Reacties voor: ‘Belgische Apple Premium Reseller Switch in financiële problemen’

De grote Belgische Apple Premium Reseller Switch staat volgens bronnen onder curatele. Een reorganisatie van het bedrijf moet een faillissement voorkomen.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 10 reacties

  1. Met de lage marges van apple moeten de winkeliers massaal aan bijverkoop doen. Dit gaat alleen met goede verkopers….en die zijn duur.
    Het goedkope personeel is niet instaat apple te verkopen laat staan enige marge verhogende bijverkoop.

  2. Visuele winkels, so 2010 . Passé.

  3. Nooit geen goede ervaringen gehad met Switch, personeel kent hun materie nauwelijks, onvriendelijk, enz…

  4. A-MAC volgende?

  5. Origineel geplaatst door Guy
    Nooit geen goede ervaringen gehad met Switch, personeel kent hun materie nauwelijks, onvriendelijk, enz…

    idd. En als er iets gemaakt moet worden ben je je toestel 10 dagen kwijt. Apple Store diezelfde dag nog gerepareerd.

  6. Ook geen enkele goede ervaring mee gehad.
    Verschillende malen door Apple zelf naar Switch doorverwezen voor een reparatie maar als ik dan belde naar Switch wilden ze me daar niet helpen of enkel na betaling.
    (Terwijl Apple Supervisor zei dat dit sowieso gratis hersteld werd. )

    Laatste tijd kocht ik alles gewoon via Apple-site of als ik het direct wou hebben kocht ik het nog liever in de plaatselijke Mediamarkt.
    Daar kreeg ik zelf nog betere service.

  7. Hier ook geen goede ervaringen mee gehad, en ze blijven dezelfde prijzen handhaven zoals op de Apple site waardoor je in gelijk welke andere winkel goedkoper uit bent

    Ook bij reparaties/garantiegevallen ben je je apparaat veel te lang kwijt, bij MM of Coolblue e.d. doen ze lang niet zo moeilijk.

  8. Origineel geplaatst door Biscuit
    Visuele winkels, so 2010 . Passé.

    ben wel benieuwd welke winkels niet visueel zijn.

  9. Heb het altijd jammer gevonden dat Easy-M er niet meer was. Destijds vond ik het niet fijn dat er weer een keten werd overgenomen. Daarna ook altijd goed geholpen geweest aan de vaart in Leuven.

  10. Origineel geplaatst door Jeroen
    Ook geen enkele goede ervaring mee gehad.
    Verschillende malen door Apple zelf naar Switch doorverwezen voor een reparatie maar als ik dan belde naar Switch wilden ze me daar niet helpen of enkel na betaling.
    (Terwijl Apple Supervisor zei dat dit sowieso gratis hersteld werd. )
    Laatste tijd kocht ik alles gewoon via Apple-site of als ik het direct wou hebben kocht ik het nog liever in de plaatselijke Mediamarkt.
    Daar kreeg ik zelf nog betere service.

    Ik heb net hetzelfde meegemaakt! Switch St Martens Latem, mij zien ze daar nooit meer!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.