Reacties voor: ‘Apple investeert alleen in tv-series om Apple Music te promoten’

Apple investeert in video's en tv-series, maar niet om zich te vestigen op de televisiemarkt. Anonieme bronnen stellen dat Apple de video's gebruikt om Apple Music te promoten.
Lars Paymans -

Reacties: 4 reacties

  1. Begrijpelijk, maar 11 miljoen zegt mij niets. Ik schaf de myziekdienst niet aan. Al die abonnementen, cloud opslag, netflix, apple etc loopt toch flink op.

  2. Ik beschouw dit als positief nieuws.
    Kon en kan me niet voorstellen dat Apple de inhoud van content wil gaan bepalen. Hun rol is om producten en diensten te creëren waarmee op een ideale manier van content gebruik kan worden gemaakt.

  3. Jammer. Ik zie Apple wel de potentie hebben om de spotify van films te worden.
    Nu heb je natuurlijk al diensten als HBO en Netflix, maar ooit moet er toch een totaalaanbieder gaan komen. Al zal dat een flinke kluif worden, want daarmee wordt HBO natuurlijk al buiten spel gezet met hun eigen series….dus of dat ook ooit gaat gebeuren is maar de vraag.

    Maar desnoods alleen met films dan. Ze hebben altijd al affiniteit gehad met films (apple.com/trailers), en zijn wel in de positie om daar echt een verandering te kunnen gaan maken.

    Ik zou me voor kunnen stellen dat een film direct nadat het uit de bios is verdwenen aangeboden kan worden via een streamdienst.

  4. Jammer dat content niet gelijktijdig via verschillende diensten/providers beschikbaar komt.

    Dat krijg je als diensten/providers zich net het maken van content gaan bemoeien. Belangenverstrengeling in het nadeel van de klant.
    Stel je voor, artiest X publiceert alleen via Spotify en artiest Y alleen via Apple music. Als je van beide artiesten houd moet je je op beide diensten abonneren.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.