Reacties voor: Amerikanen krijgen $30 kado door activatieproblemen iPhone 3G S

Apple geeft een iTunes-tegoedbon van $30 aan Amerikanen die hun toestel niet konden activeren. Er zijn vertragingen tot wel 48 uur. In Duitsland is de 32GB iPhone 3G S uitverkocht en in Nederland zouden online bestellers wel eens langer moeten wachten.

Reacties: 35 reacties

  1. Niet slecht voor twee daagjes wachten!

  2. Gelukkig dat ik hem al optijd gereserveerd had! Anders was het weer wachten geworden zo te zien :-).

    Nog een paar dagen!

  3. Dat is al heeeeeel snel zeg!

  4. Zijn er eigenlijk meer mensen die ook meteen vrijdagochtend besteld hebben en zo’n “langer dan verwacht”-melding hebben?

  5. Ik hoop dat ie over een paar weken te halen is bij een T-mobile shop, denk dat ik net na de eerste misschien tweede lading ben.

  6. Omg echt wel aardig van Steve dat die dit dan doet.. want het hoeft natuurlijk niet dat je dan 30 dollar aan kadobon krijgt..

    respect APPLE FTW!

  7. Heb net een 16GB iPhone 3G S besteld. Waar kun je die statusmelding eigenlijk zien?

  8. Nou ik zou het ook niet erg vinden om mijn iPhone dan later te activeren. 30 euro is altijd leuk meegenomen. Neem aan dat je dan alleen Apple spullen kunt kopen? Nou kan je makkelijk nieuwe oordopjes halen of misschien kan je het wel kwijt in de app’s store, waardoor je voor navigatie minder hoeft te betalen. Elk nadeel heeft zijn voordeel (in ieder geval voor de mensen in Amerika).

  9. Origineel geplaatst door Draicon
    Nou ik zou het ook niet erg vinden om mijn iPhone dan later te activeren. 30 euro is altijd leuk meegenomen. Neem aan dat je dan alleen Apple spullen kunt kopen? Nou kan je makkelijk nieuwe oordopjes halen of misschien kan je het wel kwijt in de app’s store, waardoor je voor navigatie minder hoeft te betalen. Elk nadeel heeft zijn voordeel (in ieder geval voor de mensen in Amerika).

    Nieuwe oordopjes? In de iTunes store koop je films, Apps, muziek etc. geen hardware.

  10. eh…t gaat hier om een itunes-kadobon, niet om een apple-kadobon. Je kan dus liedjes kopen en apps maar geen oordopjes ofzo…

  11. Ik zou wel een iTunes cadeau bon willen hoor.

  12. @Gonny van der Zwaag: Ik heb vrijdagochtend meteen besteld, maar zoals iemand ook al zegt, waar vind je die status? Als ik dat weet kan ik ook je vraag beantwoorden 😉 (heb er btw al een keer naar gezocht zonder succes)

  13. Ik had vrijdag voor 9:00 zelfs besteld (rond 8:45) en bij mij staat er hetzelfde.
    Heeft iemand die online heeft besteld daar dan war anders staan dan??

  14. Ik denk dat je die status alleen maar ziet als je al een klant bent van T-Mobile. Maar mocht het anders zijn hoor ik het graag. Dan ga ik ook even kijken.

    Hier is trouwens besteld om 8:23

  15. Volgens mij kun je beter wachten tot een paar maanden als de eerste hardwarefouten uit de productiemodellen zijn. De meeste 3G toestellen waren ook butt in het begin. Ik koop nooit iets als het net uit is, laat anderen maar de problemen ontdekken.

  16. @Gonny van der Zwaag: Ik heb de iphone 3Gs via de T-mobile webshop besteld, en rond 8.39 kreeg ik de status bevestigd en status emails binnen. En ik heb net even gekeken, en ik krijg precies de zelfde melding als jou.

    Ik hoop niet dat het nou extra lang gaat duren, ik kan niet wachten

    Wat denk/hoop jij?

    Michael

  17. @Buffalo: hiervoor hoef je geen klant te zijn… ik heb het net gecheckt op de website, je hebt alleen je ordernummer (via email gekregen) je postcode en huisnummer nodig….

  18. Origineel geplaatst door Gonny van der Zwaag
    Zijn er eigenlijk meer mensen die ook meteen vrijdagochtend besteld hebben en zo’n “langer dan verwacht”-melding hebben?

    Ja:( Maar dit houd in dat het langer duurt als de beloofde max van 6 weken?

    Origineel geplaatst door Lars
    Heb net een 16GB iPhone 3G S besteld. Waar kun je die statusmelding eigenlijk zien?

    http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx

    Origineel geplaatst door Snaak
    Volgens mij kun je beter wachten tot een paar maanden als de eerste hardwarefouten uit de productiemodellen zijn. De meeste 3G toestellen waren ook butt in het begin. Ik koop nooit iets als het net uit is, laat anderen maar de problemen ontdekken.

    Er is toch niks veranderd aan de toestellen? Zover ik weet waren alle problemen eruit gehaald door firmwareupdates!

  19. De eerste leveringen van het huidige 3g model hebben relatief gezien nauwelijks problemen gehad. De mensen die problemen hadden waren met de sw update al een stuk geholpen..
    Ik hoef me geen zorgen te maken 🙂 wachten hoef ik niet 🙂 vrijdagochtend heb ik de primeur! Heb zo mijn privileges.. 😉
    Verder kan ik iedereen die vrijdag de 3GS wil hebben adviseren om ook te kijken in kleinere steden.. Vorig jaar waren ze juist in de kleinste winkels nog het ruimst op voorraad…
    Kan ook niet meer wachten op de S!
    Nog 4nachtjes…. 🙂

  20. bij mij staat ook de medling “langer dan verwacht”

    http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx

    daar kun je heen voor je orderstatus

  21. Origineel geplaatst door 1862
    De eerste leveringen van het huidige 3g model hebben relatief gezien nauwelijks problemen gehad. De mensen die problemen hadden waren met de sw update al een stuk geholpen..
    Ik hoef me geen zorgen te maken wachten hoef ik niet vrijdagochtend heb ik de primeur! Heb zo mijn privileges..
    Verder kan ik iedereen die vrijdag de 3GS wil hebben adviseren om ook te kijken in kleinere steden.. Vorig jaar waren ze juist in de kleinste winkels nog het ruimst op voorraad…
    Kan ook niet meer wachten op de S!
    Nog 4nachtjes….

    Met jou nog 100en andere apr medewerkers die voor de opening de phone alvast aanschaffen 😉

    Zit er zelf ook aan te denken er een aan te schaffen.

  22. een gemiddelde premium reseller krijgt maar 4 stuks van elk model binnen heb ik van een insider gehoord, gelukkig sta ik op nr 1 🙂

  23. Ik heb nog geen abbo bij T mobile maar een nieuw abbo afgesloten met een 32 GB Iphone zwart

    Ik heb alle gegevens vrijdag gefaxed.
    Het voordeel van online bestellen is wel dat je helemaal geen aansluitkosten betaald

    Ik heb een bericht dat alles goed is ontvangen en dat de order wordt verwerkt incl nummer behoud vanuit vodafone

    Abbo loopt daar 8 juli af dus hoop dat het goed gaat met het nummerbehoud want dat ik wel belangrijk voor mij

  24. Gelukkig dat ik deze update even langs me heen laat gaan. Ik doe het nog wel een jaartje met mijn 3G ondanks dat ik in aanmerking kom voor contract vernieuwing. Ik vind de update te minimaal om een nieuw 2 jarig contract af te sluiten. Vooral omdat ik verwacht dat volgend jaar een grotere update op stapel zal staan.

  25. Origineel geplaatst door Iphonekoper
    een gemiddelde premium reseller krijgt maar 4 stuks van elk model binnen heb ik van een insider gehoord, gelukkig sta ik op nr 1

    APR’s mogen geen inschrijflijsten aanmaken. Gewon wie het eerst komt wie het eerst maalt 😉

  26. Origineel geplaatst door Wes.
    Origineel geplaatst door Iphonekopereen gemiddelde premium reseller krijgt maar 4 stuks van elk model binnen heb ik van een insider gehoord, gelukkig sta ik op nr 1 APR’s mogen geen inschrijflijsten aanmaken. Gewon wie het eerst komt wie het eerst maalt

    dit stond in e-mail naar de verkopers:

    Beste T-Mobile iPhone partners,

    Bij deze de nieuwsbrief die zojuist is verstuurd. Velen van jullie zullen deze dubbel binnenkrijgen maar voor een ieder die hem niet automatisch ontvangt bij deze voor de zekerheid.

    Let op: Voorverkoop is vanaf morgenochtend vrijdag 19 juni 10:00 toegestaan.

  27. Vreemd, wij gingen deze niet hanteren vertelde de FM vandaag.

  28. Ik heb online besteld vrijdag ochtend 10 over 9. Bevestigingsmailtje gekregen enzo. Nu afwachten tot een medewerker van t-mobile mij belt om een afspraak te maken zodat ik mijn iphone in ontvangst kan nemen.

    Maar nu mijn vraag.. Hoe werkt dit? Ik woon in Sneek, is het beter als ik vrijdag zelf alvast naar de t-mobile winkel hier in Sneek toe ga? Of moet ik gewoon rustig afwachten totdat ik gebeld word? Ik kan namelijk niet wachten en wil de iphone het liefst vrijdag ontvangen!

  29. met mijn iphone 3g kon ik ook de eerste 3 dagen niet bellen,smsen.

  30. Origineel geplaatst door Gonny van der Zwaag
    Zijn er eigenlijk meer mensen die ook meteen vrijdagochtend besteld hebben en zo’n “langer dan verwacht”-melding hebben?

    Net bij mijn orderstatus gekeken en bij mij staat het er inderdaad bij. Ik hem mijn order vrijdagochtend om 09.13 uur geplaatst.

  31. Als men ook even kijkt wat er boven die status staat:

    T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren. (…)

    Aangezien het langer duurt dan twee werkdagen is de levertijd langer dan voorzien.

    Always look at the bright side 🙂

  32. Mijn toestel ligt ondertussen bij de koerier :D. Nog eventjes wachten dus ;).

  33. Hebben meer mensen moeite met het online bestellen bij T-mobile op het moment dat je bij nummerbehoud aangeeft dat je je huidige abbo al heb opgezegd? Hij geeft aan dat de einddatum van mijn huidige contract en de datum van opzegging niet klopen terwijl deze beide wel degelijk kloppen.
    Iemand anders hier ook last van gehad?

  34. @Rob:

    Dat heb ik idd ook gehad, ik heb toen een willekeurige datum gekozen, en ik neem morgen contact op met T-mobile wat ik hieraan kan veranderen.

    Dacht namelijk dat het een storing was in hun systeem, omdat dat zo druk was.

    michael

  35. Hmmm… willekeurige datum wil ook niet lukken. Heb meerdere variaties geprobeerd.
    Weet je toevallig nog welke data jij hebt ingevoerd?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.