Reacties voor: BelCompany verlaagt toestelprijzen bij 1-jarig iPhone-abonnement

Belcompany verlaagt vanaf maandag de toestelprijzen voor de iPhone 3G bij eenjarige abonnementen. Je betaalt niet langer 1000 euro voor het toestel, maar een realistischer bedrag.

Reacties: 28 reacties

  1. Eindelijk 1 jarige abonnementen, maar voor deze prijzen kun je beter naar België tuffen, dan kun je gewoon bij je eigen provider blijven.

  2. Sluit ik me bij aan!
    Ze zullen toch met een nog aantrekkelijker aanbod moeten komen willen ze kans maken mij hiervoor te strikken.

  3. zijn die belgische dan niet voorzien van een countrylock?

    daarnaast, nog een vraag mbt bovenstaande:
    dat internet pocket totaal heeft ook 2mbps?

  4. zo denk ik er ook over
    nog even volhouden jongens
    ze komen zeker met betere/aantrekkelijke abbo’s
    we laten ons niet chanteren/verplichten etc etc

  5. PIT is maximaal 128 kbit down of 384 kbit down voor de plus variant.. Niet echt interessant dus ook gezien de prijzen van 9,95 (PIT) en 19,95 (PIT+) per maand die bovenop je abbo kosten komen.

  6. @Joost, countrylock bleek een mythe. Europese regelgeving lijkt dit te verbieden. Kijk op tweakers. Daar is een hele discussie gaan over het onderwerp, inclusief screenshots van in Belgie gekochte iPhones die nu werken met een vodafone abo.

  7. Goed nieuws!

    Maar klopt het dat je met een dergelijk abonnement dus niet beschikt over 3G/Visual voicemail?

    Ik ben iniedergeval blij dat ik nog even heb gewacht 🙂

    patience is a virtue!

    Gr.

  8. @Richard, thanx dat wist ik niet.

    Nu nog een provider die fatsoenlijke snelheid mobiel internet aanbied voor een redelijke prijs…gek zijn ze met die 2-jarige abo’s 😉

  9. Schiet mij net te binnen, ik heb zelf momenteel een T-mobile abbo, deze loopt nog tot maart volg. jaar (met opzegtermijn, november). Heeft iemand enig idee of ik conform de ‘lost & stolen’ procedure mijn contract met een van bovenstaande abbo’s met 1 jaar kan verlengen? Feitelijk zou ik dan nog ong. 1,5jr vast zitten aan T-mobile?

    Gr.

  10. ABSURD!!!

    Maar toch ben ik ook wel een btje blij met zo’n prijzen.Daardoor blijft ie een btje exclusief.
    Ik die zoveel moeite hebben gedaan voor een 1gen iPhone vind t toch niet zo vet dat t zo’n commercieel toestel word.

  11. Absurde prijzen je krijgt niet echt waar voor je geld, en de Apple brand vind ik nou ook weer niet een 200-250euro waard. Maar goed, hier liggen intussen acht iPhone 3G te wachten om te worden geunlockt. Kan ik ze mooi verkopen voor 268euro 🙂

  12. @ Tolgaliya

    Schiet mij net te binnen, ik heb zelf momenteel een T-mobile abbo, deze loopt nog tot maart volg. jaar (met opzegtermijn, november). Heeft iemand enig idee of ik conform de ‘lost & stolen’ procedure mijn contract met een van bovenstaande abbo’s met 1 jaar kan verlengen? Feitelijk zou ik dan nog ong. 1,5jr vast zitten aan T-mobile?

    Gr.

    Je kunt hier gebruik van maken. Het opzeg termijn ligt dan binnen 9 maanden voordat het daadwerkelijke abbo verloopt. Er zit alleen een klein addertje onder het gras. Als je het nu bij een 1 jaar verlengt vroegtijdig mag je het toestel gewoon meenemen en je oude nog gewoon gebruiken zonder inte leveren, MAAR je “nieuwe”toestel heeft dan GEEN garantie TOT in jouw geval maart.. Dus als er dan iets mee gebeurd, bye bye toestel. Verder kun je van deze regel 1x per contract periode gebruik van maken.

    Deze informatie heb ik gehoord van verschillende T-mobile medewerkers en zelfs de backoffice medewerkers. AAngezien ik vaker heb gebeld en toch al lang klant ben * sinds dat ben er was. Verder na ontvangen van je toestel kun je je abbo overlaten zetten naar dat gewenste abo die je zou willen MITS deze hoger is dan je huidige abbonement.

    Ik hoop dat je hier iets mee kunt doen.

    Groetje stef

  13. Worden de prijzen met het spec. iphone abonn. ook verlaagd?

  14. hey,
    Aan iedereen die in belgie of zwitserland ofzo een losse iphone wil kopen, bedenk ff dat als je 350€ betaalt voor het toestel betaal je ook nog de abbonnementskosten die bij een 20€ per maand abbo dus in 2 jaar al op480€ liggen en dan heb je nog geeneens internet, bij elkaar is dit 830€.
    ter vergelijking tmobile: 79,99 voor toestel, dus ong 80, 2 jaar 30 per maand is: 720€ dan bij elkaar is dat dus 800€ En Dat is MET internet. Ik heb zelf de fout gemaakt en behoed hiermee de rest ervoor hoop ik( iphoneclub, artikel hierover zou missch handig zijn vooor toekomstige kopers)

    Mvg
    FlorianG

  15. @FlorianG
    Nieuw op deze site? Niks mis mee natuurlijk, maar als je al wat langer hier meedraait, dan weet je dat er legio potentiële Iphone-kopers zijn, die gewoon NIET T-mobile als provider willen hebben (including me…), gewoon vanwege de gebrekkige dekking in Nederland

  16. he freek,

    ik vind persoonlijk 3G niet zo belangrijk. Ik heb zelf gewoon een Hi abbo incl. internet.
    Ik woon zelf in Huissen (net onder arnhem) en daar wordt 3G niet ondersteunt..
    In arnhem overigens weer wel maargoed.. ik houd voorlopig gewoon mijn eigen abbo.
    als deze is verlopen kan ik ook altijd nog bij vodafone een los iphone abbo nemen.

    gr

  17. @Pascal
    Ja dat dacht ik ook daarom vroeg ik het hier maar even.;)

  18. @Richard:
    Kun je laten zien waar dat staat….
    Ik kan het niet vinden op tweakers…

  19. sorry maar ik heb enkele filialen gebeld maar ze weten niks over deze nieuwe tarieven

  20. dit is fake !! welek filialen dan heb erin middels 4 gebeld en ze weten van niks !!

  21. wat een zooi. voel me nu net zo door t-mobile genaaid als die amerikaanse klanten die vorig jaar een iphone kochten terwijl die een dag later 200$ goedkoper werd. Ik ben dus nu genaaid voor een 2 jaar abbo terwijl twee dagen later de een jaar abbo variant komt. gadverdamme

  22. yorick ik heb heel wat filialen gebeld ze weten van niks over deze tarieven !!

  23. Toch is het wel zo.

  24. laurens waar dan ?? welke filiaal ?

  25. Alle filialen. Eergister is dit trouwens ook al ingegaan.

    Het is zelfs zo dat de prijsmatrixen hierboven letterlijk gekopieerd zijn van BelCompany.

  26. ik heb ze gebeld maar ze weten van niks …..

    wie weet welke filialen dan !!!!

  27. Dan ben je verkeerd ingelicht door dat filiaal.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.