De Netatmo Welcome die wij getest hebben voor deze review.

Dagdeal: Netatmo Welcome beveiligingscamera voor €149

Alleen vandaag geldig

Vandaag in de aanbieding: de Netatmo Welcome beveiligingscamera. Met deze camera voor binnenshuis zie je altijd wie er in huis is. Alleen vandaag scoor je deze camera met drie tientjes korting.
iCulture Deals - · Laatst bijgewerkt:

Deal: Netatmo Welcome beveiligingscamera

Inbrekers op heterdaad betrappen doe je met deze camera. De Netatmo Welcome voor binnenshuis biedt allerlei functies om indringers op beeld vast te leggen. Zocht je altijd al naar een beveiligingscamera die je alarmeert als er iemand in huis is die hier niet thuishoort en ook nog met HomeKit werkt? Dan kan dat nu voordelig met deze dagdeal van 50five. In plaats van €179 betaal je nu namelijk €149.

De Netatmo Welcome-camera is een cilindervormige beveiligingscamera die je op een kast, dressoir of andere plek in huis kan zetten. De camera heeft een resolutie van 1080p in Full HD en kan je beelden ook opslaan op de meegeleverde micro-SD-kaart van 8GB. Hoewel de camera continu filmt, worden alleen de video’s bewaard waar iets in gebeurd. Hierdoor staat de SD-kaart niet in een mum van tijd vol met overbodig beeldmateriaal. Daarnaast kan je de beelden doorsturen naar je Dropbox-account voor online opslag.

De Netatmo Welcome staat goed bij de voordeur.

De camera heeft een gezichtsveld van 130 graden en kan dus heel breed kijken. Je kan hem helaas niet zo gericht afstellen als veel andere beveiligingscamera’s. De Netatmo Welcome heeft ook nachtzicht, dus ook in het donker kan hij goed zien. De camera heeft een eigen app, maar werkt ook samen met HomeKit zodat je de beelden mee kan nemen in automatiseringen. Je krijgt meldingen bij beweging als je niet thuis bent en bekijkt de beelden rechtstreeks op je Apple Watch.

Normaal kost de Netatmo Welcome beveiligingscamera met HomeKit bij 50five €179, maar alleen vandaag betaal je €149.

Bekijken → Netatmo Welcome beveiligingscamera voor €149

Laatst bijgewerkt 14 november 2019, 15:43