Reacties voor: Bliep gaat grootverbruikers van netwerk afsluiten

Telecomprovider *bliep gaat grootverbruikers afsluiten van het mobiele netwerk. Op deze manier hoopt *bliep het internet te versnellen.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 16 reacties

  1. Op de website van *bliep wordt gekopt met de slogan ‘Onbeperkt = echt onbeperkt’. In de voorwaarden van de operator staat echter wel dat het gebruik ingeperkt mag worden.

    Dat is vals 🙂

  2. @Bubbly: Ja, maar er zijn mensen die dat dan gewoon als hotspot in een café gebruiken bijvoorbeeld.

  3. Schande stel dan richt lijnen op

  4. …en niet wettelijk: als je iets als speerpunt gebruikt in je reclame, kun je je niet achter de kleine lettertjes verstoppen waarin staat dat het niet zo is. Dan moeten we meteen duidelijk maken dat het wel binnen redelijk gebruik moet blijven…

  5. *Bliep You! %#|^##*

  6. T-mobile heeft zelf al een drama netwerk. Laat staan een ander provider dat op hun netwerk zit.

    Advies: neem noooit maar dan oook noooit iets van t mobile. Want spijt zul je krijgen!

  7. Logische stap, alleen maar goed dat ze het doen. Nu verpest 2% het voor de andere 98%…

    Op hun blog staat dat mensen die hun simkaart alleen gebruiken voor hun eigen smartphone onbeperkt kunnen blijven internetten. Het geldt dus alleen voor mensen die hun hotspot in een café bijvoorbeeld met 30 vrienden delen?

    Ik zie het probleem niet? Mensen die normaal hun internet gebruiken krijgen alleen maar sneller internet.

  8. @Zaandammer: Nou wil ik niet zeuren maar ik zit nu 4 jaar bij T-mobile en heb eigenlijk nooit geen problemen.

  9. Ik en mijn dochter gebruiken al ruim half jaar met veel plezier *Bliep. Nooit problemen en ik zal het iedereen aanbevelen. Echter, er zijn altijd mensen die misbruik van alles proberen te maken en daarmee voor iedereen het verpesten.

  10. Origineel geplaatst door iDennis
    Nou wil ik niet zeuren maar ik zit nu 4 jaar bij T-mobile en heb eigenlijk nooit geen problemen.

    ik kan niks anders zeggen dan dat ik het erg bizar vind. Ik heb zelf zeer slechte ervaringen gehad met t-mobile. Ik zal er een paar opnoemen.
    Voicemail berichten terwijl mijn telefoon niet is overgegaan. Niet of laat komende smsjes, in veel gebouwen geen 3G, slechte bel kwaliteit zoals elkaar niet goed kunnen verstaan.

    En ken een aantal mensen met het zelfde soort problemen. Maar het wil uiteraad niet zeggen dat alle klanten dit mee maken.

  11. Hoe kun je in hemelsnaam ‘grootverbruiker’ zijn met dergelijke waardes??

    Download 384kpbs, Upload 64kbps

    Knappe jongen of meisje die daarmee het netwerk kan vertragen. 🙂


    Oh, wacht. Er is ook nog het ‘1 euro pr dag-tarief’.
    Dat is een stuk sneller.
    Maar dan is’onbeperkt’, opeens slechts 2 Gb.

    Dus: onbeperkt bij een snelheid waarmee je nauwelijks iets kunt.
    Of behoorlijk beperkt met een hogere snelheid tegen een hogere prijs.

  12. @Zaandammer: En ik gebruik T-Mobile nu al een jaar of 5 en ook tevreden. Notoire zeikerd?

  13. Sorry hoor maar ik vind bliep. Slecht ze lopen zo te zeggen dat iedereen onbeperkt internet krijgt. Maak niet hoeveel data je gebruikt. En nu zeggen ze ze gaan de groot verbruikers afsluiten. Of ze moeten niet te veel data gebruiken. Beetje dom dus.

  14. Ben ik even blij dat ik bij een “echte” provider zit

  15. @Zaandammer: Ligt dat dan niet aan de regio? T-mobile is zo’n beetje de enige provider die op mijn werk een blokje bereik heeft (ok, dat heeft met de plek te maken) en in mijn woonplaats valt het ook zeer mee.Maar in de rendstad heb ik vroeger wel eens slecht bereik gehad bijvoorbeeld.

  16. Kreeg vandaag een sms: Je hebt deze maand het maximum van 2GB aan data verbruikt met de snelheid van 3,6Mbps. Daarom wordt je datasnelheid vanaf nu tot het einde van de maand 384kbps. We raden je aan terug te gaan naar het 0,50 tarief, om niet onnodig te betalen voor snel internet. Volgende maand kan je weer gewoon naar het 1,00 tarief en opnieuw 2GB verbruiken.
    *bliep

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.