Reacties voor: Hoe Apple’s rampenteam kapotte iPhones op de eerste verkoopdag repareert

Apple heeft een speciaal rampenteam, om defecte iPhones op te vangen vlak nadat de verkoop begint. Zo voorkomt Apple een mogelijke blunder.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 11 reacties

  1. Het beste is dus om niet gelijk als eerste te kopen ๐Ÿ˜‰

  2. Een strengere kwaliteitscontrole tijdens productie is een betere oplossing(zeker voor hetgeen dat je betaald aan een iPhone) dan heb je geen rampenteam nodig.

  3. @Peabz21: Klopt als een bus. Mijn 5 had ook kuren. Gewoon even een maandje (of 2) wachten

  4. Een hoop dure ronseflons.
    Liever een beta testperiode voor 3 executives waarin je ook echte productiefouten kan onderscheppen.
    Dit geeft absurde risico’s.

  5. Ik heb mijn iPhone 5 na een anderhalf maand binnen gekregen, toch 4 keer naar Amsterdam moeten gaan voor een refurbished iPone te krijgen. Krijgen we weer gedonder met de 6.

  6. @Peabz21: Dat was ik wel van plan, maar nu dus even niet. Goed artikel ๐Ÿ™‚

  7. Heel simpel… Gewoon een paar maanden wachten…

  8. Helemaal mee eens. Ik koop bijvoorbeeld in geval van een nieuwe auto ook altijd het phase2 model.

    Hoewel je met een auto langer doet en deze minder “gadget gevoelig” is wordt geduld uiteindelijk beloond ๐Ÿ™‚

  9. Origineel geplaatst door Mehmet
    Ik heb mijn iPhone 5 na een anderhalf maand binnen gekregen, toch 4 keer naar Amsterdam moeten gaan voor een refurbished iPone te krijgen. Krijgen we weer gedonder met de 6.

    Voor mij het zelfde,

  10. Ik koop altijd direct mijn nieuwe iPhone, en nog nooit een probleem gehad.

  11. Voordat hij hier leverbaar is, is hij toch al diverse weken uit in sommige andere landen.
    Dus dan zullen sommige mogelijke fouten al ontdekt zijn en misschien al opgelost zijn voor hij in nederland leverbaar is.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.