Reacties voor: Ziggo TV 3.0: televisiekijken alleen nog met Mijn Ziggo-account

Ziggo TV voor de iPhone en iPad is vernieuwd en maakt het alleen nog mogelijk om tv te kijken met de applicatie als je inlogt met je Mijn Ziggo-account en een alles-in-1 abonnement afneemt bij de provider.
Bart Breij -

Reacties: 54 reacties

  1. Hmm ik ben wel blij met de update. Ik lees meer geklaag dan positieve reacties/benadering.

    Het enige wat ik jammer vind, is dat hij nog niet aangepast is op grotere scherm van de iPhone5. Dat zou je wel verwachter bij een helemaal nieuwe X.0.0 versie update.

  2. en terecht. Ik betaal genoeg voor dat abbo

  3. Zo klaagt iemand die een TV Extra-pakket heeft genomen bovenop zijn standaardtelevisie-aanbod, dat ook hij niet in aanmerking komt voor de dienst op de iPhone en iPad.

    Als je alleen TV afneemt en geen internet lijkt het me niet meer dan logisch dat je geen gebruik kunt maken een internet-dienst als deze. TV-Extra gaat alleen maar over meer zenders, niet over internet.

  4. Kan je dan nu ook met 3G tv kijken?

  5. Origineel geplaatst door Mitch
    Kan je dan nu ook met 3G tv kijken?

    Nee. Enkel binnen het wifi netwerk van een ziggo abonnee.

  6. Origineel geplaatst door Alexander
    Origineel geplaatst door MitchKan je dan nu ook met 3G tv kijken?Nee. Enkel binnen het wifi netwerk van een ziggo abonnee.

    Ja hoor dat kan. Via een VPN verbinding naar huis 🙂

  7. @Mitch: Nu dat je met je MijnZiggo gegevens moet inloggen lijkt mij logisch dat je buitenshuis via 3G zou moeten kunnen kijken: bij inloggen weet app namelijk of je nu alles-in-1 hebt en dus ook Internet van Ziggo hebt.

  8. Belachelijk dat ze de iPhone 5 nog niet ondersteunen!! Dat ik daar zoveel geld voor betaal. Het trouwens alleen maar haperend beeld, en dat met een 120Mb/s verbinding. Wat een schandalig amateur bedrijf is dit.

  9. @Sjaak: Hear hear

  10. Origineel geplaatst door densoft
    Ja hoor dat kan. Via een VPN verbinding naar huis

    Lukt mij alleen via een ander wifi-netwerk met VPN, wanneer ik het via 3G probeer krijg ik de melding “TV Kijken via deze app kan niet vanaf een mobiele internetverbinding.”

  11. App crashed continu als ik wil inloggen. Dit zowel op de iphone als op de ipad. Prutsupdate.

  12. Origineel geplaatst door Sjaak
    Belachelijk dat ze de iPhone 5 nog niet ondersteunen!! Dat ik daar zoveel geld voor betaal. Het trouwens alleen maar haperend beeld, en dat met een 120Mb/s verbinding. Wat een schandalig amateur bedrijf is dit.

    Ik heb hetzelfde abonnement, maar heb perfect beeld zonder haperingen! Misschien een nieuwe router aanschaffen?
    Wat de iPhone 5 betreft heb je helemaal gelijk.

  13. Origineel geplaatst door Marcel
    Lukt mij alleen via een ander wifi-netwerk met VPN, wanneer ik het via 3G probeer krijg ik de melding “TV Kijken via deze app kan niet vanaf een mobiele internetverbinding.”

    Met een telefoon die gejailbreakt is lukt het wel. Installeer 3g unrestrictor en vink de ziggo app aan.Dan werkt hij ook over 3g.

  14. maar als je niet update kun je dan wel tv blijven kijken

  15. Heb ik eindelijk ziggo tv aan de gang op men jailbreak iPad 3 gaan ze dit weer invoeren … Ik blijf wel bij de vorige versie maar niet deze nieuwe.

  16. Origineel geplaatst door Louis
    Zo klaagt iemand die een TV Extra-pakket heeft genomen bovenop zijn standaardtelevisie-aanbod, dat ook hij niet in aanmerking komt voor de dienst op de iPhone en iPad.Als je alleen TV afneemt en geen internet lijkt het me niet meer dan logisch dat je geen gebruik kunt maken een internet-dienst als deze. TV-Extra gaat alleen maar over meer zenders, niet over internet.

    Voor nu nog wel, maar tv via internet wordt straks de norm. Dit zijn slechts de laatste stuiptrekkingen van een onhoudbaar bedrijfsmodel. En daar willen ze nog even mee verdienen, zolang het nog kan.

  17. SCHANDALIG dat ze een update uitbrengen zonder iphone 5 support. Dan sla je als app maker en opdrachtgever de plank toch echt volledig mis. Ik snap niet hoe je als marketing van een bedrijf hiermee akkoord kan gaan??

  18. @Sjaak:Stap dan op ? Je kan bij Ziggo permaand opzeggen, als je zon geklaag erover heb ga dan naar andere bedrijve/providers als je denkt dat zij beter presteren ….
    nutteloze reactie dus

  19. Origineel geplaatst door densoft
    ”Met een telefoon die gejailbreakt is lukt het wel. Installeer 3g unrestrictor en vink de ziggo app aan.Dan werkt hij ook over 3g.

    Werkt mooi niet!

  20. Hmmm, wordt toch we steeds duurder in verhouding wat je krijgt. Misschien toch Telfort eens een kans geven…

  21. @Sjaak: Neem gewoon een dreambox en je probleem is opgelost.

  22. @Leo: Ja hoor werkt prima. Je moet ook xcon installeren om de jailbreak beveiliging te omzeilen!

  23. Airplay deed het in de vorige versie helaas niet. En is er nu helemaal uitgehaald zo te zien. 🙁

  24. Iphone5 support komt eraan, ligt al bij apple, dus ga daar klagen. Veel geblaat om nix.
    Werkt top hier, ga zo door ziggo!

  25. Misschien interessant om te vermelden dat de Ziggo beveiliging tegen jailbreakers redelijk makkelijk te omzeilen is met “TSprotector P“. Door Ziggo app geen toegang meer te geven tot je systeem denkt ziggo dat je niet JB. Werkt perfect 🙂

    Origineel geplaatst door densoft
    Ja hoor werkt prima. Je moet ook xcon installeren om de jailbreak beveiliging te omzeilen!

    Ik heb het nooit voor elkaar gekregen om het werkend te krijgen op mijn iPhone 4. Lijkt er niet snel genoeg voor ? Op mn ipad werkt het nu wel goed.

  26. Wat een geklaag zeg..bah.
    Ik ben zeer zeer tevreden met Ziggo thuis.
    TV en internet doen het altijd supergoed.
    Regelmatig wordt de snelheid weer wat verhoogd.

    Ik zie deze app als een extraatje voor de klanten..het is een gratis app, dus waarom daar zo zwaar over klagen.
    Het is niet iets waar je voor betaald en het niet doet.

    De app werkt bij mij uitstekend en zie het als een leuk extraatje van Ziggo

  27. Ik heb geen geluid op mijn iPad 2 en op mijn iPad 1 wel geluid hoe kan dat

  28. Het zou fijn zijn als Ziggo dezelfde faciliteiten kreeg als Horizon van UPC.

  29. Deze update trekt de functie gelijk met de android app waar ook op ingelogd moest worden. De gebruikers van de app moesten altijd al een alles in 1 abbo hebben, dit is niet gewijzigd, itt wat het artikel suggereert.

    De klacht over TV extra gebruiker aanhalen lijkt me overbodig, gezien het zeer logiach is dat je geen iptv kan aanbieden over andermans netwerk 😉

    De klacht over de DUO abbo’s is een oplossing voor. Deze kunnen voor meer info de helpdesk bellen.

    Over iphone 5 support is mij niks bekend wanneer dit komt, al neem ik aan dat daar aan gewerkt wordt.

    Ps ik spreek niet namens ziggo, heb toevallig wat info hier over

  30. @Daejji: Helemaal mee eens!

  31. @joerie: Alsof je wat te kiezen hebt. Het is bij kabelaars OF/OF. Bij ons heb je tenminste alleen maar Ziggo. En nog iets waar ze geen rekening mee hebben gehouden is dat mijn internet bij ZIggo via een zakelijke rekening gaat en de tv via prive. Voor ziggo betekent dit twee verschillende abbo’s dus ik update maar even niet (als het dan tenminste nog werkt…)

  32. Zolang ziggo zich blijft aanstellen zoals alleen ziggondat kan, is er 0,0000000% kans dat ze meer geld gaan zien…

    Het is dat ik hier in deze omgeving niet bij een andere kabelaar terecht kan, anders was ik niet eens klant van dit maffe bedrijf…

    Ziggo is gewoon een van die bedrijven die crap service levert voor de hoofdprijs. Typisch nederlands dus, niks nieuws onder de zon…

    Die app kan dus ook van mijn iPad af, genoeg alternatieven dus ziggo kan ………… Failliet, wat mij betreft.

  33. @Jean-Paul Horn: Onzin! Zorg er voor dat je je update tegenhoudt zodat je iphone 5 support kan doorvoeren. Beter geen update dan een 3.0 update een maand na iphone 5 release zonder iphone 5 support en je kan me niet wijsmaken dat ze 3 maanden nodig hebben om een app te vergroten?

  34. Uhhhh mensen en redactie. Alles in 1 bij ziggo is telefoon, internet en TELEFOON! En niet alleen internet en TV zoals er in het artikel staat. het is dus niet alleen bij het alles in 1 pakket.
    En volgens mij had je voor de update al internet en TV nodig, enige wat veranderd is dat je met je gebruikersnaam moet inloggen.

  35. Origineel geplaatst door Sjaak
    Belachelijk dat ze de iPhone 5 nog niet ondersteunen!! Dat ik daar zoveel geld voor betaal. Het trouwens alleen maar haperend beeld, en dat met een 120Mb/s verbinding. Wat een schandalig amateur bedrijf is dit.

    ga jij eerst maar eens naar je eigen netwerk kijken… sluit bedraad aan en doe een speedtest…haal je 120 mbit, ofwel boven de 20 mbit? dan heeft de verbinding geen drol met de tv app te maken… zal wel draadloos probleem zijn en mensen die enige interesse in de techniek stoppen, weten dat draadloos zichzelf om zeep helpt… ga eerst maar eens kijken of je je draadloze netwerk fatsoenlijk kan krijgen.
    altijd maar dat geklaag over leveranciers…

    miljoenen mensen hebben geen problemen en een paar honderden wel en dan ligt het dus gelijk aan de leverancier? Kijk ALTIJD eerst eens bij jezelf en bij technieken die mogelijk, heel mogelijk verstoord worden…

    ga eens op 5ghz werken, kijken of je dan nog draadloze problemen hebt…

  36. Hmmm lelijk, ik log nu altijd in via het netwerk van de buurman. Die heeft Ziggo. Met de update moet ik nu dus naast z’n wifi wachtwoord ook nog z’n ziggo gebruikersnaam + login zien te achterhalen. Dat wordt wat lastig denk ik. Maargoed ik klaag niet, it was fun while it lasted. Voorlopig maar even niet updaten en daarna op zoek naar een alternatief…

  37. Wat een gereutel… App werkt perfect en ook nooit te klagen gehad over Ziggo. Ben al abonnee sinds de beginjaren van Casema. Nooit gezeur en altijd een snelle verbinding.

  38. Beste mensen,
    Wat een moeizaam gedoe met Ziggo. Koop een slingbox!!
    Briljant. Alle (oa Ziggo) tv zenders thuis via 3g en wifi gratis, onbeperkt op iPad en mobiel. In San Diego keek ik via wifi eredivisie live. 😉

  39. @Leo: Haha, drie keer raden waar die router (modemrouter) vandaan komt…….
    ….Juist, dat ingekochte crap van Ziggo zelf.

  40. Ziggo,goed bezig. Dankje wel voor de extra zenders. Ik heb een mooi vullend beeld met mijn 4s. Dat is blijkbaar met de 4s niet het geval.

  41. Prima update, werkt feilloos op gejailnreakte iPhone 4s en iPad1 (dankzij tsprotector p)

  42. Wel jammer dat airplay eruit gehaald is en de apple tv niet meer kan doen waarvoor ik hem gekocht had: tv kijken op een tv waar geen kabel bij kan.

  43. @Sohrab: Onzin. Waarom wachten met een uitbreiding op een paar gebruikers. De meeste gebruikers hebben geen iPhone5 en die willen wel van deze functionaliteit gebruik maken.

  44. Als je je phone gejailbreakt hebt, gwn ff stProtector P downloaden uit cydia, dan werkt de app gwn weer! Deze tweak blokt de toegang tot de gegevens van je phone zodat de app geen check kan doen… Probleem opgelost!

  45. Je moet je Ziggo loginnaam en paswoord dus delen met je andere huisgenoten als deze live tv willen gebruiken. Dit gaat echt tegen alle regels in!

  46. @Robbie: jouw antwoord is geen discussie waard. Je hebt geen idee wat ik bedoel

  47. Lekker die update naar 3.0
    Met een alles-in-1 pakket abbo weer ingelogd en niks.
    “Live TV kijken is momenteel niet mogelijk”.
    Zucht

  48. @Ingpe: Ik had ook dezelfde problemen. Met steun van ZiggoWebcare bleek dat er geen speciaal leesteken in je pwd mag zitten. Via MijnZiggo aangepast en alles werkt perfect.

  49. Origineel geplaatst door KolhornDigitaal
    @Ingpe: Ik had ook dezelfde problemen. Met steun van ZiggoWebcare bleek dat er geen speciaal leesteken in je pwd mag zitten. Via MijnZiggo aangepast en alles werkt perfect.

    Inderdaad ik had een & in mijn wachtwoord,dit aangepast via mijn Ziggo en nu kan ik wel inloggen! bedankt voor de tip!

  50. @Tvkijkert: AirPlay zit er wel in; verstopt onder het luidsprekertje. Probeer maar.

  51. Iemand enig idee hoe ik Airplay aan de gang krijg? Krijg constant foutmelding; “er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaal”

  52. @Bst: Ik heb hetzelfde probleem. Met de vorige versie van ziggo tv had ik er ook al last van. Weet niet hoe ik het op moet lossen en ZiggoWebcare krijg ik ook niet wakker geschud op het ziggo gebruikers forum. Werkt het bij anderen wel? Ziggo tv en ipad zijn beiden niet gejailbreaked.

  53. Sneu verhaal…

    We hebben hier thuis meerdere i-devices, onder andere voor de kinderen. Als die op hun iPod TV willen kijken met die ziggo app dan hebben ze het ‘mijn ziggo’ user ID en wachtwoord nodig. Met dat user ID kan je *alles* wijzigen: verhuizingen doorgeven, facturen inzien, erotiek kanalen toevoegen – alles. Dat is dus niet een oplossing! De jongens hebben een ziggo mail adres: daar zou het mee kunnen, maar niet met Mijn Ziggo account…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.