Reacties voor: Apple toont eerste iPad-reclamespot tijdens Oscar-uitreiking

Apple heeft tijdens de Oscar-uitreiking de eerste reclamespot voor de iPad getoond. Ook Steve Jobs was aanwezig, in een zwarte smoking.

Reacties: 12 reacties

  1. Opmerking: Hier is de hoge kwaliteit commercial van het Apple Youtube kanaal zelf: http://www.youtube.com/watch?v=nZ-yNISb54k

  2. Ik moet zeggen dat ik de muziek niet zo lekker “appelig” vind. Ik had beter verwacht!

  3. of je kijkt gewoon op apples eigen site natuurlijk

    http://www.apple.com/ipad/gallery/#hardware06

    het ziet er veel belovend uit die iPad

    i still Want one

  4. iPass . . . . gaat hem niet meer worden voor mij… hoe meer ik er naar kijk, hoe minder graag ik hem wil, mis toch nog te veel op de iPad, ik wacht op 2gen

  5. @Nils:
    hahah bij mij geld het omgekeerde. Ik zie juist steeds meer toepassingen/mogelijkheden ontstaan waar ik juist eerst dacht dat het best een nutteloos maar stiekem een heel gaaf ding was.

    Mensen die baat gaan kunnen hebben bij een iPad

    Bejaarden die eindelijk ook eens op internet willen maar een PC te moeilijk vinden. het iPhone OS behoeft geen PC cursus. Mijn oma heeft een PC en snapt er geen drol van. straks is het de ipad pakken op safari drukken en ze zit online. Er kan niks fout gaan wat virussen betreft en ze ziet alle onzin flash reclame niet want dat staat apple niet toe. Petiancen en kaarten kan ook op de iPad there is vast een app for that;)

    Scholieren kunnen nu eindelijk met een lichte tas naar school . Weg met als die readers en dure studie boeken. Ouders hebben minde eigen bijdragen in het boeken geld. een iPad kost een derde.

    bankhangers die af en toe willen surfen maar een laptop of iphone te veel gedoe vinden. iphone is net te klein en een laptop beperkt je in bepaalde bankhang houdingen waar een iPad nog steeds comfortabel zal zijn. (ik weet dat het omgekeerde ook waar zal zijn)

    Ziekenhuizen, en ik denk nog heel veel takken in het bedrijfsleven kunnen baad hebben bij een iPad. Het zal allemaal vallen of staan met de software van derden. Als de software goed genoeg zal zijn dan zal de iPad daar een flink verschil kunnen maken.

    ongeacht wat de nee zeggers nu te melden hebben.
    Ze vonden de iPhone ook niks en de zou ook floppen
    met de iPod idem. als apple het weer goed uit speelt word dit al weer een flink succes.

  6. Origineel geplaatst door kasuja
    .Ze vonden de iPhone ook niks en de zou ook floppenmet de iPod idem. als apple het weer goed uit speelt word dit al weer een flink succes.

    Verwacht maar weer rijen in Amerika tijdens de release!! Ik heb het idee dat er weer tekorten ontstaan, net als bij de iPhone lanceringen.
    Dat ieder filiaal in Duitsland,Engeland,Frankrijk enz. weer 20 stuks hooguit krijgen en er al 35 voor reserveringen zijn.

    De rij zal niet zo lang zijn als bij de iPhone, maar een rij staat er zeker!!

  7. Origineel geplaatst door marcooo
    Origineel geplaatst door kasuja.Ze vonden de iPhone ook niks en de zou ook floppenmet de iPod idem. als apple het weer goed uit speelt word dit al weer een flink succes.Verwacht maar weer rijen in Amerika tijdens de release!! Ik heb het idee dat er weer tekorten ontstaan, net als bij de iPhone lanceringen.
    Dat ieder filiaal in Duitsland,Engeland,Frankrijk enz. weer 20 stuks hooguit krijgen en er al 35 voor reserveringen zijn.De rij zal niet zo lang zijn als bij de iPhone, maar een rij staat er zeker!!

    je snapt toch wel dat dat expres is, voor het hele exclusiviteit gehalte.

  8. Wel magisch hoe de iPad af en toe in de lucht blijft hangen op het filmpje 😉 Inderdaad is dit meer Vodafone muziek, maar geheel ziet er wel flitsend uit, wel gemonteerd en geen live beelden maar dat was ook al bij de iPhone ads.

  9. @Ibrahim:
    wat schiet apple er mee op?
    Als ze geld willen verdienen verdienen ze meer door gewoon de spullen beschikbaar te hebben.

    als ze een schaarste creëren lukt het verkopen niet. Niet alles is marketing. Apple heeft gewoon doorvoer kanalen met prioriteitsfactor.

    eigen winkels eerst en daarna de doorverkoop ketens.
    daar waar de prognose het hoogte verkoop aan geeft gaan de meeste spullen heen. Nederland ligt aan het einde van de keten in Europa omdat daar de afzetmarkt relatief klein is. Zo zijn met de magic mouse ook eerst alle beschikbare muizen naar de omliggende landen gegaan. Het gaat eerste naar Duitsland Italië Engeland Frankrijk Zwitserland en dan de Benelux pas. apple is gewoon slim bezig. Ze weten op welke plekken waar de verkoop het hardst gaat. Daar gaat gewoon de grootste voorraad heen om zo snel mogelijk alles weg te kunnen doen. Hoe meer mensen er een hebben des te meer reclame die mensen indirect voor apple kunnen maken.
    Apple heeft er dus baat bij er zoveel mogelijk te verkopen rondom de lancering.

    De media maakt er weer een slap verhaal van dat apple schaarste creëert als marketing tool. en dat is onzin

  10. Deze commercial lijkt toch iets te snel in elkaar gezet. Er is nogal wat mis mee, zo blijkt als je het in slow motion afspeelt:

    http://www.cultofmac.com/the-ipad-oscar-ad-slowed-down-and-annotated/32874

  11. @Steven:
    is dat echt een probleem?
    De boodschap is toch over gekomen?

  12. Hier is de link naar het filmpje met HD kwaliteit van Apple zelf (youtube kanaal)

    http://www.youtube.com/watch?v=nZ-yNISb54k

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.