Reacties voor: Gemiddelde iOS-app is in halfjaar 16 procent groter geworden

De gemiddelde iOS-app is 16 procent gegroeid, games zelfs 42 procent. Het blijkt uit onderzoek van ABI Research en zou te maken hebben met retinaschermen, meer cloud-opslag en een grotere downloadlimiet.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 4 reacties

  1. De gemiddelde grootte van een app is het afgelopen halfjaar met 16% toegenomen.

    En dat vind ik een redelijk vervelende ontwikkeling als Apple zijn standaard GB’s in de iPhone en iPad niet een slag vergroot (dus de kleinste en goedkoopste versie 32GB, net als de iPod dus).
    Ik moest met de upgrade naar iOS 6 al een aantal grote apps (tijdelijk) verwijderen om het te kunnen activeren.

  2. Apple mag idd de goedkoopste wel 32 gig maken.. Met 1080p is 16 zo vol.

    Nouja eigenlijk moeten we niet zeuren, je kan kiezen voor 32 of 64 alleen ben je dan gewoon meer geld kwijt.

  3. Omdat spellen door hoge resolutiescherm 42 pct groter geworden zijn en de eigen apps van apple in meeste gevallen nog meer in omvang toegenomen zijn en de grootste concurrent van de iPad mini de nexus 7 zonder meerprijs met 32 Gb gaat uitleveren zal Apple m.i. gedwongen worden om daar niet al te veel van af te wijken. Dus als het inderdaad klopt dat er een 8 gb iPad mini gaat uitkomen voor 249 euro zal het geen half jaar duren voordat apple komt met minimaal een 16 Gb versie voor een vergelijkbare prijs.

  4. Wet van Moore. Komt tijd, komt wijsheid (en Gb’s).

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.