Reacties voor: De toekomst volgens iSOMA: reclame in iPhone-applicaties

Smaato introduceert op de beurs CTIA hun oplossing iSOMA, een mobiel advertentieplatform waarmee ontwikkelaars reclame in iPhone-software kunnen opnemen. Verschillende partners maken er al gebruik van.

Reacties: 5 reacties

  1. Als de reclame niet teveel opvalt, zoals die jamba reclames, en niet in de weg zit, vind ik het best om daar gratis of goedkopere applicaties voor te krijgen. Maar meestal is dit niet het geval en dus betaal ik liever een paar euro dan dat ik irritante reclames moet aanzien.

  2. Tegenwoordig zit er overal reclame (zelfs hier hebben ze Google Ads), maar als de reclame mooi geplaatst binnen de lay-out van de site/applicatie moet dat kunnen.

    Ik heb toch al zoveel reclame gezien, dat ik die gewoon wegfilter.

  3. Ik heb niet zoveel zin in die reclame, als het nou zo een bord is langs de weg in een racegame oke, dat maakt het natuurlijk ook wat echter. maar als je de hele tijd van die banners voor je hoofd heb…

  4. Dus je betaald eerst voor een Applicatie (waarvan 70% naar de maker gaat en 30% naar Apple) vervolgens je mobiel nog vol laten gooien met reclame? Denk niemand zit te wachten op dit soort onzin.

    Telkens die commerciële marketing die de boel verprutst met irritante gedachtegoed.

    Hoeveel applicaties onder OSX bevat nou reclame? Volgens mij haast geen 1 (hooguit donation button). Zelfs MSN voor OSX is reclame vrij.

    Elke applicatie hier gebruik van maakt voor de iPhone ga is dus zeker niet kopen.

  5. Werkelijk onwaarschijnlijk dat overal maar weer die reklame moet. Wanneer realiseren reklamemakers dat dit soort reklame totaal niet effectief is en alleen maar ergenis oplevert. Er zijn cijfers bekend die aantonen dat deze vorm van reklame zo weinig effect heeft op de consument dat dit onderzoeksburo zich afvraagt wat de competentie is van de verantwoordelijken.

    Zo ook borden langs wegen, hier moet een verbod op komen. Deze vorm van landschapsvervuiling is al in veel landen een doorn in het oog.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.