Reacties voor: Apple viert 1,5 miljoen apps in reclamespotje ‘Amazing Apps’

Apple heeft een nieuwe reclamespot 'Amazing Apps', waarin ze benadrukken hoeveel apps er voor de iPhone verkrijgbaar zijn. Bekijk 'm hier!
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 8 reacties

  1. “Maar eigenlijk is dat onzin: Facebook wachtte 18 maanden om een geschikte app voor de iPad te maken.”

    Dus?

    Vreemde conclusie iCulture, want zou het niet kunnen zijn dat Facebook toen ook dezelfde soort bedenkingen had over de iPad? Dus om de schrijver van de oorspronkelijke conclusie meteen van onzin te betichten is op zichzelf ook weer onzin… 😉

  2. Ook voor iCulture een geschikt moment om weer eens naar een nieuwe app om te zien?
    Het argument van “budget” is na 2 jaar na de laatste update wel erg schamel aan het worden.

  3. Origineel geplaatst door Gabor
    Ook voor iCulture een geschikt moment om weer eens naar een nieuwe app om te zien?
    Het argument van “budget” is na 2 jaar na de laatste update wel erg schamel aan het worden.

    Vind deze app nog gewoon goed werken. Misschien wat gedateerd als je vergelijkt met app van bv OMT, maar hij werd nog gewoon goed.

  4. En hoeveel daarvan zijn lijken, dubbelgangers of slechte apps? Apple overdrijft wel heel erg dit keer. Is dit niet zelfs misleidende reclame?

  5. Origineel geplaatst door Dick de wit
    Vind deze app nog gewoon goed werken. Misschien wat gedateerd als je vergelijkt met app van bv OMT, maar hij werkt nog gewoon goed.

    Eens. Ik vind lezen via de app fijner en overzichtelijker dan op website zelf.

  6. Ik denk dat Facebook gewoon wacht tot WatchOS 2 met de Native Apps (:

  7. (Red.) Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.

  8. Facebook en WhatsApp hebben geen Apple Watch apps om een heel simpele reden: macht.

    Het is niet voor niets dat WhatsApp al na een maand wél Android Wear ondersteunde. Zelfde geldt voor Facebook. Door belangrijke apps achter te houden oefenen Google en Facebook druk uit op het in hun ogen te machtige Apple.

    Het heeft helemaal niets te maken of de Apple Watch een succes wordt of niet. Android Wear is ook op dit moment nog maar een matig succes. Misschien is de Apple Watch zelfs al een groter succes (moeilijk te bepalen zonder exacte cijfers). Die devies worden wél ondersteund door Google en Facebook. Kortom een machtsspel tussen de machtigste app ontwikkelaars en de machtigste hardware fabrikant.
    Het zou me zelfs niet verbazen als Apple betaalt of gevraagd wordt te betalen voor het ontwikkelen van de Apple Watch versie.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.