Reacties voor: Apple introduceert vernieuwde AppleCare-website met chatsupport

Apple heeft een nieuwe website voor AppleCare geïntroduceerd, met een vernieuwd ontwerp en chatsupport.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 4 reacties

  1. AppleCare is niet alleen bereikbaar voor Nederlandse bezoekers maar ook voor Belgische. Bezoekers uit België kunnen zelfs kiezen welke taal zij willen gebruiken: Nederlands, Duits, Frans of Engels.

    (Red.) Dank. Toegevoegd.

  2. Ik heb het net nog even geprobeerd, aangezien ik toch nog een vraag had over het energieverbruik van een iPhone 5 in verhouding tot het bereik bij mij thuis. Ik heb AppleCare voor de iPhone.
    Ik heb contact opgenomen via de Chat, werkt perfect en ik moest maar een halve minuut wachten! Erg vriendelijk! Ook mooi is dat de chat nu nog via de mail nagestuurd is. Goede ervaring mee dus! 🙂

  3. Achterhaald! vele it bedrijven en diverse supports werken hier al jaren mee. Mmoie is dat je hiervoor niet eens een garantie hoeft bij te kopen. Vandaag nog even met Microsoft gechat, gratis.

  4. De gemaakte telefonische – en reiskosten de afgelopen maanden gaat niemand terugkrijgen, maar het mocht tijd worden.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.