Reacties voor: Op deze 5 manieren heeft Angela Ahrendts de Apple Store veranderd

En één verbeterpuntje
In de vijf jaar dat Angela Ahrendts aan het hoofd van de Apple Stores heeft gestaan, is er veel veranderd. Wat zijn volgens ons de 5 grootste verbeteringen die ze heeft doorgevoerd? En op welk punt schiet de Apple Store nog steeds tekort?
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 4 reacties

  1. Angela was een goed mens.

  2. Ze was even vergeten dat Apple een tech bedrijf is en dat service een belangrijke pijler is. Nu kun je geen afspraak meer maken bij de Genius bar omdat het altijd vol is, sta je alsnog een uur te wachten als je er wel 1 hebt weten te maken. Veel te weinig personeel in die tenten. Wel lekker hip gedaan en 170 miljoen opgestreken.

  3. Origineel geplaatst door JK
    Ze was even vergeten dat Apple een tech bedrijf is en dat service een belangrijke pijler is. Nu kun je geen afspraak meer maken bij de Genius bar omdat het altijd vol is, sta je alsnog een uur te wachten als je er wel 1 hebt weten te maken. Veel te weinig personeel in die tenten. Wel lekker hip gedaan en 170 miljoen opgestreken.

    Onzin. Je kan nog steeds prima afspraken maken. Alleen maximaal een week van te voren.

  4. Dit lijkt me allemaal wat teveel eer. Ze heeft samen met Jony’s team de stores wat afgestoft.

    – In de stores mocht je altijd al onbeperkt rondhangen en computers gebruiken.
    – #1 Die wachtrijen wilde Apple vanaf toen er dagenlang ongeïnteresseerde chinezen voor de winkels in de VS lagen en hun toestellen daarna inleverden bij de man op de hoek met een paar grote tassen vol iPhones vertrok. Volgens mij heeft zelfs Steve daar nog iets over gezegd.
    – #3 Het integreren van online en stenen winkels heet cross channel verkoop en is iets wat alle bedrijven doen. En voor een (computer)fabrikant met eigen winkels en en online store hadden we anno 2019 niet anders verwacht. Dit was natuurlijk al gaande toen ze aantrad.
    – #4 Van aankoop, verbouwing tot opening kunnen jaren overheen gaan. Dus over een paar jaar zullen we zien op welke locaties Angela invoelt heeft gehad. Op stores die geopend zijn in 2014/2015 waarschijnlijk niet.
    – #5 Een tech product dat na een paar jaar achterhaald is (of waarvan de batterij stuk gaat) positioneren tegenover o.a. Rolex. Dat was grappig, ja. 😂

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.