Reacties voor: Apple opent Express Lane voor online klantenservice

Apple is gestart met Express Lane, een online zelfbedieningssysteem om sneller klantenservice te krijgen bij vragen over Apple-producten.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 9 reacties

  1. Supper idee, nou is het natuurlijk nog de vraag of het echt goed werkt?!

  2. Ik hoop dat het werkt. Maar over het algemeen een goed idee.

  3. Beter, support krijgen via Apple was al lastig, zover ik weet kon dat alleen via de telefoon. Via e-mail is een vooruitgang. Geen telefoonkosten, wachtrijen, of iets dergelijks.

  4. Ik wil zo ontzettend graag dat Apple ook in Nederland eigen Stores opent. Ik heb daar in de VS alleen nog maar positieve indrukken van gekregen. De service is daar echt fenomenaal.
    Dit is natuurlijk ook handig voor de kleinere problemen, maar toen ik in de VS met een kapotte lader van m’n twee jaar oude MacBook zonder AppleCare aanklopte, werd er zonder zeuren een nieuwe onder de toonbank vandaan gehaald.
    Dat zou ik ook erg graag hier zien.

  5. Nu nog uitvinden hoe ik hen kan contacteren via mail. Ik krijg enkel de mogelijkheid om gebeld te worden. Ik heb uiteraard geen US of CA nummer..

  6. @joopieej: Heel erg mee-eens. Zelfde dat ik nu waarschijnlijk nog 2-3weken op nieuwe iTouch moet wachten. Irritant.

  7. Ik krijg alleen maar de optie bellen als ik aan het eind zit, ook al vul ik geen apple ID in, artikel klopt dus niet.

  8. Inderdaad, als je de support hier in Nederland vergelijkt met die van Amerika dan is het hier echt dramatisch. Zo is mijn nieuwe iPhone 4 nu al 2 weken weg vanwege defect. Als een nieuw apparaat zo snel als defect gaat moet ie toch direct omgewisseld worden voor een nieuwe?

    Origineel geplaatst door joopieej
    Ik wil zo ontzettend graag dat Apple ook in Nederland eigen Stores opent. Ik heb daar in de VS alleen nog maar positieve indrukken van gekregen. De service is daar echt fenomenaal.
    Dit is natuurlijk ook handig voor de kleinere problemen, maar toen ik in de VS met een kapotte lader van m’n twee jaar oude MacBook zonder AppleCare aanklopte, werd er zonder zeuren een nieuwe onder de toonbank vandaan gehaald.
    Dat zou ik ook erg graag hier zien.

  9. Als je echt goede support wilt op Apple producten kan ik LJS in Den Haag aanraden. Al jaren mijn steun en toeverlaat als ik problemen heb met m’n Mac hardware. En nu ligt er een vervanger voor me klaar voor m’n oude iPhone 3G, die een scheurtje in de behuizing had.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.