Reacties voor: Apple biedt via e-mail excuses aan voor iCloud-problemen

Apple heeft klanten die door de iCloud-storing van de afgelopen dagen getroffen waren een persoonlijke excuusmail gestuurd.
Michel Lusthof - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 7 reacties

  1. Nou, daar had ik ook last van, maar mooi geen mailtje hoor. Ik ga Tim wel even bellen…

  2. Ook geen mail gehad.

  3. Wen er maar aan! Bedrijven die Cloud-toepassingen aanbieden vertrouwen zo ontzettend veel op hun servers en infrastructuur dat ze nog nooit gehoord hebben van redundancy of ze sluiten bewust hun ogen er voor vanwege de hoge kosten.

  4. Net een mailtje gehad, 😛 maar ik gebruik die email amper.

  5. Misschien kwam deze email óók niet aan! 😀

  6. iCloud wordt indirect door alle Apple klanten betaald, en is dus niet gratis zoals gesuggereerd. Bij Apple betaal je juist meer, voor oa ‘het merk’ & de service er omheen, dat is t hele verdienmodel. En nu die service faalt, hangt het er vooral vanaf in hoeverre het de relatie met hun klanten schade toebrengt. En dus ook in hoeverre ze financieel gaan compenseren.

  7. Een vraag van iets andere aard,

    Kan ik een icloud e-mailadres ook gebruiken in Windows Live Mail? Had al server adressen gevonden via de Apple site, maar deze werken niet…..
    Ook vanuit icloud.com een e-mail doorsturen naar een live adres komen niet aan.

    Als iemand hier iets over weet, bedankt! 🙂

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.