Reacties voor: Apple-systeem omzeilt menu’s klantenservice

Apple beschrijft in een patentaanvraag een eigen systeem om de gesproken menu's van klantenservices te kunnen omzeilen.
Lees het complete artikel → Apple-systeem omzeilt menu’s klantenservice
Michel Lusthof -

Reacties: 4 reacties

  1. Ik weet nog dat ik vroeger de telefoonnummer van een bedrijf opsloeg met aansluitend alle menu opties die voor mij van toepassing waren. Hierdoor hoefde ik geen keuze meer te maken..

  2. Nu nog de 0800 en 0900 nummers erbij omzeilen zou helemaal top zijn

  3. Het lijkt mij nogal vreemd om gegevens die de bank bij een telefoontje voor het blokkeren van een rekening uit veiligheid aan mij vraagt te delen met een derde partij als Apple. Kan me wel voorstellen dat dit over het hoofd gezien kan worden als iemand aan snelheid prioriteit geeft, zonder na te denken dat het onveilig is.

  4. Is er ook een truukje om de klantenservicecomputer van Apple te omzeilen … En ik vroeg in het verleden als ik UPC weer eens belde of ze alles al in beeld had, sommige werden zo pissig dat ze de hoorn erop gooiden, terwijl het in mijn ogen legitiem was, waarom moet ik het verhaal altijd 10 x vertellen ….

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.