Apple Podcasts Channels

Reacties voor: Problemen met de Podcasts-app? Apple zegt het te hebben opgelost

Apple heeft bekendgemaakt dat er een probleem met de Podcasts-app is opgelost. Sinds 29 april werkte de app niet meer goed. Maar er spelen al jarenlang problemen.

Reacties: 6 reacties

  1. Grappig, dit was achteraf gezien de druppel voor mij. Wist niets van een storing af, maar er klopte niets meer van mijn abonnementen en kon al een tijd podcasts lastig vinden. Sinds het weekend overgestapt naar Overcast en dat bevalt tot nu toe prima.

  2. Na de update naar 14.5 heel even de Podcasts app van Apple geprobeerd maar weer heel snel terug naar Overcast gegaan.

  3. Ik gebruik de apple Podcast app niet meer. Sinds ik Spotify primium heb, luister ik alles via Spotify werkt voor mij, veel beter dan de Apple Podcast app.

  4. Opvallend: de al langer bestaande klachten dat abonnementen en afleveringen niet goed werden gesynchroniseerd tussen verschillende apparaten is juist sinds lange tijd iets dat hier juist niet uit te schakelen valt, wat ik ook probeerde.

    Mijn vrouw en ik worden door Apple steeds als dezelfde luisteraar gezien waardoor ik door haar reeds beluisterde afleveringen niet meer te zien kreeg (werden als beluisterd gezien en verwijderd) En we hadden ‘last’ van elkaars abonnementen: ik kreeg afleveringen voorgeschoteld van podcasts waar ik me helemaal niet op geabonneerd had.

    Dit terwijl ik de sync functie juist op beide toestellen heb uitgeschakeld en ook beide via eigen Apple ID geabonneerd zijn op podcasts….

  5. Was jarenlang trouwe gebruiker maar sinds deze laatste update erg gefrustreerd geraakt. Alles overgezet naar spotify en native podcast app verwijderd. Merk wel dat Apple de laatste tijd keer op keer de spijker misslaat op software gebied. Hoop niet dat het een voorbode voor de hardware is.

  6. Sinds de vernieuwing van de podcasts app is het helaas nog slechter geworden. Als ik podcasts downloaden beperk tot 2 maanden, dan worden toch hele oude niet-beluisterde podcasts gedownload. Dan heb je opeens 30 afleveringen op je iPhone staan! Ook staan afleveringen soms opeens op afgespeeld, terwijl ze niet beluisterd zijn. En over synchroniseren tussen de podcasts apps op iPhone, Apple TV en MacBook zal ik het maar helemaal niet hebben. Dat heeft altijd matig gewerkt. En qua download instellingen is er helemaal geen synchronisatie!
    Na de vernieuwing moest ik alle instellingen opnieuw uitvoeren, op alle apparaten apart.
    En als laatste begrijp ik niet waarom altijd de nieuwste afleveringen als eerste worden afgespeeld. Zelfs als de weergave op van oud naar nieuw staat, toch altijd bij de nieuwste beginnen. Werk aan de winkel. It’s a bad Apple! 😉

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.