niet slecht, maar wel minder goed, alleen door hun grote naam blijven ze overeind.
    iCulture is helaas veel kleiner dus ik vrees ervoor😢
    Ik als gebruiker van veel online sites merk van mezelf dat ik een app sneller erbij pak dan een webpagina (die vaak weer verloren gaat tussen allemaal verschillende tabbladen)

    Heel erg jammer dit allemaal, bijna een jaar geleden nog 17,99 betaald om iCulture te supporten en natuurlijk geen reclame in de app te zien.

    Ik hoop dat jullie nog even 2x nadenken om echt zonder App verder te gaan, als een bezoeker weg is komen ze niet snel weer terug.

  31. Jammer Jean-Paul en Gonny. Hard en begrijpelijk. De website bezoeken is geen probleem. Bedankt voor jullie tomeloze inzet! Pff gebruik ik jullie site en App al zo lang. Ik wordt oud… Haha.

  32. Jammer. Was naast Marktplaats m’n meest gebruikte app.

  33. Wat jammer. Gebruik de app al vanaf het begin. Via de website geen push berichten toch?

  34. Een van de weinige apps waar ik nooit problemen mee heb gehad qua bugs 😂. Jammer dat het stopt. Maar de site blijft. Das voldoende. Rock on!!! 🤘🏻

  35. Heel erg jammer maar een begrijpelijke keuze.
    De app staat al sinds deze beschikbaar was op de Homepage van mijn iPhone.
    Het gaat een gemis worden dat deze plaats straks ingenomen gaat worden door een andere app en dat ik via de web site het laatste nieuws moet ophalen. 😅

    Maar gelukkig blijft de website en krijg ik nog de meldingen via Mastodon en ook blijven de Podscasts 🥰
    We moeten ons alleen een beetje aanpassen 😋

  36. Jammer dat deze stap genomen moet worden.
    Hartelijk dank voor alle welkome informatie al die jaren.
    De website staat al klaar dus vergeten doen we iCulture.nl zeker niet.

  37. Ziek van…

  38. Jammer maar logische stap. Ik heb de app vanaf het begin met veel plezier gebruikt. Blijf jullie gewoon volgen via de website! En de podcasts natuurlijk!

  39. Erg jammer!
    Maar gelukkig kunnen we jullie blijven volgen op de website en tegenwoordig kunnen we ook in Safari een push bericht krijgen. Lijkt me mooi als jullie dit dan gaan gebruiken.

    Gaan we nu al langzaam wennen aan de site 🤪

  40. Vanaf wanneer zal het mogelijk zijn om push notificaties te krijgen vanaf de website ?

  41. Erg jammer, dan gaat er weer een app af. Helaas mijn one stop shop voor Apple nieuws. De website is daarvoor een extra stap en minder snel.

    Jammer maar ik snap de keuze wel het is allemaal belachelijk duur om te developen. De grootste bottleneck voor de komende jaren.

  42. Dank voor de mooie jaren, ik ga vanaf aug de site dagelijks raadplegen. ❤️

  43. iCulture, dank voor zoveel jaar tomeloze inzet! jullie enthousiasme waarmee jullie 24/7 ons van Apple nieuws voorzien is schitterend.

    ik heb vanuit Safari jullie website op de homescreen gezet. Dit werkt prima. Ik ga jullie dus ook geen seconde moeten missen.

    #dikkemerci

  44. @Jean-Paul Horn | iCulture.nl: Ik heb in Safari settings de push API aangezet, daarna iCulture.nl op homescreen gezet maar geen melding gekregen om notificaties aan te zetten … Wat doe ik verkeerd ?

  45. Jammer maar begrijpelijk. Hoop dat Chrome snel de Home Screen apps gaat ondersteunen.

    Dank voor alles.

  46. Helaas, ik gebruik altijd de app omdat ik de UI in de website verschrikkelijk vond en vind. Teveel reclame en een vreemde Layout op een iPad. Ik zou ze app zo lang gebruiken als het kan en dan wordt het een andere website vinden.

    Succes verder

  47. Begrijpelijk verhaal.
    Waar ik blij om ben is dat jullie doorgaan 👍👍 Het platform waarop is mij om het even.

    Dagelijks lees ik met veel plezier jullie content. Bedankt daarvoor ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

  48. Oh nee, inderdaad hopen dat het een 1 april grap is. Dit is werkelijk een app die ik wekelijks een paar keer check voor updates en nieuwtjes.

  49. Heel erg jammer. Vanaf het begin zit ik er al bij en vond de App altijd heel leuk en actueel. Zal zeker een gemis worden ondanks de web versie. Bedankt voor de afgelopen jaren en wellicht……..
    Groet Bernard

  50. Als freelance app en web developer, Apple Fanboy en trouwe lezer vind ik het jammer om dit te lezen.
    Bedankt voor het ontwikkelen van verschillende versie’s en de publieke beta die de laatste versie gehad heeft!
    Ben benieuwd naar de verbeteringen die jullie aan de site gaan aanbrengen!

  51. Zeker jammer! Maar volwassen keuze.
    Heb veel artikelen met tips als favoriet opgeslagen om soms toch even terug te kijken.

  52. Best wel een beetje balen. Ik snap dat de web app nog gewoon door gaat maar hoe fijn is het om het nieuws zo op je Apple Watch te krijgen tussendoor.

  53. Ben altijd oooo zo blij met jullie. Geweldige club !!
    De website zal ik elke dag raadplegen. Mn complimenten voor jullie werk wat door heel veel mensen zo wordt gewaardeerd. Dank !!

  54. Jammer, dat gaat veel bezoekers kosten denk ik. Onbewust klik je even op de app, maar je gaat niet speciaal de website opzoeken..

  55. JP en gonny; we kennen elkaar al heel wat jaartjes. Ik heb altijd veel respect gehad voor de wijze waarop jullie iPc en later iCulture up and running hebben en houden, wat mij betreft kunnen veel websites en hun beheerders/admins daar nog een mooi klein puntje aan zuigen. Jammer dat de app niet meer zo haalbaar is, hoewel het een gemis zal zijn op het vlak van even snel de app tappen voor het laatste nieuws, valt het aan de andere kant ook wel weer mee als we zien hoe iPad en iPhone vriendelijk de website is. It hurts to say goodbye, maar de toekomst via de website gloort nog steeds ongewijzigd.

  56. Heel erg jammer! Via de website is toch omslachtiger.
    Misschien een tip om een nieuwsbrief via je e-mailadres als optie aan te bieden.

  57. Webapp ingesteld en push berichten aangezet: werkt perfect! 😎👍
    Ik heb de app al verwijderd
    Bedankt!

  58. Begrijpelijk. Zeker nu de nieuwe push-functionaliteit met website ondersteund wordt, lijkt één enkel kanaal een logische keuze.

    Maar eh, hoe zit het met de favorieten in de app? Is er een mogelijkheid alle in de app opgeslagen favorieten naar de browser-versie te krijgen? Op de website een mogelijkheid de favorieten in te lezen uit de app?

  59. Heel spijtig.

  60. Ik zal net als tweakers wel via Safari gaan doen, op zich werkt dat inderdaad ook prima.
    Maar waag het niet om mij notificaties te sturen, dan is die website snel als icoon van mijn scherm af 😜.

  61. Origineel geplaatst door Jean-Paul Horn | iCulture.nl
    @Robenroute: Voor de favorieten wil ik inderdaad nog kijken of we daar een exportfunctie voor kunnen bouwen (en later een importfunctie voor de website).

    Zou heel tof zijn… veel dank in het vooruit 🙏🏼

  62. @Bas: ICulture is bij mij ook het dagdagelijkse leesvoer. Met reclame erbij weet ik ook niet zeker of ik nog zoveel er naartoe zal gaan. Hoe zit het met de mensen die het zwaarste pakket gekocht hebben vroeger? Zoals hierboven vermeld? Toch ietwat teleurgesteld 😞

  63. Jammer, maar begrijpelijk! Dan maar naar de web-app keep up the good work!

  64. Bedankt voor de mooie app en alle berichten van de afgelopen jaren. Jammer dat de app stopt, uiteraard blijf ik jullie en het Apple nieuws via de website volgen. Suc6 met alles! 🙏👊🏼

  65. @Jean-Paul Horn | iCulture.nl: Haha dat zal ik ook zeker niet doen, succes met de website 👍.
    Het moet ook zeker werken inderdaad, met sites als tweakers bijv heeft al een geruime tijd geen app inderdaad.

    Ik moet wel zeggen dat was de 1ste voor mij die over ging, het was toen even wennen. Maar eigenlijk werkt meer dan prima 😀.

  66. Voor mij geen enkel probleem daar ik standaard altijd al naar de website ga. In principe gebruik ik nooit een aparte app voor welke website dan ook.

  67. Ik hoop dat de functie om reclame van de site te weren snel komt. Ik kijk al jaren elke dag in de app en heb heel snel de reclame weggekocht. Nu 2x de website gebruikt en ik weet direct weer waarom ik het geld er voor over had. Men wat een reclame. Super onleesbaar.

  68. Ik vind het heel erg dat de app stopt , ik ga verder lezen via de web app .

    Dank jullie wel voor alle interessante berichten , ik heb er veel aan gehad en nog steeds . Groetjes en veel dank . Arian Prins . 😸🌹🙋‍♀️

  69. Was een leuke klus voor mijn parttime eigen bedrijfje geweest 😅

    Al weet ik niet of de app op Xamarin forms of react native is gebouwd.

    Als lezer al heel vroeg erbij (sinds ik in Den Bosch voor de eerste iPhone 3G in de rij stond).

    Mooi is het wel dat sinds kort Safari ook push notificaties ontvangt dus die feature kun je straks wel benutten als je dit inbouwt en de “web app” op je springboard opslaat (icoontje op je iPhone scherm).

    Succes met de volgende stappen!

  70. Eerlijk verhaal en op tijd aangekondigd, wel jammer

  71. Heel jammer. Voorkeur voor een app. Gebruik deze heel veel. Ben bereid om er meer voor te betalen.

  72. Ik lees al heel lang jullie leuke nieuwsberichten en weetjes. Website of App maakt mij niets uit. Het gaat om de inhoud en een redelijk normale toegankelijkheid. Sommige sites zijn 2/3 reclame met hier en daar een alinea. Jullie niet.

    Prima besluit en geen probleem om me aan te passen. Mij jaag je daarmee niet weg. (Wel met een site met 2/3 reclame en een alinea nieuws).

    Ik hoop dat jullie nog lang zo’n goede site kunnen leveren.

    ICulture = #1 💪🏻

  73. Jammer! Moet zeggen de website va de app… wint de app…. Dus helaas zal er minder rover gaan lezen en gericht iets moeten zoeken als ik iets wil weten.

    Bedankt voor de jaren en het gaat jullie goed!

  74. Erg jammer, keek vanaf het begin tot heden, iedere dag voor nieuws & tips. Ga ik zeker missen. Bedankt 👍

  75. Jammer, maar zoals uitgelegd begrijpelijk. Ik gebruik meerdere apps en sites om Apple nieuws enz. te lezen, maar jullie app opende ik altijd( jaren lang) als eerste.
    Bedankt hiervoor! Ik hoop wel dat jullie site nog heel lang te bezoeken blijft.
    Succes daarmee! Top!!

  76. De iCulture app is een van de apps die ik op mijn homescreen heb staan, zo veel gebruik ik de app.
    Wat ik me afvraag is waarom jullie niet aan de achterban hebben gevraagd of er Software Developers zijn die de app onder de hoede wil nemen? Op mijn opleiding hadden ze jullie graag geholpen, er worden genoeg projecten gemaakt. Misschien moet ik zelf maar iets gaan knutselen, jammer dat deze app verdwijnt.

  77. Erg jammer maar begrijpelijk!
    Dank voor al die jaren een mooie app ter beschikking gesteld te hebben. Stukje toch best wel Apple cultuur gaat verloren.

  78. Wat enorm jammer dat de app verdwijnt. Hét voordeel van de app is dat je de reclame kan weghalen door een jaarlijks bedrag te betalen. De website is toch minder prettig te gebruiken door de grote advertenties en andere knoppen. Ik hoop dat jullie een manier kunnen vinden om de advertenties op de website weg te krijgen voor een bepaald bedrag. (En hoop stiekem dat de app toch nog een tweede kans krijgt) Bedankt in ieder geval voor de altijd leuke en interessante nieuwsartikelen 😁👍

  79. Erg jammer, dit gaat vermoed ik veel lezers schelen. Als ik naar mezelf kijk, lees ik iedere avond in bed de app.. op mijn mac bezoek ik de site zeldzaam. Zijn er hier geen lezers die handig zijn met app beheer?

  80. Website blijt toch wel doorgaan??
    We kunnen wel snelkoppeling app toevoegen op onze iphone toch?

  81. Ontzettend jammer. Ben al jaaaren gebruiker (zonder adv.).
    Heel veel dank voor alles

  82. Indrukwekkend hoe hier de app ten grave gedragen wordt. Zelf vind ik het geen drama. Ik hobbel al mee vanaf de Palmclub en de iPhoneclub en heb de iCulture website al in m’n beginscherm gezet. Keep up the good work!

  83. Eeuwig zonde. Ik zal de app missen.

  84. Wel of geen app is niet erg. Ik heb al veel teveel apps zodat ik altijd voor de website kies.
    Zo heb ik een leuk lijstje bookmarks die ik steevast langsloop.

  85. Erg jammer, zeker omdat ik me toch wel afvraag of dat de benodigde kennis om de app nieuw leven in te blazen niet gewoon onder de lezers aanwezig is.
    Helaas ben ik het niet eens met de bewering dat de app op het hoogtepunt stopt, ik heb toch de indruk dat de app door de bugs al een tijdje over zijn hoogtepunt heen is.

  86. Nochtans hebben native apps nog steeds hun waarde: snelheid, goede push notificaties, een eigen branding enz. En dat hoeft helemaal niet zo duur te zijn.
    Ik maak mobile content apps en begeleid ook klanten om dat te doen. Contacteer me gerust vrijblijvend voor meer info!

  87. Heel jammer, maar begrijpelijk.

  88. Ben 78 jaar en lees elke dag alles uit van ICulture. Jammer maar begrijpelijk Toch bedankt

  89. Is er een manier om artikelen die in de app zijn opgeslagen in favorieten in de browser aan favorieten toe te voegen?

  90. Tja bookmarks kan je niet in de App Library kwijt, en mijn Home Screen bevat maar een heel beperkt aantal apps. Jammer dit.

  91. Logische stap en zo zullen er nog veel meer volgen. Prima.
    Tov van de app heb ik wel een tip voor de website (mobiele weergave): In de app staan de verschillende onderwerpen veel dichter bij elkaar. De lay-out is compacter zeg maar. Dat zou op de website ook erg fijn zijn.

  92. Wat jammer! Behoort tot mijn favoriete apps!

  93. Baal ervan, maar de uitleg is duidelijk en kan het begrijpen. Nu alvast de website vastgezet aan beginscherm. Hopelijk werkt straks de push notificatie goed via de browser.

  94. Duidelijk verhaal en begrijpelijk. App verwijderd en website op beginscherm gezet, moet wel even wennen aan de lay-out die minder compact is. Keep Up The Good Work!

  95. @Jean-Paul Horn | iCulture.nl: 👍🏻👍🏻👍🏻❤️

  96. @Jean-Paul Horn | iCulture.nl: Eens. Na enige gewenning valt dat reuze mee. Ik volg iCulture/iPC/iPhoneclub al vele jaren. Overschakelen naar de webapp is een kleine moeite.

    Keep up the good work!

  97. Ik volg(de) jullie 100% via de app, de website werkt voor mij niet goed genoeg op mobiel, dus vanaf einde dit jaar, byebye Iculture, ga wel op zoek naar een nieuwe source.

  98. Jammer, ik gebruik de app dagelijks. De website leest helaas niet prettig, dus of ik daar vaak zal komen?

  99. Jammer (maar begrijpelijk gezien de redenen) dat de app gaat verdwijnen. Ik heb de snelkoppeling op mijn telefoon gezet, kijken hoe dat bevalt.

    Hoop niet op een tweede Tweakers beleving; die webapplicatie heb ik vrij snel verwijderd. De leesbaarheid vond ik verschrikkelijk met als gevolg dat ik daar nu zelden meer kom.

  100. @Jean-Paul Horn | iCulture.nl: laat ik zeker weten. So far so good!

  101. De webapp bevalt mij wel, alleen mis ik de mogelijkheid om een geluid te krijgen bij de meldingen. Er is ook geen mogelijkheid in de instellingen bij meldingen om dit in of uit te schakelen.
    Is er een mogelijkheid om dit in de toekomst toe te voegen?

  102. Jammer maar begrijpelijk en de webapp werkt ook wel goed!

  103. Domme vraag. Kan ik op de site ook terug naar waar ik gebleven was in het nieuwsoverzicht. Ik heb alleen gevonden dat ik op het logo kan klikken om weer bovenaan de lijst te komen en moet dan steeds weer naar beneden scrollen.

  104. Jammer hoor kijk elke dag wel even, maar zoals hier al vaak aangegeven, ik maak ook wel een snelkoppeling van de website op m’n tel. Gewoon nog jullie info via een omweggetje. 😄

  105. Hoe kan het dat jullie website links en rechts uit mijn iPadscherm loopt? Bij scrollen lopen de pagina’s aan beide kanten van het scherm af, en dan moet je met de hand weer centreren. Net of de site uit de rails loopt 😄. iPad in landscape. Of ligt het aan mijn Ipad…

    Verder nog nooit in de app gekeken. De website werkt toch prima verder?

  106. Hè, wat jammer maar begrijp jullie besluit. Maar goed, zonder App en gewoon online kan inderdaad gelukkig ook gewoon.

  107. Zeer spijtig, maar alle respect voor deze moedige beslissing!

  108. Ik heb een domme vraag: hoe kun je in jullie webapp teruggaan naar de vorige pagina? Er is namelijk geen “go-back knop” aanwezig zoals in de browser-versie. Heel vervelend en onpraktisch…
    Bedankt.

  109. Jammer dat jullie geen oproep geplaatst hebben.
    Ben zelf iemand met redelijk wat ervaring met het bouwen op nogal wat verschillende platforms met kennis van ruim 30 programmeertalen
    Daarnaast Technisch ontwerper, Informatie analist etc, etc.
    Op basis van kostenvergoeding had ik wellicht wat kunnen betekenen.
    Maar de beslissing is kennelijk gevallen, heb voor Apple info nog tenminste 3 andere apps voor informatie, zal de Nederlandse invalshoek wel gaan missen.
    Hebben jullie op de website een RSS feed, zou wellicht voor veel gebruikers een andere methode zijn om jullie te blijven volgen.

  110. Ontzettend zonde!

    Gebruik de app heel veel en staat ook net als anderen hier op mijn begin pagina.

    Ik heb direct de mobiele website geprobeerd, maar dat kijkt niet fijn, artikelen zijn te groot waardoor je minder overzicht hebt. Daarnaar begint op de website elk artikel al met de eerste alinea wat veel ruimte in neemt.

    Het overzicht van de app is juist zo fijn en daarom gebruik ik hem ook veel.

    Hopelijk is het stiekem toch een 1 april grap, zo niet dan blijf ik hopen dat de app nog lang mag blijven bestaan óf de mobiele website meer de look en feeling geven van de app.

    Edit: lees nu in de reacties dat het mogelijk is om de lay-out aan te passen! Top! Wel blijven de ruimtes erg groot en moet je scrollen (IPhone mini)

  111. Wellicht ligt het aan mij zelf, maar ontvangen nu wel meldingen via Safari van iCulture maar echter zonder geluid. Meer gebruikers hier last van?

  112. @Jean-Paul Horn | iCulture.nl: WAT er bij mij niet werkt in de webapp op ipados 16.4:
    Buttons rechts van APPS reageren niet, idem buttons rechtsboven zoals instellingen, zoekveld reageert niet.

  113. Ik ga de app missen, hij staat standaard op mijn homescherm… terwijl de rest in mapjes zit. Dan maar over op de website.

  114. Al vrees ik van niet, toch blijf ik nog een beetje hoop houden dat dit een jammere 1 april grap was.
    Maar ik begrijp jullie keuze wel, toch steekt het me.
    sinds ik van een iPhone gebruik maak, is dit de app die ik zowat dagelijks raadpleeg.
    Zo handig en logisch opgebouwd, zo toegankelijk voor personen met een visuele beperking.
    Daar zal ik jullie altijd dankbaar voor blijven.
    Helaas ben ik niet degene die makkelijk websites bezoekt. Een app is zoveel makkelijker.
    Dank voor alles!
    Het ga jullie bijzonder goed!

  115. Alleen jammer dat de webapp reclame bevat. Ik had in de app de reclame afgekocht… weg geld- reclame terug.
    Ggrr

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.