Reacties voor: Apple’s aanbevelingen voor iPhone-apps: groot maar kortdurend effect

Als Apple een iPhone-applicatie als Featured of Hot presenteert in de App Store, heeft dat grote gevolgen voor de verkoopcijfers. Maar het effect is van korte duur.
Jean-Paul Horn | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 4 reacties

  1. Alle reclame heeft toch maar een kort durend effect? Zolang de reclame duurt, houd het succes aan. Ik IND overigens wel dat zo’n ‘korte duur’ wel succesvol is: de verkopen zijn toch (tidelijk) enorm gestegen? Dan mag je als ontwikkelaar in je handjes knijpen. Zonder er zelf nog iets coor te doen de kassa meer laten rinkelen.
    Ik had ook nog nooit van deze app gehoord, en vooral mensen die geen blogs zoals deze lezen, weten vaak niet wat er allemaal te koop is. Ik denk dat wil je echt goed verkopen, dan moet je
    die mensen bereiken buiten iTunes store en blogs over iPhone applicaties om zien te bereiken

  2. @Peter: ja idd en ondertussen maak je toch maar mooi een fortuin…

  3. Dat zal wel aardig verdiend hebben voor die gasten.

  4. Nogal logisch…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.