Reacties voor: Vervang reclame door kunst via augmented reality

Amerikanen kunnen reclame op Times Square vervangen met kunst via een speciaal ontwikkelde Augmented Reality-filter. Deze wordt gemaakt door Public Ad Campaign, een anti-reclame blog.
Lees het complete artikel → Vervang reclame door kunst via augmented reality
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 4 reacties

  1. Geniaal verzonnen!! Maarja dan moet e over heeel de wereld alle bilboards en reclames vervangen…

  2. Billboards laten vervangen door billboards die door een andere bron zijn gemaakt… Ik zie t nut er niet van…

  3. Geniale truc van reclamemakers.

    Door de aandacht die je nu krijgt voor de reclameborden, met het oog op het “onzichtbaar” maken van die borden via je iPhone, vallen de reclameboodschappen juist extra op.

    Reclame is opvallen, aandacht vragen.
    En aandacht voor reclameborden is nu juist wat deze app bevordert.

    Volgens mij is dit een truc van een geniaal reclamebureau … LOL !

  4. Op TEDxRotterdam 2010 was dit ook te zien. Grappig om een keer uit te proberen, maar dan heb je het ook wel weer gezien (zoals vrijwel alle AR toepassingen).

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.