Reacties voor: UPC Service: iPhone-app helpt bij storingen

UPC heeft de iPhone-app UPC Service uitgebracht om snel vragen te beantwoorden over de installatie van Horizon, internet en meer.
Lees het complete artikel → UPC Service: iPhone-app helpt bij storingen
Bart Breij -

Reacties: 7 reacties

  1. Je kunt je afvragen waarom een bedrijf zo’n app nodig heeft of maakt, zijn de producten die zij leveren dan zo ondergevig aan storingen? Zal wel te druk geweest zijn afgelopen week met atoringen dat ze nu de app uitbrengen.

  2. Vind zo app wel handig dan hoef ik niet op de site te zoeken en een weg te banen door menu’s maar chek ik het ff snel op me mobiel…
    Ben er blij mee 🙂

  3. Als je nou ook gewoon via de App een melding kon doen van het werkt niet -.- dan konden zij er zelf ook nog wat mee (als in bij meerdere meldingen in de buurt actie ondernemen) Ook altijd zo handig:

    Bel onze helpdesk als UPC-telefonie abonnee gratis op 1200 met uw vaste telefoon.

    9 van de 10 keer als er storing is ligt ook de telefoon er uit :O

  4. Is wel illustratief dat uitgerekend upc met een dergelijke app komt.
    Is de afgelopen dagen weer 1 groot drama
    Woensdag geen telefoon,vervolgens geen internet,dan weer wel telefoon maar de andere kant kan je niet horen
    Pffffff,wordt er zo ziek van
    Ook leuk,120 mb abbo en maximaal downloadsnelheid is 12 mb,daagggggg 8 mb per seconde

  5. Beter nemen ze fatsoenlijk personeel aan in plaats van een stel ongeïnteresseerde pubers, die alleen maar komen voor een salaris en geen interesse hebben in hun klanten.

  6. Fail. Upc herkent mijn adres niet 🙁

  7. @Patrick noorlander:
    Je weet wel het verschil tussen MB en Mb?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.