Reacties voor: Apple verscherpt regels voor reclametracking in iPhone-apps

Apple heeft de regels voor reclametracking in iPhone-apps aangescherpt. Ontwikkelaars moeten aangeven waar ze reclametracking voor gebruiken.

Reacties: 6 reacties

  1. Ter informatie: IDFA is een documentaire-festival in november te Amsterdam.

    De Advertising Identifier is een onpersoonlijk, voor ieder apparaat uniek ID, waarmee ontwikkelaars bij kunnen houden wie op welke advertenties in hun app tikt.

  2. Origineel geplaatst door Barend
    Ter informatie: IDFA is een documentaire-festival in november te Amsterdam.

    Bij Apple betekent IDFA “Identifier For Advertisers”. 😉

  3. Zou Safari ook aan die regels moeten voldoen?
    Ik erger me groen en geel aan de advertenties “op basis van mijn surfgedrag”, adblock werkt duidelijk niet!

  4. @Happypad: ik heb er ook last van dat adblock niet goed werkt op safari maar wel op google chrome en of firefox wel

  5. @Happypad: Als je advertenties ziet dan werkt AdBlock niet nee.

  6. Daarom gebruik ik safari liever niet. En dat is jammer want afgezien van dat is safari best wel oké.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.