Reacties voor: Belgacom stelt 4G-netwerk vanaf 5 november beschikbaar voor consumenten

Belgacom gaat op 5 november zijn 4G-netwerk beschikbaar stellen voor consumenten.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 14 reacties

  1. Nu nederland nog… Maar dat zal voorlopig nog wel duren. Wij lopen meestal maanden/jaren achter op dit soort dingen.

  2. Wat gebruik van het 4G-netwerk zal kosten is nog niet bekend.

    Ik neem aan dat het beschikbaar zal worden voor alle Proximus-klanten met een smartphone die compatibel is met 4G (LTE). Tenslotte heeft men tussen 2G (GPRS/EDGE) en 3G (UMTS/HSPA) ook nooit onderscheid gemaakt in tarieven/abonnementen. Het onderscheid zit hem vooral in het beschikbare datavolume, en niet in de snelheid.

  3. Origineel geplaatst door densoft
    Nu nederland nog… Maar dat zal voorlopig nog wel duren. Wij lopen meestal maanden/jaren achter op dit soort dingen.

    Ik hoop dat je zelf inziet wat voor onzin je uitkraamt?

  4. Nu nog Visual VoiceMail.. :-/

  5. Zouden ze niet beter zorgen voor een deftig 3G netwerk die overal van toepassing is…

  6. En waar blijft mobistar/telenet???

  7. Origineel geplaatst door b
    Zouden ze niet beter zorgen voor een deftig 3G netwerk die overal van toepassing is…

    Zo zit het!

  8. Origineel geplaatst door b
    Zouden ze niet beter zorgen voor een deftig 3G netwerk die overal van toepassing is…

    @carpebios: Nee, ik kraam geen onzin uit. Zoals B al aan geeft, wij kunnen niet eens een volledige dekking van een 3g netwerk bouwen. Zakelijk hebben we gedeeltelijk 4G,maar voor de consumenten niet eerder dan 2014/2015. (ik zit dicht bij het vuur) 🙂

  9. Origineel geplaatst door carpebios
    Ik hoop dat je zelf inziet wat voor onzin je uitkraamt?

    Want? Nederland is nou niet altijd even snel met dit soort technieken hoor.

    Origineel geplaatst door carpebios
    dat het beschikbaar zal worden voor alle Proximus-klanten met een smartphone die compatibel is met 4G (LTE). Tenslotte heeft men tussen 2G (GPRS/EDGE) en 3G (UMTS/HSPA) ook nooit onderscheid gemaakt in tarieven/abonnementen. Het onderscheid zit hem vooral in het beschikbare datavolume, en niet in de snelheid.

    Ja klopt, zal niet een kwestie zijn van betalen maar een kwestie van ondersteuning.

    Zou belachelijk zijn als je extra moest betalen voor 4G, zo bijzonder is het nou ook weer niet. (Hoewel er op internet altijd gedaan wordt alsof we het over de heilige graal gaat).

  10. tis maar 4G hoor?!

    Ben al tijdje aan het testen met Mobistar in Antwerpen en warm word ik er niet van! Aangezien je via WiFi al veel sneller kan valt t gwn tegen eigenlijk.
    de “N” standaard op de iPhone 5 maakt het verschil wel!

    btw, in Belgie is er tussen Antwerpen en Brussel in de trein meer niet dan wel een dataverbinding dus zo slecht is NL niet hoor!

  11. Er komt meer info op 05/11, volgens hun Twitter.

  12. @Tjeerd X.: Ja, zo slecht is het dus wel in NL, maar blijkbaar ook in B.

  13. @Jeroen: Geloof me ik kom in beide landen en België is verreweg de mindere op mobile, internet en telefonie. Enige wat beter was en nu ook niet meer was de kabel

  14. Ben vooral benieuwd naar hoeveel 4G van je batterij kost! Als dat verschil net zo groot is als 3G met GPRS/EDGE, dan vrees ik het ergste…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.