Reacties voor: Google geeft ongeoorloofd SDK-gebruik toe

Google geeft toe dat het eigen code heeft gebruik voor de spraakfunctie van Google Mobile, terwijl Apple dat volgens de regels van de SDK verbiedt.
Lees het complete artikel โ†’ Google geeft ongeoorloofd SDK-gebruik toe
Olivier Oost -

Reacties: 13 reacties

  1. En Apple levert weer eens half werk af bij het keuren…
    Al vind ik het niet erg hoor ๐Ÿ™‚

  2. ik denk dat dat meer een onderonsje is geweest tussen apple en google, ze konden het moeilijk niet goedkeuren..

  3. @ Luque,

    Als bedrijf als Apple kan je dat soort dingen niet doen… Voor iedereen de zelfde regels, niet voor de een wel en voor de ander niet.

  4. Ik vrees dat Google wel wat privileges heeft met de CEO in de board van Apple.

  5. Wat lucas zegt. Volgens mij is Google gewoon grootaandeelhouder van Apple.

  6. Origineel geplaatst door Gregor@ Luque,

    Als bedrijf als Apple kan je dat soort dingen niet doen… Voor iedereen de zelfde regels, niet voor de een wel en voor de ander niet.

    Ik geloof dat jij niet helemaal door hebt hoe het eraan toegaat in het bedrijfsleven van Amerika. ๐Ÿ˜‰

  7. Tjah, Google is natuurlijk een speciaal geval. Er is al een redelijk nauwe samenwerking tussen Apple en Google geweest op de iPhone. (Maps, zoekfunctie MobileSafari)

    En de Google App is gratis. Dus niet zeuren lijkt me zo.

  8. Aangepast, dank

  9. Google heeft zonder twijfel voorrang bij Apple ๐Ÿ˜›

  10. Pfff af en toe wordt ik wel eens moe van die SDK voorwaarden. Je wordt wel echt maximaal in een keurslijf gegoten als ontwikkelaar zeg. Het is maar goed dat de iPhone een doorslaand succes is anders had geen ontwikkelaar hier nog moeite voor willen doen (maar misschien is het succes wel mede te danken aan de strenge SDK?!?).

  11. waarom zou er geen gebruik worden gemaakt van de proximity sensor?

  12. @J00st – Precies. En liever dat Google het doet dan een ander. Die beperkingen zitter er niet voor niks in.

  13. Who cares, SDK…

    Het werkt toch ๐Ÿ™‚

    Ik heb zwaar de schurft aan politieke en marketing spelletjes.
    Waar het om gaat: dat de consument iets krijgt waar hij wat aan heeft.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.