Apple ID melding in Instellingen.

Reacties voor: “Werk Apple ID-instellingen bij”: gebruikers klagen over terugkerende melding

Sommige gebruikers krijgen sinds vandaag vaak een terugkerende melding over het bijwerken van de Apple ID-instellingen. Het opnieuw invoeren van het wachtwoord lijkt niet te helpen. Wat is er loos?
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 30 reacties

  1. Inderdaad bij mij ook. Vanmorgen kreeg ik op iphone, ipad en mac de vraag om de instellingen bij te werken. Met een ‘onbekende fout’ tot gevolg.….Ik heb contact gehad met Apple Support via chat, maar het probleem zit dus bij Apple en het zal dus afwachten worden

  2. Het probleem is er nog steeds en ook je telefoon leegmaken en weer opnieuw installeren werkt niet
    De storing ligt bij Apple

  3. Komen ze nu mee… iPhone al tegen de muur gesmeten….

  4. @Karst: Als je AppleCare+ hebt zijn de kosten te overzien😁
    Tenzij het een oudere iPhone is, dan is het balen. Of een reden om een andere te halen.

  5. @Karst: Was ik vanmorgen ook van plan 😁

  6. @Karst: en alzo het euvel opgelost😂

  7. @Patrick S: Het is nog niet opgelost bij de telefoons die niet tegen de muur zijn gesmeten 🤣

  8. Nergens laat van iphone 12 homekit cameraas etc

  9. Had mijn telefoon nadat ik met support gepraat had leeg gegooid en wou een backup terug zetten maar bijna niks lukte meer
    Er was geen verbinding met de server
    Maar nu is de melding weg en komen mijn foto’s terug en notities ook weer

  10. Hier ook nog steeds problemen met verificatie. Wachten maar dat Apple het gefixt heeft

  11. Start je telefoon opnieuw op en dan lukt het wel

  12. @SB: Ik heb dat een paar keer gedaan maar het lost het niet allemaal op
    Foto’s komen erg langzaam 1 voor 1 terug maar verder nog niet veel
    Backup terug zetten werkt nog steeds niet

  13. 1 keer op de macbook gezien toen opnieuw ingelogd, daarna melding niet meer gezien.
    Ook nog niet op de iphone of ipad.

  14. Enig idee hoelang dit nog gaat duren.. Ik ben mijn notities en contacten kwijt en die komen dus vanzelf weer terug?

  15. @Inge: We kunnen alleen maar afwachten. Maar het is nog niet klaar.

  16. Volgens mij is er stress in Cupertino nu….

  17. Ik ondervind de problemen nog steeds.

  18. @Karst: hopelijk is er niemand met u gegevens aan de haal, dan zou er wel eens stress bij Karst kunnen toeslaan.

  19. Ik heb er maar last van met 1 account. De andere 2 werken zonder problemen.

  20. Zou het nu ook opgelost zijn met de 15.3 update?

  21. Ja, bij mij nu opgelost na de update 👍🏻

  22. @Maarten: Bij mij nu ook. Ik heb alles weer opnieuw kunnen installeren gelukkig

  23. @SB: Geprobeerd, maar bij mij werkt het niet!

  24. @Marianne: Ik heb de iPhone gewist en opnieuw geïnstalleerd en laatste backup terug gezet en dat werkt
    Nadat ik 15.3 geïnstalleerd heb
    Misschien werkt dat ook bij jou

  25. Het is voor mij opgelost nadat ik:
    iPhone herstartte, dan het process volledig te doorlopen. Het wachten duurt soms erg lang.
    Daarna vroeg hij het nog 1x.

    Nu nog niet gezien. Laatste update nog niet geïnstalleerd.

  26. @Mb: Inmiddels lijkt het verholpen bij mij. Alleen was mijn simkaart in eens foetsie.

  27. Mijn camera’s hebben sinds vannacht 00:05 uur geen opnames meer opgenomen…..en nu nog steeds niet…..

  28. Origineel geplaatst door Dennis
    Mijn camera’s hebben sinds vannacht 00:05 uur geen opnames meer opgenomen…..en nu nog steeds niet…..

    Hoe bedoel je; camera’s van de iPhone ?

  29. HomeKit geeft aan dat de iPhone niet in huis is…

  30. Nog steeds niet opgelost.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.