Reacties voor: 40 procent meer iPhones, iPods en iPads in populaire films 2011

In 2011 nam het aantal iDevices in box office-films toe met 40 procent. Het aantal Apple-producten in Hollywood-films groeide van 2009 tot 2011 met 45 procent.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 11 reacties

  1. Apple heeft natuurlijk best wat geld op de bank staan om dit allemaal te betalen. Voorheen zag je vooral veel Dell spullen voorbij komen.

  2. De serie Sherlock (geweldige serie) is ook vergeven van de iPhone.

  3. Fringe zit ook vol met Mac’s, volgens mij op dit moment geen iPhones meer, eerder wel.

  4. volgens mij was juist ook het merkwaardige dat voor de meeste product placement films, apple zelf geen geld betaalde. Ze gebruiken simpelweg de producten (soms het logo afgeplakt maar iedereen herkent een cinema display zoals in iron man en bijvoorbeeld de iphone als apple product) omdat het het mooiste past.

  5. Haha ja ze plakken het merkje af omdat het niet mag maar iedereen weet dat het bijvoorbeeld om een macbook gaat. De producten maken vanzelf wel reclame in sommige series ;).

  6. In Johnny English Reborn zit ook een iPad en een een iPhone 4 😀

  7. De mevrouw op de foto snapt haar iPhone nog niet helemaal, geloof ik…

  8. veel reclameontwerpers tonen al heel lang apple en apple-producten bij reclames van andere merken: bijv. een website van een winkel is vaak osx en safari.

  9. @Ivo: Dat is omdat het geen iphone is maar een ipod

  10. “je slaat immers een belangrijke scène niet over, omdat daar toevallig een Apple-product in gebruikt wordt.”

    Nou, ik sla toevallig wél elke scene over waarin een Apple-product voorkomt. Ik snapte uiteindelijk ook de hele clue van Mission Impossible 4 niet.. 🙁

  11. @Ivo
    Dit komt uit een film, zij is medusa en omdat ze in de spiegelende achterkant van de iPod kijkt versteend zij.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.